Sir Jöpötin 13.04.2006 13:46:55 | |
---|
Elekee jaksako valittaa tuosta koveroinnista. Kunnioituksesta noita bändejä kohtaanhan ne nuita on vetäny. Itse ovat kasvaneet kyseisiä artisteja kuunnellen ja mukana soittaen. Ja nyt tulee joku näsäviisas kivespussi ja nakkaa jotain tyyliin "En tiennykään, että tuommonen paska on kunnioitusta" tai jotain. Voi olla ihan hyvin nakkaamatta. Kyllähän se tiedetään, ettei kaikkia voi miellyttää, mutta itse koen nuo koverit kivana mausteena. Eivät varmasti kuulosta samalta, kuin alkuperäiset, mutta täytyykö niiden edes? Siitä olen kyllä samaa mieltä, että ei se LaBrie mitenkään kummoiselta kuulostanut tuolla TNoTB:lla, mutta edelleen, vaikka se kuulostaisi karvattoman rotan ininältä, niin voi kai sille nyt edes nauraa. Itse en ole koskaan edes osannut ottaa Maidenia vakavasti, mutta eipä se niin ole haitannut. Kai ne Maidenin jätkätkin ovat lavalla pitämässä hauskaa, ainakin nykyisin jo (elleivät sitten rahanhimosta). En tiedä. Mutta olkoot, anteeksi avautumisesta, oli pakko :D Meikä musiikkikaupassa: Mää otan nuita Ernie Ballin Power Slinkyjä. Myyjä: Mikä se on näistä? Meikä: Se violetti paketti. Myyjä: Mää oon muuten värisokea. Meikä: No sehän on hyvä homma! Kuolemattomia lausahduksia... |
gorgonoidi 15.04.2006 14:00:06 | |
---|
Ihan mahtava juttu että tulee vielä DVD! Pakko hankinta. |
Petrukki 21.04.2006 16:27:00 | |
---|
Jes. harmittaa vähän tuo ajankohta, mutta onneksi enää ei tarvitse arvailla sitä. Pian muuten tulee OSIltakin uusi albumi. :) TUU TÄNNE SANOO! |
LexaR 21.04.2006 17:21:39 | |
---|
Toivottavasti pysyy se kuvaus enemmän Budokanin linjoilla, ne Scenes from New Yorkin efektit vähentää sitä katottavuutta turhanki paljon... ja vois soolojen aikana kuvata niitä sooloajia You live and you learn. At any rate, you live. |
gorgonoidi 21.04.2006 22:30:39 | |
---|
Jes. harmittaa vähän tuo ajankohta, mutta onneksi enää ei tarvitse arvailla sitä. Pian muuten tulee OSIltakin uusi albumi. :) On muuten minun mielestä hyvä tuo ajan kohta, koska on niin paljon muitakin levyjä hankkimatta. |
Petrukki 22.04.2006 18:55:35 | |
---|
On muuten minun mielestä hyvä tuo ajan kohta, koska on niin paljon muitakin levyjä hankkimatta. Nojuu. Mutta kun tuo onkin mun prioriteetti. :) TUU TÄNNE SANOO! |
LexaR 27.04.2006 19:16:26 (muokattu 27.04.2006 19:31:24) | |
---|
ei ny liity asiaan mitenkään mut kuuntelimpa tos Pelican - Droughtia ja tajusin et tässähän on ihan sama riffi ku As I Amin verseriffi... muutenkin, DTllä on aikas paljon noita riffejä jotka on, tarkotuksellisesti tai ei, samanlaisii ku joillain muilla artisteilla (esimerkki jonka kaikki varmaan tietää on DT - Home/Tool - Forty-six & 2, mun käsittääkseni tarkotuksellisestikin samanlainen) You live and you learn. At any rate, you live. |
Proge 28.04.2006 23:26:56 | |
---|
Vois tulla Dream Theaterilta nyt semmonen live dvd jossa soittaisivat Images & Wordsin ja Awaken kummatkin läpi. Oisko vähän nannaa? Ja ehkä vielä vetäisivät Change of Seasonin siinä parinkymmenen minuutin kokonaisuudessaan bonuksena. Dvd voisi myös kattaa kaikki musavideot ja sitten siinä voisi olla joku Petruccin kitarakoulu. Tää olis vaa tämmöne pikku unelma. |
