moottorisaha 24.03.2006 01:12:23 | |
---|
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
a-ksu 24.03.2006 22:14:36 | |
---|
|
Petrukki 10.04.2006 16:18:59 | |
---|
Oiiii Gigantourin DVD tule jo. Perkle, tietääkö kukaan tarkkaa ajankohtaa? Haen bändia Turusta, metalli-tyyli (progahtava!!), voisin olla komppikitaristi ja leadikin, mutta tilu ei mee... vielä. |
a-ksu 10.04.2006 21:44:42 | |
---|
Oiiii Gigantourin DVD tule jo. Perkle, tietääkö kukaan tarkkaa ajankohtaa? Mitään tarkkaa ajankohtaa en löytänyt. Mutta väittäisin että tulee kesään mennessä, jos se nyt yhtään lohduttaa :) |
Hipelius 11.04.2006 07:50:17 | |
---|
Jotenkin ärsyttää tämä DT:n DVD-intoilu, vastahan Live at Budokan tuli! Onneks sentään hyvin pitkälti eri biisit joka DVD:llä http://www.sacrecy.com |
Sir Jöpötin 11.04.2006 09:51:09 | |
---|
Jotenkin ärsyttää tämä DT:n DVD-intoilu, vastahan Live at Budokan tuli! Onneks sentään hyvin pitkälti eri biisit joka DVD:llä Ohan siitä jo vuosi!!11 Lissää nannaa vaan meille. Tosiaan joka DVD:llä melekeen eri biisit. Nehän kuvasivat nyt kiertueen päätöskonsertin New Yorkissa ja soittivat koko SDOIT:n orkesterin kanssa. Myös Octavariumin ja Metropolis pt.1:sen vetivät tuon orkesterin säestyksellä. Tuo DVD taitaa tulla ulos sitten joskus ennen joulua ja täällä ainakin odotetaan muna kovana varsinkin tuota sovitusta Metropoliksesta. Ja ostoslistalle taitaa mennä myös tuo Gigantourin DVD. Rahhaa mennee, mutta hyvästä musiikista kannattaakin maksaa. Meikä musiikkikaupassa: Mää otan nuita Ernie Ballin Power Slinkyjä. Myyjä: Mikä se on näistä? Meikä: Se violetti paketti. Myyjä: Mää oon muuten värisokea. Meikä: No sehän on hyvä homma! Kuolemattomia lausahduksia... |
kyuss 11.04.2006 10:56:25 | |
---|
|
Rakoni 11.04.2006 12:55:04 | |
---|
Jotenkin ärsyttää tämä DT:n DVD-intoilu, vastahan Live at Budokan tuli! Onneks sentään hyvin pitkälti eri biisit joka DVD:llä Tuo tuleva dvd on kyllä täysin erilainen kuin aikaisemmat taltioinnit, joten mielenkiinnolla odotan. Mun mielestä live-dvd:t ovat vaan plussaa. Ja Budokan on kuitenkin vuodelta 2004 eli väli on ihan sopiva. Jenkkifoorumeilta olen lueskellut, että keikka oli ehkä paras ikinä. Mahtaa Petruccia potuttaa, kun Under A Glass Moonin keskellä vahvari kuoli n. 20 sekunnin ajaksi. Studiossa varmaankin paikkaillaan. Sanokaa DT kun haluatte hyvää |
arppah8 11.04.2006 13:32:02 | |
---|
Nehän kuvasivat nyt kiertueen päätöskonsertin New Yorkissa ja soittivat koko SDOIT:n orkesterin kanssa. Myös Octavariumin ja Metropolis pt.1:sen vetivät tuon orkesterin säestyksellä. Tämähän alkoi jopa kiinnostaa. Varsinkin, kun SDOIT alkaa vihdoin avautua. Ykköslevyä tuli fanitettua alusta alkaen, mutta tuo kakkoslevy on vaatinut hieman(!) aikaa. Budokanilla oli kyllä niiiin laiska meininki, että oli eka kuvallinen DT-taltiointi, joka jäi hankkimatta. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Etuquli 11.04.2006 14:17:13 | |
---|
Kiitos ja näkemiin |
tommijk 11.04.2006 15:20:35 | |
---|
Jotenkin ärsyttää tämä DT:n DVD-intoilu, vastahan Live at Budokan tuli! Mitä ärsyttävää siinä voi olla? Eihän sitä oo pakko ostaa ;) Mä ainakin odotan innolla tulevaa dvdtä. Sen verran spesiaali keikka muutenkin; SDOIT orkesterin kanssa ja paljon harvinaisempia biisejä. pöö.. |
Proge 11.04.2006 15:21:57 | |
---|
Ton orkesterin voisi jättää kyllä pois, mutta vanhojako biisejä soittavat paljon? |
a-ksu 11.04.2006 18:20:45 | |
