Vessajono 26.09.2017 12:24:02 | |
---|
Regalis Apertura: Minkäköhänlaiset riistohinnat taas pannaan lippuihin? Permanto (istumakatsomo): 89 / 95 / 99 € Alakatsomo: 89 / 95 / 99 € Yläkatsomo: 79 / 89 € Lennu: Mene paskaan, Pink Floyd on maailman paras pändi. Parempi ku Santa Cruz. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 335 |
jii.haanpaa 02.10.2017 10:06:43 | |
---|
Sain tiketit E-permannolta. Toivottavasti lava on värkätty niin, että lattialtakin jotakin näkee. The Wall-keikka oli kokemuksena sitä osastoa, että odotukset ovat aika järkyttävän kovat. |
Folkson 02.10.2017 10:18:39 | |
---|
Meinas jäädä näkemättä, mutta pääsee silti. Niin. Mä taisin olla 13 silloin. Olin sitä ennen aina ajatellut juovani ensikännit joskus 16-17 vuotiaana, mutta 13 se sitten oli. - JOPPA |
mrk 02.10.2017 10:24:01 | |
---|
"Short On Long Term Goals" |
Vessajono 02.10.2017 11:45:00 | |
---|
Katsomo 110, nähdään siellä sit. Lennu: Mene paskaan, Pink Floyd on maailman paras pändi. Parempi ku Santa Cruz. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 351 |
Astral Dog 02.10.2017 17:02:44 | |
---|
Sata euroa playback-laulusta ja pään yli menevästä possuilmapallosta? Hoh hoijaa. "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
Vessajono 02.10.2017 20:04:34 | |
---|
Astral Dog: Sata euroa playback-laulusta ja pään yli menevästä possuilmapallosta? Hoh hoijaa. Ei se oo kallista ku köyhille. Lennu: Mene paskaan, Pink Floyd on maailman paras pändi. Parempi ku Santa Cruz. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 351 |
Astral Dog 02.10.2017 20:22:22 | |
---|
Vessajono: Ei se oo kallista ku köyhille. Jep, ihan hyvä että ainoastaan keskiluokalta voidaan kusettaa ylimääräiset massit pois. "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
Regalis Apertura 02.10.2017 22:19:29 | |
---|
Ihan uteliaisuudesta kysyisin että onko Waters koskaan jäänyt kiinni playback-laulusta (mahdollisesti myöntänytkin sen)? Vai oliko tuo vain läppä? |
Astral Dog 02.10.2017 22:57:47 | |
---|
Regalis Apertura: Ihan uteliaisuudesta kysyisin että onko Waters koskaan jäänyt kiinni playback-laulusta (mahdollisesti myöntänytkin sen)? Vai oliko tuo vain läppä? Esimerkiksi tuossa jää aika nolosti kiinni, kun miksaaja on vahingossa laittanut oikeat vokaalit playbackin päälle kuulumaan: https://www.youtube.com/watch?v=cX5-z9PslZQEikä ihmekään, että on playbackia jos vokaalit ovat olleet tuollaista kähinää jo kymmenen vuotta sitten. "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
Zed 03.10.2017 06:37:09 | |
---|
Astral Dog: Eikä ihmekään, että on playbackia jos vokaalit ovat olleet tuollaista kähinää jo kymmenen vuotta sitten. No miksi hänen kannattaisi ääntään kuluttaen laulaakaan täysin palkein playbackin päälle, etenkään mikäli koko keikan lauluosuudet eivät tule tallenteelta? Eiköhän tuossa kähinässä ole kyse siitä, että mies pitää tietoisesti äänenkäyttönsä minimissä, mutta pelkän suun aukomisen sijasta hakee esitykseensä aidon näköistä ponnistelua. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
Regalis Apertura 03.10.2017 10:10:16 (muokattu 03.10.2017 12:46:42) | |
---|
Vai niin... No ehkä parempi että edes yrittää näytellä laulavansa kuin että vaan aukoisi suutaan;). Tuskin suostuisi hommaamaan toista laulajaa keikoilleen uran tässä vaiheessa? Toisaalta kyllähän tuo Animals-matsku livenä vähän polttelisi (ikävä vaan olen köyhä tällä hetkellä:( ). |
