Lasitten 22.12.2007 15:00:45 | |
---|
Lainasin kaverilta Jethro Tull: Live At Montreux 2003 -nimisen DVD:n, jossa Tulli siis soittelee Montröön jazz-festivaaleilla. Aika timanttiahan tuo kyllä on, joten ne jotka eivät ole nähneet niin metsästää jostain käsiinsä. Oli pakko mainostaa. Itellä tuo DVD on Tullin heikoimmasta päästä olevia :/ Harvoja uusia hyviä ja bändin täyden mitan esitteleviä keikkoja olen bändiltä nähnyt viime aikoina. Miksköhän kyseinen bändi ei enemmänkin julkaise vanhoja 70-luvun keikkojaan? Luulisi että niitä kuitenkin on kuvattu montakin kappaletta :/ http://www.lineq.net/index.php
Linux-foorumi. |
Tohtori Flang 30.12.2007 22:56:15 | |
---|
Itellä tuo DVD on Tullin heikoimmasta päästä olevia :/ Harvoja uusia hyviä ja bändin täyden mitan esitteleviä keikkoja olen bändiltä nähnyt viime aikoina. Miksköhän kyseinen bändi ei enemmänkin julkaise vanhoja 70-luvun keikkojaan? Luulisi että niitä kuitenkin on kuvattu montakin kappaletta :/ 70-luvun tuotantoa sisältävä dvd oli aikoinaan työn alla, mutta Andersonin mukaan nauhojen lisensointi ja retusointi tulisi niin kalliiksi, ettei moinen olisi taloudellisesti kannattavaa. (Päinvastoin kuin esim. Led Zeppelin, JT ei taltioinut filmille itse yhtään 70-luvun keikkaa, vaan kaikki kuvamateriaali on TV-yhtiöiden omaisuutta.) Anderson on tiukka bisnesmies, eikä siten edes verraten varakkaana henkilönä tunne "kulttuuriteko"-ajatustapaa, surku juttu. "Teeskentelin monta vuotta pitäväni jazzista. Maksoin kovan hinnan." -Lemmy |
Bald Anus 19.01.2008 13:13:45 | |
---|
Viimeinkin sain hankittua Thick as a Brickin, vieläpä vinyylille, alunperin olin CD: tä ostamassa! Pitää vielä tuo yksi Live-lp ja Aqualung hommata. Paskalla on tekijänsä |
Nazareth 19.01.2008 13:39:54 (muokattu 19.01.2008 13:40:37) | |
---|
Viimeinkin sain hankittua Thick as a Brickin, vieläpä vinyylille, alunperin olin CD: tä ostamassa! Pitää vielä tuo yksi Live-lp ja Aqualung hommata. Thick as a Brick on kyllä pirun pätevä levy. Voisin sanoa että joka sekunti on nautintoa. EDIT: Part 2:sta tykkään tosin enemmän, siinä on sellasia musiikillisia orgasmeja että oksat pois. This would sharpen you up and make you ready for a bit of the old ultra-violence. |
Lasitten 19.01.2008 14:34:55 | |
---|
EDIT: Part 2:sta tykkään tosin enemmän, siinä on sellasia musiikillisia orgasmeja että oksat pois. Mulla itelläni on tuo just CD:nä ja täytyy sanoa, että kyllä se part ykkönen on parempi ;) LP:nä tuo löytys isältä, mutta ku se ei suostu luopumaan siitä :( lol apua. |
dipshit 19.01.2008 16:55:13 | |
---|
Part 2 on meikäläisenkin mielestä parempi. Varsinkin se loppu.. aijjuma. Vinyylinä tuo Thick As A Brick olisi kyllä liiankin suuri unelma ollakseen totta. |
Nazareth 19.01.2008 17:33:16 | |
---|
Part 2 on meikäläisenkin mielestä parempi. Varsinkin se loppu.. aijjuma. Vinyylinä tuo Thick As A Brick olisi kyllä liiankin suuri unelma ollakseen totta. Vois kyl olla. Hitto ku tuo levari on sökö.. Kurnauskis. ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Säikähdin. |
ManuMäkinen 04.02.2008 15:18:16 | |
---|
