Regalis Apertura 15.06.2018 09:41:28 | |
---|
Pesonen taitaa nyt trollata? Miten niin ei ole "tietomiehiä"? Ja miten se määrä korreloisi tämän topikin hiljaisuuteen? Voi olla ettei Pink Floyd-maailmassa ole vaan ollut mitään ihmeempää raportoitavaa viime aikoina;)... |
Gary Enfield 15.06.2018 10:00:16 | |
---|
velipesonen: Gerry And The Pacemakersin koska tekivät hittisinglen biisistä You'll Never Walk Alone jota jalkapalloyleisön hoilaamana kuullaan kappaleessa Fearless. Tais olla aika väsynyt yritys päteä, tämä episodi. |
velipesonen 15.06.2018 10:40:39 | |
---|
Gary Enfield: Tais olla aika väsynyt yritys päteä, tämä episodi. Siltähän tuo sinun postauksesi kieltämättä vaikuttaa. Ei se mitään, huomionkipeys on taidetta. "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
velipesonen 15.06.2018 10:43:13 | |
---|
Regalis Apertura: Pesonen taitaa nyt trollata? Miten niin ei ole "tietomiehiä"? Ja miten se määrä korreloisi tämän topikin hiljaisuuteen? Voi olla ettei Pink Floyd-maailmassa ole vaan ollut mitään ihmeempää raportoitavaa viime aikoina;)... Kyllä trollaa, ehdottomasti, tai sanotaanko vaikka "heittää väsynyttä provoa" (voi jeesus näitä Mnetin kulahtaneita heittoja) koska mielestäni nokkelaan kysymykseeni ei haluttu vastata. Jos joku sanoo ettei sellaiseen ole mitään velvollisuutta niin minä sanon että so what. "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
Gary Enfield 15.06.2018 11:05:25 | |
---|
velipesonen: Siltähän tuo sinun postauksesi kieltämättä vaikuttaa. Ei se mitään, huomionkipeys on taidetta. No ei ole, se on vain huomion kipeyttä. |
Vessajono 15.06.2018 11:33:47 | |
---|
velipesonen: Gerry And The Pacemakersin koska tekivät hittisinglen biisistä You'll Never Walk Alone jota jalkapalloyleisön hoilaamana kuullaan kappaleessa Fearless. Kuullaan toki, mutta You'll Never Walk Alone ei ole toisen brittibändin kappale siitä huolimatta että Gerry and the Pacemakers sen levyttikin. Lennu: Minkä takia on pakko aina olla väärässä? Lue mun vastaus uudestaan. Luen sitten sun vastineen, kun olet samaa mieltä, sitä ennen en lue. Kaljan_paskaa juotu vuonna 2018: 136,3 litraa |
velipesonen 15.06.2018 13:08:55 | |
---|
Vessajono: Kuullaan toki, mutta You'll Never Walk Alone ei ole toisen brittibändin kappale siitä huolimatta että Gerry and the Pacemakers sen levyttikin. Tästä juontuu mainostamani "teennäisyys". Omalla tavallaan Gerry on kuitenkin brändännyt sen biisin koska ilman häntä siitä ei koskaan olisi tullut Redsien kannatuslaulua. "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
_BassLass 21.08.2018 08:48:42 | |
---|
Tänäänhän se ois. Metsuri. |
Flash 22.08.2018 08:30:23 | |
---|
Ei päässyt The Wall spektaakkelin sfääreihin, mutta olipahan ainakin monipuolisempi settilista. Aivan hyvä keikka tämäkin. Live Music Is Better! |
Regalis Apertura 22.08.2018 08:49:21 | |
---|
Tuliko uusiakin biisejä? |
jii.haanpaa 22.08.2018 08:50:48 | |
---|
Flash: Ei päässyt The Wall spektaakkelin sfääreihin, mutta olipahan ainakin monipuolisempi settilista. Aivan hyvä keikka tämäkin. Keikassahan ei muuta vikaa ollut kuin se, että mullakin oli The Wall pohjalla :) Jonkinlainen ennakkokäsitys showsta kuitenkin oli ja bändi lunasti ne odotukset helposti. Toinen settipuolikas oli erityisesti huimaa hommaa. Hyvin istuivat settiin myös Rogerin uudet soolot. Se rullaverhoshow aiheutti lievää hämmenystä, koska itse en nähnyt siitä yhtään mitään. Satuin istumaan keskellä permantoa ja näin molempiin suuntiin heijastettavista valkokankaista vain mustat perspuolet. |
Flash 22.08.2018 09:26:38 | |
---|
Live Music Is Better! |
_BassLass 22.08.2018 11:36:54 | |
---|
Itelle ensimmäinen Waters-keikka tai ylipäätään Pink Floydia livenä ja lunasti kyllä odotukset. Herra kuulosti paremmalta, mitä uskalsin odottaa ja show oli vahva 4/5. Rullaverho oli aika hazardi valinta. Ite istuin täydellisellä paikalla, näky permannolle ja lavalle täydellisesti. Encorelta odotin kyllä enemmän tykitystä, mutta hyvät fiilikset jäi loppujen lopuksi. Vahvaa myötähäpeää tunsin ku jotku separit huuteli Gilmouria bändin esittelyn aikana. |