Rypsolisti 29.04.2006 01:33:54 (muokattu 29.04.2006 01:34:07) | |
---|
Vois tulla Dream Theaterilta nyt semmonen live dvd jossa soittaisivat Images & Wordsin ja Awaken kummatkin läpi. Oisko vähän nannaa? Ja ehkä vielä vetäisivät Change of Seasonin siinä parinkymmenen minuutin kokonaisuudessaan bonuksena. Dvd voisi myös kattaa kaikki musavideot ja sitten siinä voisi olla joku Petruccin kitarakoulu. Tää olis vaa tämmöne pikku unelma. Plus siihen vielä A Fortune In Lies sekä Ytse Jam. Change Of Seasons on kyllä aivan tajuttoman hyvä biisi! Olen ymmärtänyt että Change Of Seasons kirjoitettiin jo ennen Images & Words levyä tai ainakin osia siitä. |
Ali 29.04.2006 09:46:55 | |
---|
Plus siihen vielä A Fortune In Lies sekä Ytse Jam. Change Of Seasons on kyllä aivan tajuttoman hyvä biisi! Olen ymmärtänyt että Change Of Seasons kirjoitettiin jo ennen Images & Words levyä tai ainakin osia siitä. Jep, vanha biisihän se on. Mulla oli jollain DT-bootlegillä I&W-kiertueen live-vetäisy siitä alkuperäisestä ACoS'ista ja kyllähän siinä paljon samaa oli, mutta myös eroja. Esim. tiluliluliitä oli enemmän. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
kunnasja 08.05.2006 23:40:03 | |
---|
Norjalaisella edesmenneellä Ark-yhtyeellä on myös riffi, joka on 1:1 sama kuin ... ömm, olikhan ToT:n toka raita. Kummallista touhua... jopa plagiointia, etten sanoisi. |
Järvihirviö 09.05.2006 00:14:13 | |
---|
On muuten melkoinen pyhäinhäväistys, että Mike Portnoy kuuntelee hip-hoppia! Miten tämä on mahdollista? |
pahala 09.05.2006 00:23:06 | |
---|
On muuten melkoinen pyhäinhäväistys, että Mike Portnoy kuuntelee hip-hoppia! Miten tämä on mahdollista? Miksi sen pitäisi olla mahdotonta? 8) |
Järvihirviö 09.05.2006 00:41:12 | |
---|
Miksi sen pitäisi olla mahdotonta? Eihän hip-hop ole musiikkia! Miksi siis tämä musikaalinen nero kuuntelee tällaista "kill nigger bitch and fuck my hous" -epä-musiikkia? |
carnation 09.05.2006 11:25:42 | |
---|
Eihän hip-hop ole musiikkia! Miksi siis tämä musikaalinen nero kuuntelee tällaista "kill nigger bitch and fuck my hous" -epä-musiikkia? Aika heikko provokaatioyritys. |
Järvihirviö 09.05.2006 11:29:43 | |
---|
Aika heikko provokaatioyritys. Totta, olin lopen uupunut ja hieman väsynyt. |
Proge 09.05.2006 15:17:44 (muokattu 09.05.2006 15:19:33) | |
---|
On muuten melkoinen pyhäinhäväistys, että Mike Portnoy kuuntelee hip-hoppia! Miten tämä on mahdollista? Jep, hiphop on p*skaa, eikä se ole musiikkia. Tämän voisi lakiinkin kirjata. Mun mielipide, älkää itkekö jos olette eri mieltä. |
evakkosiili 09.05.2006 20:49:36 | |
---|
hyvät kikkelihevin kuuntelijat, mikä tahansa ihmisen tuottama ääni on musiikkia, jos sen lähde niin määrää. |
Ali 09.05.2006 22:25:37 | |
---|
Jep, hiphop on p*skaa, eikä se ole musiikkia. Tämän voisi lakiinkin kirjata. Mun mielipide, älkää itkekö jos olette eri mieltä. Sori, mutta ihan pakko sanoa legendaariset: "HOHO". "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Järvihirviö 11.05.2006 00:12:25 (muokattu 11.05.2006 00:18:26) | |
---|
Jep, hiphop on p*skaa, eikä se ole musiikkia. Tämän voisi lakiinkin kirjata. Mun mielipide, älkää itkekö jos olette eri mieltä. Proge Mies. |