BobHope 27.06.2009 12:29:12 | |
---|
Adrift: Nostan kertoakseni teille mielipiteeni Fairyport-levystä:
Se on aivan loistava. Wanha juttu. Keksi uusia. I can play this with my eyes closed. Its called dreaming! |
Tsugu Way 05.10.2009 12:17:38 | |
---|
Bald Anus: Minkäköhän takia Light Agesilla on "Tombstone Valentine" cover? Eipä siinä, hyvä veto. Itsekin hommasin Light Agesin 4 eurolla Anttilasta. En ole kovin montaa kertaa kuunnellut, joten en ole päässyt levyn sisään. Kitaratyöskentelystä tykkäsin. Nostetaas tämä, kun itse olen nyt toistamiseen innostunut valtavasti bändistä. Aiemmalla kierroksella fanitus koski lähinnä 1975 alkanutta "deep pop"-aikakautta. Nyt tällä kertaa olen seonnut aiemmin hieman vaikeana pitämääni Gustavsson-Pohjola-Bemproke-Österberg aikakauteen. Ostinkin viime viikolla Being- ja Fairyport-levyt. Niitä onkin tässä ketjussa jo ruodittu moneen kertaan, joten en ala niitä enää tässä kehumaan. Mutta tuon yllä mainitun Light Ages -kiekon ostin itsekin Anttilasta taannoin neljällä eurolla. odotukset eivät olleet korkealla, joten itselleni se oli positiivinen yllätys. Levyllähän on tuon Tombstone Valentinen lisäksi kolme muutakin Wigwamin tai Bembroken levyttämää biisiä; Friends from The Field, Hard Top Lincoln ja No New Games. En tiedä miksi ne on uudelleen levytetty, mutta oletteko panneet merkille kuinka upean soolon Rekku soittaa No New Gamesissa. Soolo lienee alkuosaltaan "sävelletty" kun jotakuinkin samalla tavoin hän on sitä aeimminkin (ainakin Fresh garbage-levyn versiolla) soittanut. Mutta yhtä kaikki - aivan järkyttävän hieno soolo. Olen kyseistä biisiä repeattina huudattanut juuri tuon kitarasoolon vuoksi. Mitähän suunnitelmia Wiguilla on tällä hetkellä? Vai onko suunnitelmia lainkaan? Tietääkö kukaan? Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |
Osteri 08.10.2009 00:12:27 | |
---|
Riverman: Mitähän suunnitelmia Wiguilla on tällä hetkellä? Vai onko suunnitelmia lainkaan? Tietääkö kukaan? Käykö tähän "wiguksi" Light Ages levyllä soittava Mikko Rintanen ? Okei, kannattaa tsekata miehen omaa tuotantoa nimellä Faustburger. Sairaan hyvä levy. Pari keikkaakin on heittänyt. Siis todella hyvä levy.... Tosta noin lisätietoa http://wigwam.stc.cx/discography/faustburger.htm |
Calliope 06.12.2009 13:24:08 | |
---|
Ulander: Sanokaas onko WigWam hyvä vai huono. Minusta Fairyport rulaa. Alkaa todella hyvällä kappaleella. Hyvä. Lucky Golden Stripes and Starpose ja Pembroken soololevy "Flatbroke" parhautta mulle. "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
merkkari424 08.12.2009 12:56:04 (muokattu 09.12.2009 10:22:27) | |
---|
Osteri: Käykö tähän "wiguksi" Light Ages levyllä soittava Mikko Rintanen ? Mikko Rintanen, Rekku Rechardt, Måsse Groundstroem ja muut 'Wiguilemassa' vuosi sitten Jan Noposen 50v. juhlissa: http://www.youtube.com/watch?v=ynv2aRIJvng |
HaloOfFlies 02.11.2010 22:09:35 | |
---|
Tulee vähän myöhässä, mutta Wigwamia tällä hetkellä telkussa, ohjelma vuodelta 1969. Melkoista hippipsykedeliamenoa :D It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
M.Paisley 03.11.2010 15:23:21 | |
---|
Riverman: Mitähän suunnitelmia Wiguilla on tällä hetkellä? Vai onko suunnitelmia lainkaan? Tietääkö kukaan? Ainakin kesällä oli sellainen tilanne että Jim Pembroke oli muuttanut pois Suomesta, joten varmaankaan mitään pikaista paluuta ei ole odotettavissa. |
