Aihe: Wigwam
1 2 3 4 520 21 22 23 24 25
StJerky
11.10.2018 11:54:01
jigsore: Älykova keikka Oulussa.

Oli. Kotilaisen Moogittelut oli hienoja ja hauskaa lavashowta oli kun sen joulupukkinaama aina ilmestyi kosketinsoitinarsenaalin takaa. Gustavson lauloi yllättäen uudempiakin piisejä ja soitti hienosti esim. Losing Holdissa. Pembroke oli hauska spiikkailija ja senkin ääni hyvässä kunnossa ikäisekseen. Hieman sellaista vapaampaa tulkintaa hänellä.
velipesonen
12.10.2018 08:11:35 (muokattu 12.10.2018 11:22:47)

Tavastian keikka oli huono. Huonoja biisejä. Grass for Blades on aivan ällistyttävän huono biisi. Aikamoista kuraa!

EDIT: Lähinnä Nuclear Nightclub on huono levy, Lucky Golden Stripes on jo ihan ok. Olisin toivonut biisejä Hard'N*Hornylta ja Beingiltä jotka on bändin ylivoimaisesti parhaat levyt.
"I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things."
Capt. Supernatural
13.10.2018 02:31:23
velipesonen: Tavastian keikka oli huono. Huonoja biisejä. Grass for Blades on aivan ällistyttävän huono biisi. Aikamoista kuraa!

EDIT: Lähinnä Nuclear Nightclub on huono levy, Lucky Golden Stripes on jo ihan ok. Olisin toivonut biisejä Hard'N*Hornylta ja Beingiltä jotka on bändin ylivoimaisesti parhaat levyt.

Olet tyhmä.
Jucciz
13.10.2018 16:17:39
Kyllä minäkin Fairyportin ja Beingin materiaalista eniten tykkään, mutta ymmärrän hyvin, että niistä biiseistä moni on aika hankalia toteuttaa livenä. Losing Hold ja Friend from The Fields sentään tulivat, ja ovathan ne todella hienoja kappaleita.
Max XIV
13.10.2018 22:05:15
velipesonen: Tavastian keikka oli huono. Huonoja biisejä. Grass for Blades on aivan ällistyttävän huono biisi. Aikamoista kuraa!

Huono trolllaus.
Luulosairas oli ainoa iso puute.
2randpo
14.10.2018 12:24:15

StJerky: Pembroke oli hauska spiikkailija ja senkin ääni hyvässä kunnossa ikäisekseen. Hieman sellaista vapaampaa tulkintaa hänellä.

Kultsallakaan Jim ei aina oikein pysynyt säkeistöissä, mutta hänpä ilmoittautuikin mukaan viime hetkillä. Mutta ei tuo minua juuri haitannut, johtuipa mistä hyvänsä.
Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä.
HaloOfFlies
15.10.2018 16:46:26 (muokattu 15.10.2018 16:47:37)

Max XIV: Huono trolllaus.
Luulosairas oli ainoa iso puute.

Tätä muuten Oulussa toivottiin. Gustavsson kuittasi toiveen todeten, että "ei otettu sitä settiin, kun meiltä löytyy parempiakin biisejä, kiitos kuitenkin toiveesta."
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
velipesonen
17.10.2018 20:10:40

Gustavson vaikuttaa jossain määrin kääntäneen kelkkansa viimeisen kymmenen vuoden aikana koska esmes siinä Being-dokkarissa kutsuu Pembroken ja Rechardtin bändiä "elämäntapamusiikiksi" josta ikään kuin puuttuu musiikillista kunnianhimoa. Nyt näyttää olevan päinvastaista mieltä. Saahan mielipiteensä muuttaa tietysti. Minä heilutan Being-lippua kumminkin edelleen tukevasti ja sen jälkeen tullut W-tuotanto on mun mielestä aika jonninjoutavaa jodlausta.
texan
17.10.2018 22:17:26 (muokattu 17.10.2018 22:18:12)
velipesonen: Gustavson vaikuttaa jossain määrin kääntäneen kelkkansa viimeisen kymmenen vuoden aikana koska esmes siinä Being-dokkarissa kutsuu Pembroken ja Rechardtin bändiä "elämäntapamusiikiksi" josta ikään kuin puuttuu musiikillista kunnianhimoa. Nyt näyttää olevan päinvastaista mieltä. Saahan mielipiteensä muuttaa tietysti. Minä heilutan Being-lippua kumminkin edelleen tukevasti ja sen jälkeen tullut W-tuotanto on mun mielestä aika jonninjoutavaa jodlausta.