---|
Ton orkesterin voisi jättää kyllä pois, mutta vanhojako biisejä soittavat paljon? Saanko kysyä et miks vitussa? :D Ärsyttääkö sua sellaset mahtipontiset ˙˙ber kewlit orkesterit maailman parhaan bändin kera jotenkin? Settilista kyseiseltä keikalta: Set 1: The Root Of All Evil I Walk Beside You Another Won Afterlife Under a Glass Moon Innocence Faded Raise the Knife The Spirit Carries On _________________ Set 2 // ORKESTERIN KERA!: Six Degrees Of Inner Turbulence: * Overture * About to Crash * War Inside My Head * The Test That Stumped Them All * Goodnight Kiss * Solitary Shell * About to Crash (Reprise) * Losing Time / Grand Finale Vacant The Answer Lies Within Sacrificed Sons Octavarium _________________ Encore: Metropolis pt. 1 |
Petrukki 11.04.2006 18:38:39 | |
---|
Jep: DVD:ssä tulee olemaan paljon harvinaisiempia biisejä ja muita bonuksia. Settilista näytti olevan aika eri, kun Budokanissa ja Pull Me Underia ei ole ollenkaan! :) Haen bändia Turusta, metalli-tyyli (progahtava!!), voisin olla komppikitaristi ja leadikin, mutta tilu ei mee... vielä. |
Lord of the strings 12.04.2006 18:34:14 | |
---|
"Urbaani ja turbaani, kokeilepa itte. Älä ees. Vidu jos on miinusta tiimarissa alle ÄÖ:n, niin älä lähde. Puol kilsaa on ihan max, mikäli pakko." -gasser |
LexaR 12.04.2006 19:01:27 | |
---|
http://www.progarchives.com/Progres ... rock_discography_CD.asp?cd_id=11474 Nyt mennään jo liian pitkälle. NotBki oli mun mielest kuranen levy, LaBrien laulu ei vaa sovi siihen, saati sitten tohon... You live and you learn. At any rate, you live. |
a-ksu 12.04.2006 20:00:20 | |
---|
Nyt mennään jo liian pitkälle. NotBki oli mun mielest kuranen levy, LaBrien laulu ei vaa sovi siihen, saati sitten tohon... Heh, mä taas odotan tuota aivan helvetisti. DVD olisi tarkoitus hommata jos rahaa riittäisi. |
kyuss 12.04.2006 20:51:13 | |
---|
Mä en tiennytkään että Theaterilla on tollanen omituinen tapa vetää omia suosikkilevyjä livenä. Ei kovin tyylikästä, mutta varmasti hauskaa. Eivät varmaan kovin isoja painoksia ota noista levyistä? |
a-ksu 12.04.2006 22:01:31 | |
---|
Mä en tiennytkään että Theaterilla on tollanen omituinen tapa vetää omia suosikkilevyjä livenä. Ei kovin tyylikästä, mutta varmasti hauskaa. Jep, tapana on ollut, että aina kun jossakin kaupungissa on kaksi keikkaa peräjälkeen, soitetaan niistä toisessa joku klassikkolevy kokonaisuudessaan. Coveroituja levyjä on Iron Maidenin The Number of the Beast, Metallican Master Of Puppets, Floydin DSOTM sekä Deep Purplen Made In Japan live-levy. Etelä-Amerikassa pojat soitti omaa SFaM:iaan kokonaisuudessaan. Suurin osa tietää tämän kaiken mutta pakko sitä on päästä pätemään kun jotain tietää :P |
LexaR 12.04.2006 22:03:10 (muokattu 12.04.2006 22:03:52) | |
---|
Eivät varmaan kovin isoja painoksia ota noista levyistä? Ei ne ny levykauppoihin asti eksy mut kyllä niitä netistä saa tilattuu mielin määrin. Jotenki siin Number of the Beastis oli vaan semmonen fiilis et ne biisit on niille liian "helppoja" ja se soitto on melkein tylsistynyttä... puuttu kokonaan se Maidenin poikien raaka meininki ja soitto oli jotenki kliinisen kuulosta. LaBrien laulu ei ny kaikis kohdis oikee toiminu, erityisesti Invadersin kertsi aiheuttaa järkyttävii puistatuksii. Oli pieni pettymys se levy, toisaalt se Ganglandistä tehty groovaava piezol vedetty versio oli kyl siisti You live and you learn. At any rate, you live. |