näin anttilassa halvalla monia tullin levyjä. Itse en ole kuunnellut vielä yhtään jetroa mutta isä kehui. siellä oli joku levy, jonka nimi liittyi metsään(woods - ?) 6€ mutta säästin seuraavaan kertaan |
EADG 04.02.2008 15:45:12 | |
---|
näin anttilassa halvalla monia tullin levyjä. Itse en ole kuunnellut vielä yhtään jetroa mutta isä kehui. siellä oli joku levy, jonka nimi liittyi metsään(woods - ?) 6€ mutta säästin seuraavaan kertaan Songs From the Wood? Jos 6€:llä löydät, niin osta nyt ihmeessä. Koko levy pelkkää timanttia. Ja mielestäni aika hyvä pläjäys aloittaa JT:n kuuntelu. Heavy Horses/Thick as a Brick sitten seuraavaksi. |
kepe-5 10.02.2008 11:40:52 (muokattu 10.02.2008 11:43:18) | |
---|
Songs From the Wood? Jos 6€:llä löydät, niin osta nyt ihmeessä. Koko levy pelkkää timanttia. Ja mielestäni aika hyvä pläjäys aloittaa JT:n kuuntelu. Heavy Horses/Thick as a Brick sitten seuraavaksi. Itse suosittelisin kaikkein eniten yhtyeen tuotannon alkupuolta. This Was, Stand Up, Benefit ja Aqualung ovat kuitenkin kaikki levyjä, joilla on mielestäni vähiten varsinaisia fillereitä. Heavy Horsesin materiaalista suuri osa on jäänyt meikäläiselle tavalla tai toisella etäiseksi, mutta Songs ja Stormwatch ovat sen sijaan ihan passeleita levyjä. Niin, ja Thick olisi tosiaan myös hyvä. Ehkäpä kuunneltavin pitempijuoksuinen progelevy. "Christ. Where would rock 'n' roll be without a feedback?" -David Gilmour |
Bald Anus 20.02.2008 09:39:31 | |
---|
Part 2 on meikäläisenkin mielestä parempi. Varsinkin se loppu.. aijjuma. Vinyylinä tuo Thick As A Brick olisi kyllä liiankin suuri unelma ollakseen totta. Minulla on vieläpä aukeavilla "sanomalehti" -kansilla, eikä normaaleilla kansilla ;) Paskalla on tekijänsä |
Bald Anus 24.03.2008 04:03:21 | |
---|
Hommasin tuossa Crest of a Knaven. En ole vielä ajatuksella kuunnellut, mutta kaksi asiaa, jotka tulevat päällimmäisenä mieleen: 1. Steel Monkey on hirveä kappale (huono asia) 2. Tämä kuulostaa aika paljon Dire Straitsilla (neutraali asia, enemmän positiivinen) Paskalla on tekijänsä |
kepe-5 24.03.2008 11:57:15 | |
---|
Hommasin tuossa Crest of a Knaven... 2. Tämä kuulostaa aika paljon Dire Straitsilla (neutraali asia, enemmän positiivinen) Ehdottomasti. Ns. major flaw on vaan se, että yhtye osaa olla huonommin Dire Straits kuin Dire Straits itse. Aikoinaan sain tuon levyn lahjaksi, mutta kuuntelun hiipuessa vaihdoin sen etiäpäin. Loppujen lopuksi tuokin on aika kaamea levy, jonka kappaleista ainoastaan Budapest erottuu jossain määrin edukseen. "Christ. Where would rock 'n' roll be without a feedback?" -David Gilmour |
blackmore81 25.03.2008 03:53:59 | |
---|
Hommasin tuossa Crest of a Knaven. En ole vielä ajatuksella kuunnellut, mutta kaksi asiaa, jotka tulevat päällimmäisenä mieleen: 1. Steel Monkey on hirveä kappale (huono asia) Minä taas jostain kumman syystä pidän tuosta kappaleesta. What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
Musta Arkipyhä 25.03.2008 09:35:36 | |
---|