Mielipiteensä kullakin, hyviä levyjä Wigwam on tehnyt Beingin jälkeenkin. Itse olen aina muutenkin pitänyt Jim Pembrokea Wigwamin parhaana biisintekijänä.
Ernesti
17.10.2018 23:01:28
Itse tykkään eniten siitä ajasta kun Rekku on ollut mukana, myös Live Music From The Twilight Zone. Kypsempää soittoa ja meininkiä eikä sitä nuoruuden hurmiossa väännettyä mutkaa. Mutta on toki vanhemmassakin matskussa mainiota tavaraa. Kaikki käy mutta deep pop rules.
What me worry..?
Jucciz
17.10.2018 23:12:33
velipesonen: Gustavson vaikuttaa jossain määrin kääntäneen kelkkansa viimeisen kymmenen vuoden aikana koska esmes siinä Being-dokkarissa kutsuu Pembroken ja Rechardtin bändiä "elämäntapamusiikiksi" josta ikään kuin puuttuu musiikillista kunnianhimoa. Nyt näyttää olevan päinvastaista mieltä. Saahan mielipiteensä muuttaa tietysti. Minä heilutan Being-lippua kumminkin edelleen tukevasti ja sen jälkeen tullut W-tuotanto on mun mielestä aika jonninjoutavaa jodlausta.

Kerrotko lisää tästä Being-dokkarista?
velipesonen
19.10.2018 04:55:11

Jucciz: Kerrotko lisää tästä Being-dokkarista?

Yleisradion tuottama tv-dokumentti, kuvattu ehkä joskus vuonna 2006 tai 2007.
Jucciz
19.10.2018 15:29:07
velipesonen: Yleisradion tuottama tv-dokumentti, kuvattu ehkä joskus vuonna 2006 tai 2007.

Onkohan tuota missään saatavilla?
velipesonen
20.10.2018 12:24:52

Jucciz: Onkohan tuota missään saatavilla?

YLEstä kannattaa kysyä.
StJerky
20.10.2018 18:30:51
velipesonen: YLEstä kannattaa kysyä.

Voisikohan ne laittaa sen Areenaan?
Ernesti
26.11.2018 21:28:32
Svart lupailee ennenjulkaisematonta Wigwamia vuodelta '76. Kenelläkään ennakkotietoa mitä se vois olla? Siltä vuodelta ei ole oikein bootleg-osastoa, onko kyseessä sitten "vaan" Pop Liisa-studiolive ajettuna vinyylille..?
What me worry..?
Ernesti
05.04.2019 23:16:53
Herrat oli Tampereella todella hyvässä vireessä! Paljon paremmin toimi kun syksyn juhlakeikoilla. Vahva suositus, menkää kattomaan!
What me worry..?
Ike Cabin
05.04.2019 23:48:23
Mitä biisejä kuultiin Tampereella? Mahtoiko olla mitään uutta ohjelmistossa, kun melkoinen maraton oli viime syksynä? Anyway, ehdottomasti Jyväskylän Lutakkoon myöhemmin huhtikuussa!
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them."
Ernesti
06.04.2019 00:48:51
Ike Cabin: Mitä biisejä kuultiin Tampereella? Mahtoiko olla mitään uutta ohjelmistossa, kun melkoinen maraton oli viime syksynä? Anyway, ehdottomasti Jyväskylän Lutakkoon myöhemmin huhtikuussa!

Käytännössä aivan sama setti ku syksyllä. Kovemmalla menolla vaan, klubikeikka heti porhaltaa kovempaa :)
What me worry..?
Pinewood
06.04.2019 06:54:23
velipesonen: Yleisradion tuottama tv-dokumentti, kuvattu ehkä joskus vuonna 2006 tai 2007.

Tässä hiukan lisätietoa dokkarista:
https://www.elonet.fi/fi/elokuva/1428053

Elonetin mukaan esitetty televisiossa kaksi kertaa vuonna 2007. Tämän ketjun perusteella pari kertaa myös 2008.

Areenasta kyllä löytyy monenlaista kivaa, myös Wiguihin liittyvää. Voipi nämä olla joku maininnut aiemminkin.

Colossus:
https://areena.yle.fi/1-50105414

Otteita iltatähdestä vuodelta 1975 Irina Milanin kanssa.
https://areena.yle.fi/1-50097529

Haulla lisää.

Myös lyhytelokuva Rotko voi kiinnostaa. Pääosassa Ronnie Österberg. Musana Wigwamia. Ainakin ajankuvaa on tarjolla:
https://areena.yle.fi/1-4154983#
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)