Mika Torvinen 22.05.2008 21:28:40 | |
---|
Itekin tuossa pitkästä aikaa kuuntelin ja kuulosti paremmalta ku muistelinkaan, kaks ekaa biisiä vaan oli ihan uskomatonta sontaa. Mitäh? Eka biisihän on heti nimibiisin jälkeen paras!!! Jeh. |
J.C 22.05.2008 23:22:39 | |
---|
Itekin tuossa pitkästä aikaa kuuntelin ja kuulosti paremmalta ku muistelinkaan, kaks ekaa biisiä vaan oli ihan uskomatonta sontaa. Laitoin myös myyntiin kaks inhokki Tulli levyäni eli Warchildin ja Broadswordin, turha pitää tommosia levyjä hyllyssä ku ei yhtään millään tasolla kumpikaan iske :/ Tullin tuotanto on välillä turhankin epätasaista... Broadsword on ihan mahtava mielestäni, mutta mielipiteet ovat kuin jne.. Itse kuuntelin pitkästä aikaa Too Old To Rock N' Rollia, ja potkii aina yhtä lujaa. np. Taki Grab "NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92 |
kepe-5 23.05.2008 20:44:18 | |
---|
Enpä ole tosiaan kuunnellut Tullia aikoihin. Muutenkin olen sittemmin kääntynyt ennen kaikkea yhtyeen alkutaipaleen suuntaan: jo debyyttisingle Sunshine Day on mainio. Sen lisäksi A Song For Jeffrey ja niin moni muukin juttu debyytistä Benefitiin toimii hyvin. "Christ. Where would rock 'n' roll be without a feedback?" -David Gilmour |
ipa 25.05.2008 00:22:41 (muokattu 25.05.2008 00:26:03) | |
---|
Onko kukaan teistä nähny Ian Anderson Plays The Orchestral Jethro Tull DVD:tä? Pari pätkää katsoin Youtubesta, ja ne vaikuttivat erinomaisilta. Pitäisi ilmeisesti hankkia. CDON:issa tuo näyttää olevan NTCS-standardin levy. Lisäksi monissa paikoissa kuvasuhteeksi mainitaan 4:3, vaikka noissa tuubin videoissa on palkki ylhäällä ja alhaalla. Onko tuo siis NTCS-standardin mukainen ja vielä letterboxina? Hassua, sillä tuo on ilmeisesti kuitenkin kuvattu euroopassa. |
Sir Henri 25.05.2008 00:43:26 | |
---|
Onko kukaan teistä nähny Ian Anderson Plays The Orchestral Jethro Tull DVD:tä? Pari pätkää katsoin Youtubesta, ja ne vaikuttivat erinomaisilta. Pitäisi ilmeisesti hankkia. CDON:issa tuo näyttää olevan NTCS-standardin levy. Lisäksi monissa paikoissa kuvasuhteeksi mainitaan 4:3, vaikka noissa tuubin videoissa on palkki ylhäällä ja alhaalla. Onko tuo siis NTCS-standardin mukainen ja vielä letterboxina? Hassua, sillä tuo on ilmeisesti kuitenkin kuvattu euroopassa. Olen nähnyt koska mulla on tuo. Mun versio on ainakin ihan normaali ilman palkkeja tai mitään, ei tosin ole DVD:tä juuri tässä joten en voi tarkistaa onko se NTCS - vai mikä versio. Mainio konsertti se on, vaikkakaan ei ole Barre kitarassa. Mikään ei ole. |
ManuMäkinen 25.05.2008 15:32:30 | |
---|
Ostin sitten ensimmäisen jethroni, Songs from the woodin. Levyä nyt viitisen kertaa kuunnellut ja helvetin hyvä se on. Päässä soi lähinnä velvet green ja songs from the wood. Ainoa häiritsevä biisi on osittan tuo Pibroch(cap in hand), lähinnä tuon kitaratrippailun takia. Ymmärän jos jotkut pitävät sitä mutta minua se ei vienyt yhtään mukanaan mielen syövereihin http://www.mikseri.net/artists/?id=69846 |
ipa 25.05.2008 20:43:50 (muokattu 25.05.2008 20:44:04) | |
---|
Ainoa häiritsevä biisi on osittan tuo Pibroch(cap in hand), lähinnä tuon kitaratrippailun takia. Ymmärän jos jotkut pitävät sitä mutta minua se ei vienyt yhtään mukanaan mielen syövereihin Se kitarakuvio turmelee mielestäni muuten erinomaisen biisin aika täysin. Jos sen pystyy jotenkin jättämään huomiotta, niin alla piileskelee erinomainen kappale. Songs from the wood on mielestäni mainio levy, tasaisempi kuin seuraajansa Heavy horses. Heavy horsesin huippuhetket ovat mielestäni korkeammalla kuin Songs from the woodilla, mutta toisaalta taas syvänteet ovat syvempiä. Miksi Stormwatchia pidetään edellä mainittujen lisäksi folk-levynä? Minä en kuule siinä samoja folk elementtejä kuin edeltäjissään. Tunnelmakin on aivan toisenlainen. Perus Tullia, jossa folk-elementit ovat aina olleet läsnä. |
Hohhoijaa 26.05.2008 17:00:01 | |
---|
Ainoa häiritsevä biisi on osittan tuo Pibroch(cap in hand), lähinnä tuon kitaratrippailun takia. Ymmärän jos jotkut pitävät sitä mutta minua se ei vienyt yhtään mukanaan mielen syövereihin Tuo on tosiaan muutoin mainion levyn pohjanoteeraus. Parissa muussakin kohdassa on mielestäni oudohkoja soundivalintoja, mutta ne eivät suuremmin häiritse. |