Minä taas jostain kumman syystä pidän tuosta kappaleesta. Minusta taas Crest on varsin hyvä Jethron "myöhäiskauden" levy. Tämän "sisarlevyjähän" ovat Catfish rising ja Rock Island (joka minusta on näistä heikoin).Mountain men,Jump start,Budapest jne. ovat loistavia biisejä ja tarinoita. Toki Steel monkeyn rumpukone hieman v..ti aluksi ,mutta biisi on mielestäni hyvä.On muuten kirjoitettu rakennusmiehen näkökulmasta.Farm on the freeway taas maanviljelijän ja Mountain men sotilaan.Näin muistelen. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Hohhoijaa 25.03.2008 20:56:00 (muokattu 25.03.2008 20:58:04) | |
---|
näin anttilassa halvalla monia tullin levyjä. Itse en ole kuunnellut vielä yhtään jetroa mutta isä kehui. siellä oli joku levy, jonka nimi liittyi metsään(woods - ?) 6€ mutta säästin seuraavaan kertaan Ittekin olen noita yrittänyt haalia, Tull kun sattuu olemaan maanmainio poppoo. Viimeksi ostin Songs from the Woodin joka on tässä kolissut ihan kiitettävästi. Ehkäpä loppujen lopuksi tykkäilen vielä enemmän progekaudin tuotoksista! |
blackmore81 25.03.2008 23:11:36 | |
---|
Minusta taas Crest on varsin hyvä Jethron "myöhäiskauden" levy. Tämän "sisarlevyjähän" ovat Catfish rising ja Rock Island (joka minusta on näistä heikoin).Mountain men,Jump start,Budapest jne. ovat loistavia biisejä ja tarinoita. Toki Steel monkeyn rumpukone hieman v..ti aluksi ,mutta biisi on mielestäni hyvä.On muuten kirjoitettu rakennusmiehen näkökulmasta.Farm on the freeway taas maanviljelijän ja Mountain men sotilaan.Näin muistelen. Kyllä Crest of a Knave on levynä yksi omia Tull suosikkejani. Ja Farm on the Freeway on kyllä loistava kappale. Plussaa tulee myös Barren hienosta kitaratyöskentelystä. What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
Bald Anus 27.03.2008 22:13:45 | |
---|
Kyllä Crest of a Knave on levynä yksi omia Tull suosikkejani. Ja Farm on the Freeway on kyllä loistava kappale. Plussaa tulee myös Barren hienosta kitaratyöskentelystä. Hieno levyhän tämä on, kuuntelulla paranee. Ja Barren kitarointi tosiaan on timanttia, varsinkin Said She Was a Dancerissa, mahtava soolo. Harmi kun Andersonin ääniala on nykyään niin suppea. Tämäkin veto Aqualungista on muuten täydellinen, mutta tuo laulu on säälittävää ähkimistä, harmittaa: http://youtube.com/watch?v=Gx9lwn4xQe0 Paskalla on tekijänsä |
Techno-Allah 20.05.2008 19:39:47 | |
---|
Kyllä se niin on, että tässä höyryissä olen pitkästä aikaa Heavy Horsesiin uppoutunut ja aika pitkälti alkanut kiilata suosikki Jethrojeni joukkoon. "Congratulations. You've just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farmhouse". |
Lasitten 22.05.2008 21:04:31 | |
---|
Kyllä se niin on, että tässä höyryissä olen pitkästä aikaa Heavy Horsesiin uppoutunut ja aika pitkälti alkanut kiilata suosikki Jethrojeni joukkoon. Itekin tuossa pitkästä aikaa kuuntelin ja kuulosti paremmalta ku muistelinkaan, kaks ekaa biisiä vaan oli ihan uskomatonta sontaa. Laitoin myös myyntiin kaks inhokki Tulli levyäni eli Warchildin ja Broadswordin, turha pitää tommosia levyjä hyllyssä ku ei yhtään millään tasolla kumpikaan iske :/ Tullin tuotanto on välillä turhankin epätasaista... lol apua. |