man9 22.08.2018 12:26:33 | |
---|
Hieno show oli kyllä jälleen, vaikka oon samaa mieltä että 2011 The Wall oli vielä pikkusen hienompi. Erityisesti tykkäsin uuden matskun määrästä. Levyhän on erinomainen, ja niitä biisejä kelpaa hyvin vetää PF-klassikoiden keskellä. Gilmourin puute oli kova jossain kitarapainotteisissa vanhoissa biiseissä, kun muistissa on DG:n oma keikka Royal Albert Hallissa. Vaikka kitaristit vetikin kaikki soolot 99,99% nuotilleen kuten levyllä, niin minkäs teet. Uusien biisien kitarahommat kuulosti hyviltä, kun saivat soittaa omaa matskua. Huippusounditkin oli ja eipä muuta valittamista oikein voi keksiä, kuin just tuo että permannon keskellä istuessa ei nähnyt mitään valkokangasmatskua. |
velocy 22.08.2018 12:48:03 | |
---|
En nähnyt The Wallia, ja korjasin tilanteen eilen. Itse pidin enemmän ekasta puoliskosta. Ekat n.6 biisiä meni kylmät väreet, Welcome to the Machine oli uskomattoman kova. Saundit olivat myös loistavat. Toisella puoliskolla vähän vaivasi liika poliittinen möyhötys ja verhoilla kikkailu, mutta hienoja hetkiä sielläkin. Pitää arvostaa Roogeria paljon siitä, että ei tosiaan mene sieltä mistä aita on matalin. Keikat myytäisi loppuun pienemmälläkin panostuksella, selvästi kunnioittaa itseään ja fanejaan. Monet legendaariset bändit/herrat käy vetämässä keikat vähän vasurilla keskinkertaisesti soittaen ilman kummempia lavashow'ta. 4,5/5 |
Flash 22.08.2018 13:52:44 (muokattu 22.08.2018 13:54:01) | |
---|
Kun unohdetaan kaikenmaailman VIP liput (joita on nykyään kaikilla artisteilla) niin lippujen hinnat olivat kyllä edelleen maltilliset konsertin antiin nähden. Tätä samaa mietin jo The Wall kiertueella. Itse olin kentällä kolmosrivillä C-lohkon lavalle päin katsottuna vasemmalla laidalla ja mietin etukäteen, että olenko liian lähellä lavaa. Huoli osoittautui onneksi aika turhaksi, koska tuosta edestä ensinnäkin näki lavan ja soittajat hyvin, heitä kun ei skriineillä liikaa näytetty ja toisekseen olin tarpeeksi sivulla, että sitä keskellä olevaa hökötystäkin pystyi tiirailemaan halutessaan, eikä se kuitenkaan ollut edessä. Lisäksi Waters kävi siinä lohkon edessä useampaan kertaan lähietäisyydellä (välillä hän huuteli suoraan lavalta ja ne huutelut kuuluivat aika hyvin ilman mikkiäkin). Minulle toinen puolisko upposi paremmin. Ensimmäinen puolisko jäi vähän pettymyksen puolelle (mutta vain ja ainoastaan The Wall kokemuksen takia). Live Music Is Better! |
Regalis Apertura 22.08.2018 15:36:54 | |
---|
Jäikö Roger vielä kiinni playbackista (lähinnä mitä lauluun tulee)? |
_BassLass 22.08.2018 16:50:32 (muokattu 22.08.2018 16:51:34) | |
---|
Regalis Apertura: Jäikö Roger vielä kiinni playbackista (lähinnä mitä lauluun tulee)? No ei mitään härskiä tapahtunut, mutta kyllä siellä muutama kohta oli mitä itse jäin miettimään notta olisko ollut. Mieluummin vetää playbackina jutut mitä ei yksinkertaisesti enään pysty laulaa. Nätisti antoi myös muun bändin hoitaa lauluja. |
Kimmo72 22.08.2018 18:56:41 | |
---|
Melkosta propagandaa :D No olihan se hieno kyllä ei siinä mitään. Huvittavinta oli, kun joku täräytti hallin valot päälle kesken kaiken. Ei mielestäni pärjännyt Brit Floydin parin vuoden takaiselle spektaakkelille, mutta nautinnollista oli, se mitä niissä penkeissä voi nauttia. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
jii.haanpaa 22.08.2018 22:57:33 | |
---|
Regalis Apertura: Jäikö Roger vielä kiinni playbackista (lähinnä mitä lauluun tulee)? Minusta se näytti siltä, että se kitaristihemmo lauloi suurimman osan (myös Watersin osia, ei pelkästään Gilmourin) ja Watersin ääntä kuuli hiukan alta. Eikä tätä mitenkään mielestäni edes yritetty peitellä. Ehkä senkin vuoksi ne Watersin uudet soolot tuntuivat toimivilta, koska ne mestari pystyi myös itse laulamaan. |