miikargh 03.11.2010 22:05:39 | |
---|
danny: Tulee vähän myöhässä, mutta Wigwamia tällä hetkellä telkussa, ohjelma vuodelta 1969. Melkoista hippipsykedeliamenoa :D Oli muuten hyvä pätkä! Varsinkin ku oli Vesku selostamassa! Mojo Rising |
HaloOfFlies 03.11.2010 22:43:28 | |
---|
miikargh: Oli muuten hyvä pätkä! Varsinkin ku oli Vesku selostamassa! Tuo PopLiisa oli kyllä hyvä, sen sijaan tuo ensimmäinen... No, pistetään 60-luvun lopun piikkiin. Hapokasta menoahan tuo oli ainakin. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
BobHope 05.11.2010 00:03:21 | |
---|
miikargh: Oli muuten hyvä pätkä! Varsinkin ku oli Vesku selostamassa! Grass for Blades eli... ruokaa palleille! |
miikargh 10.11.2010 00:30:51 | |
---|
BobHope: Grass for Blades eli... ruokaa palleille! Oli kyllä varsin mielenkiintoinen suomennos :D Mojo Rising |
miikargh 16.11.2010 19:26:09 | |
---|
Oli ilmeisesti eilen taas Wigwamia teemalla + muuta suomiprogea. Katsoko kukaan? Mojo Rising |
ekikoo 16.11.2010 20:59:45 (muokattu 16.11.2010 21:00:02) | |
---|
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
miikargh 16.11.2010 21:18:50 | |
---|
Mojo Rising |
HXY 18.11.2010 22:14:24 | |
---|
Being on aivan tajuttoman hyvä! Ehdottomasti paras progelevy, jota olen tähän asti kuunnellut. Onko mikään muu Wigwamin levy tähän verrattavissa? Fairyport? |
miikargh 18.11.2010 22:39:17 | |
---|
HXY: Being on aivan tajuttoman hyvä! Ehdottomasti paras progelevy, jota olen tähän asti kuunnellut. Onko mikään muu Wigwamin levy tähän verrattavissa? Fairyport? Fairyport on kyllä kans aivan mahtava ja se kannattaa ehdottomasti kuunnella. Being on siinä mielessä erikoinen Wigu levy, että sen on lähes kokonaan säveltänyt Jukka Gustavson, kun taas muut levyt on lähinnä säveltänyt Pembroke ja Pohjola. Mojo Rising |
2541 18.11.2010 22:56:36 (muokattu 18.11.2010 22:57:18) | |
---|
miikargh:Being on siinä mielessä erikoinen Wigu levy, että sen on lähes kokonaan säveltänyt Jukka Gustavson, kun taas muut levyt on lähinnä säveltänyt Pembroke ja Pohjola. Totanoin...Gustavson sävelsi "Hard & Hornyn" koko A-puolen Mats Huldenin linnunlaulu-aloitusta lukuunottamatta, kakkoslevyllä Gutsilta oli kolme biisiä ja "Fairyportilla" yksi neljän biisin laajempi kokonaisuus plus Pohjolan kanssa kimpassa sävelletty "Losing Hold". |
miikargh 19.11.2010 13:37:21 | |
---|
2541: Totanoin...Gustavson sävelsi "Hard & Hornyn" koko A-puolen Mats Huldenin linnunlaulu-aloitusta lukuunottamatta, kakkoslevyllä Gutsilta oli kolme biisiä ja "Fairyportilla" yksi neljän biisin laajempi kokonaisuus plus Pohjolan kanssa kimpassa sävelletty "Losing Hold". Oho. Olimpa väärässä. Mojo Rising |
Adrift 19.11.2010 15:33:07 | |
---|
HXY: Being on aivan tajuttoman hyvä! Ehdottomasti paras progelevy, jota olen tähän asti kuunnellut. Onko mikään muu Wigwamin levy tähän verrattavissa? Fairyport? Niin. Kyllä mun suosikki Pohjolan ja Gutsin aikaiselta Wigwamilta on Fairyport. Svengaa kivasti tuo levy eikä ole niin kaukana live-Wigwamista kuin Being. Toisaalta sen voi kääntää niinkin että Being on kauempana live-Wiguista kuin Fairyport, eli ymmärrän sen levyn puolestapuhujia täysin. Live Music from the Twilight Zone kannattaa hankkia myöskin. |
HXY 19.11.2010 16:39:05 | |
---|
Okei, Fairyport mennee siis ostoslistalle lähitulevaisuudessa. |