Aihe: Tiedättekö että Pat Metheny on homo
1 2 3
baron
14.08.2004 15:38:54

Kyllä selvästi useampi heteruuttaan korostaa esimerkiksi esiintymällä siinä eri sukupuolta olevan parin kanssa.

En tunne yhtään homoa, jonka tietäisin olevan homo..

Mitäs sä siitä sanot, että mun bändissä on pelkkiä jätkiä.

Alatko vihjailla jotain?
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
musamies
14.08.2004 16:23:15
Mitäs sä siitä sanot, että mun bändissä on pelkkiä jätkiä.
Alatko vihjailla jotain?

Ai mitä sanon, no eihän se ole kovinkaan yllättävää jos huomioidaan kuinka miesvaltainen ala musiikinala on joidenkin instrumenttien osalta.

Ymmärtääkseni bändeihin ei ole naissoittajista todellakaan tungosta.
Neljä Ruuvia
14.08.2004 18:40:11
Mua jäi kyllä vaivaamaan kovasti että mimmonenhan Paranoidin riffi olis ollu jos Iommi oliski ollu homo.

Se ois ollu kolmimuunteinen ,delaytä ja Lexicon-reverbia olis ollu tosi paljon...tai sit se ois tehty semmosella brasilian pop kompilla ja vedetty Roland skittasynatrumpetilla! Ja Ozzy ois laulanu ilman sanoi silleen paa-dap-pap-paa-,paa-dap-pap-paa-,paa-dap-pap-paa-,paa-dap-paa!
Mako
15.08.2004 18:19:12

Kyllä selvästi useampi heteruuttaan korostaa esimerkiksi esiintymällä siinä eri sukupuolta olevan parin kanssa.

Missä tommosia ihmisiä on? Kuulostaa aika kaukaa haetulta. Vai meneekö se aina niin, että jos istun naisihmisen kanssa kahvipöydässä niin "korostan heterouttani"?

Alkuperäiseen aiheeseen: aijaa, pat metheny on homo! Tämähän täytyy kirjata oikein ylös.
"Sydämeni yhtä tyhjä on kuin eilenkin, mä tiedän, päivä kirkastuu huomenna tai myöhemmin."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)