Astral Dog 04.10.2017 19:15:06 (muokattu 04.10.2017 19:19:14) | |
---|
Zed: No miksi hänen kannattaisi ääntään kuluttaen laulaakaan täysin palkein playbackin päälle, etenkään mikäli koko keikan lauluosuudet eivät tule tallenteelta? Eiköhän tuossa kähinässä ole kyse siitä, että mies pitää tietoisesti äänenkäyttönsä minimissä, mutta pelkän suun aukomisen sijasta hakee esitykseensä aidon näköistä ponnistelua. Kannattaa ilman muuta ostaa lippu Watersin keikalle, jotta pääsee seuraamaan porvarin "aidon näköistä ponnistelua". "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
Zed 05.10.2017 06:16:44 (muokattu 05.10.2017 06:21:36) | |
---|
Astral Dog: Kannattaa ilman muuta ostaa lippu Watersin keikalle, jotta pääsee seuraamaan porvarin "aidon näköistä ponnistelua". Viestini phunktio ei ollut toimia puolustuspuheenvuorona, vaan tarkennuksena, ja todennäköisen tulkinta-/asiavirheen oikaisuna. Olen näet autisti, nimittäin. Keikalle en kyllä takuulla mene. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
Folkson 05.10.2017 14:57:19 | |
---|
Astral Dog: Esimerkiksi tuossa jää aika nolosti kiinni, kun miksaaja on vahingossa laittanut oikeat vokaalit playbackin päälle kuulumaan: https://www.youtube.com/watch?v=cX5-z9PslZQ Eikä ihmekään, että on playbackia jos vokaalit ovat olleet tuollaista kähinää jo kymmenen vuotta sitten. Julkaistu 16.3.2009 Kuinkakohan relevantti on? Löytyykö vaikka tältä vuodelta? Niin. Mä taisin olla 13 silloin. Olin sitä ennen aina ajatellut juovani ensikännit joskus 16-17 vuotiaana, mutta 13 se sitten oli. - JOPPA |
Astral Dog 09.10.2017 15:04:13 | |
---|
Folkson: Julkaistu 16.3.2009 Kuinkakohan relevantti on? Löytyykö vaikka tältä vuodelta? Se on sen verran relevantti, että miehen ääni on ollut mennyttä kalua kymmenen vuotta sitten. Nyt 74 v. iässä on tuskin odotettavissa käännettä parempaan... mutta jos sellaiseen uskot, niin saat todistaa sen ihan itse. Viimeisen päälle suunniteltu show ei jätä kovin helppoja jälkiä kusetuksesta tai sen enempää aitoudesta. "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
Bullitt 09.10.2017 17:11:34 | |
---|
Astral Dog: Kannattaa ilman muuta ostaa lippu Watersin keikalle, jotta pääsee seuraamaan porvarin "aidon näköistä ponnistelua". Onko tuo porvarius joku olennainen osa tätä ongelmaa vai miten se asiaan liittyy? "Yhdistelmä nyt voitolla kakka" - haitaripartio |
Astral Dog 09.10.2017 17:53:22 | |
---|
Bullitt: Onko tuo porvarius joku olennainen osa tätä ongelmaa vai miten se asiaan liittyy? Minulla ei ole asian kanssa mitään ongelmaa, enhän itse ole keikalle menossa. Juttu lähinnä huvittaa minua ja totesin siinä ohessa, että Waters on porvari. "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
Regalis Apertura 09.10.2017 23:14:15 | |
---|
Heh muistaakseni Waters taitaa olla vaan rikkaampi vasuri kuin porvari;). Ainakin sellaisen kuvan olen saanut... |
Vessajono 09.10.2017 23:22:17 | |
---|
Regalis Apertura: Heh muistaakseni Waters taitaa olla vaan rikkaampi vasuri kuin porvari;). Ainakin sellaisen kuvan olen saanut... No mut sillä on rahaa niin pakkohan sen on olla porvari. Toki siitäkin huolimatta että äijä on koko ikänsä ollut suunnilleen yhtä punainen ku Norttiaski. Lennu: Mene paskaan, Pink Floyd on maailman paras pändi. Parempi ku Santa Cruz. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 352 |