Elbura 27.05.2008 00:25:33 (muokattu 27.05.2008 21:50:59) | |
---|
Kyllä. Aivan loistava bändi, ellei paras. Tulipa tässä mieleen, että jos joku sattuis tietämään, mikä on tuo kirja, jonka Ian sai joululahjaksi Jo Lungstenilta* 70-luvun lopulla? Kirja oli kuulemma paksu ja sisäls paljon juttua englantilaisesta folkloresta ja vanhoista legendoista. On ollu Songs From The Woodsin inspiraation lähde. Pistin Ianille tosta sähköpostiakin. Ei oo vastannu ei, pentele.. *Nimi saattaa olla väärin. EDIT: näin siis Wikipediasta infottiin. |
ManuMäkinen 28.05.2008 16:04:00 | |
---|
villi veikkaus olisi Midnight folk-keskiyön kansaa - teos. John Masefieldin kirja vuodelta 1927 http://www.mikseri.net/artists/?id=69846 |
ipa 28.05.2008 22:23:55 | |
---|
Osaako joku antaa jotain vinkkiä, mistä voisi löytyä tuota Ian Anderson Plays Orchestral Jethro Tull DVD:tä region 2 PAL versiona? Pitänee huvikseen käydä Anttilassa, mutta jotenkin tuntuu, ettei sitä sieltä löydy. |
ManuMäkinen 28.05.2008 22:40:26 | |
---|
älä nyt, anttilasta löytyy joskus helmiä. Swamp music kannattaa myös katsastaa, siellä olen nähnyt ainakin kaksi jethro-DVDtä http://www.mikseri.net/artists/?id=69846 |
Lasitten 29.05.2008 23:45:09 | |
---|
Osaako joku antaa jotain vinkkiä, mistä voisi löytyä tuota Ian Anderson Plays Orchestral Jethro Tull DVD:tä region 2 PAL versiona? Pitänee huvikseen käydä Anttilassa, mutta jotenkin tuntuu, ettei sitä sieltä löydy. http://www.cdon.com/product.phtml?prod=526081 Tossahan toi ois cdon:sta, tiiä sitten onko varastossa ja miten pitkään menee tulla tolla :) lol apua. |
ipa 30.05.2008 00:16:28 | |
---|
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=526081 Tossahan toi ois cdon:sta, tiiä sitten onko varastossa ja miten pitkään menee tulla tolla :) "Please note: This DVD is in the NTSC format" DVD soittimeni pyörittää kyllä NTSC-levyjä, mutta kuva näyttäisi paremmalta PAL versiona. Konsertti on kuvattu euroopassa, joten se on luultavasti jopa kuvattu alunperin PAL standardin vehkeillä, ja tuolle levylle se on muunnettu NTSC muotoon sopivaksi esimerkiksi USA:n ja Kanadan markkinoille. |
Väsynyt Atlas 09.06.2008 19:27:08 | |
---|
Voisitteko suositella jotain folkahtavampaa Tull-levyä? Hyllystä löytyy jo Aqualung ja Benefit. Wond'ring Aloud ja Cheap Day Return-tyylistä pehmeämpää menoa etsin. |
Hohhoijaa 09.06.2008 20:41:49 | |
---|
Voisitteko suositella jotain folkahtavampaa Tull-levyä? Hyllystä löytyy jo Aqualung ja Benefit. Wond'ring Aloud ja Cheap Day Return-tyylistä pehmeämpää menoa etsin. Songs from the Wood. Et pety. Tietty tuon jälkeen julkaistut albumit aina 70-luvun loppuun asti ovat jokseenkin folk-meiningillä varustettua materiaalia. Heavy Horses kannattaa ainakin tsekata, noita paria muuta en omista. |
kepe-5 10.06.2008 17:05:22 | |
---|
Tietty tuon jälkeen julkaistut albumit aina 70-luvun loppuun asti ovat jokseenkin folk-meiningillä varustettua materiaalia. Heavy Horses kannattaa ainakin tsekata, noita paria muuta en omista. Omana suosikkinani sanottakoon vielä Stormwatch. Ja jos kaikki tämä menee, niin tuskinpa petyt Broadsword and the Beastiinkään. "Christ. Where would rock 'n' roll be without a feedback?" -David Gilmour |
ipa 10.06.2008 19:54:46 | |
---|
Voisitteko suositella jotain folkahtavampaa Tull-levyä? Hyllystä löytyy jo Aqualung ja Benefit. Wond'ring Aloud ja Cheap Day Return-tyylistä pehmeämpää menoa etsin. Eiköhän se Heavy Horses ole noista se iskevin. |
Lasitten 11.06.2008 15:41:41 | |
---|
Eiköhän se Heavy Horses ole noista se iskevin. Itellä kyllä parhaiten iskee Songs from the Woods :) Makuasioitahan nämä ovat, mutta Heavy Horsesin maalaismeininki ja siitä kertovat sanoitukset eivät iske itsellä suuresti. Itse pistäisin "folk-trion" järjestykseen Songs from the Woods - Stormwatch - Heavy Horses. lol apua. |
Väsynyt Atlas 11.06.2008 16:30:57 | |
---|
Kiitoksia, pistin tilaukseen Songs from the Woodin - 6,90€! |