Aihe: Camel
1 2 3 4 59 10 11 12 1326 27 28 29 30
Lord of the strings
26.01.2007 17:42:38
Juu RIP Bardens. Kova jätkä oli hän.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
mugena
07.02.2007 13:01:52
Tänään tuli postissa tuo Mirage ja kuuntelussa juuri nyt. Mukavalta vaikuttaa...
Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response "So with your wooden leg, I guess that makes you a table."
Jorte Kariko
20.02.2007 12:57:30
Tänään postin setä oli pudottanut laatikkooni Camelin Coming Of Age Dvd:n ja voi että, että on loistavaaa matskua, kuva nyt ei välttämättä ole mitä parhain, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa, kun tuo soitto on se tärkein. Ääni ainakin omista tietokoneen Harman/kardon kaiuttimista tulee tosi "tasokkaasti" Bonus matskut ovat ihan kelpo matkskua kans, bändireenejä ja jne. Olen vasta katsonut tätä Dvd:tä n. 12 min. joten mieli voi vielä muuttua;)

... ai niin tämmöinen pieni "bongaus" Andy Latimerilla oli Epiphonen Les Paul... Elitist sarjaa tosin, mutta sen kädessä Harley Bentonikin kuulostaa varmaan "Gibsonilta", heh!
KOO-VEE 1929 www.koovee.org Tohu Tehom Theli Than Leviathan Tanin'iver Taninsam!
Pedroz
28.02.2007 18:38:48

Itse sain tänään vihdoin Total Pressure -dvd:n, eli aiemmin Pressure Pointsina osittain julkaistu '84-keikka kokonaisuudessaan ilman karmeita kasaridraamavälikuvia. Varmaan huomenna katson.
Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
Strutsi
01.05.2007 11:07:14
Camel Productions on vihdoin ja viimein aktivoitunut pitkän muuttoprosessin jälkeen, eli Total Pressure -dvd on vihdoin tilattavissa. Lisäksi Peter Bardensin kuoleman viisivuotispäivän johdosta bändin sivuilta löytyy miehelle omistettu ennenjulkaisematon biisi. http://www.camelproductions.com

Itsekin juuri löysin tuon. Onpahan todella kaunis biisi.
Vasta olen tutustunut tähän bändiin, mutta pidän jo todella paljon. Mirage ja Snow goose tuli hommattua. Hooray 70's proge!
"If you feel bad about eating your dead mom, we can dig a grave and you can puke into it." -Monty Python
Kärpäsruoska
03.05.2007 15:40:37 (muokattu 03.05.2007 15:44:25)
Hihi, ostin juuri kahdella eurolla The Snow Goosen. Kansien liimaukset olivat pettäneet, mutta hoidin nekin kuntoon ja nyt teos nököttää hyllyssäni. On hyvä mieli.

Edit: niin, siis vinyylin.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34 S.M.A.K.
dipshit
03.05.2007 20:59:34
Hihi, ostin juuri kahdella eurolla The Snow Goosen. Kansien liimaukset olivat pettäneet, mutta hoidin nekin kuntoon ja nyt teos nököttää hyllyssäni. On hyvä mieli.

Edit: niin, siis vinyylin.

Kahdella eurolla The Snow Goose vinyyli...siis...mitä vttua? ;D
Ole todellakin tyytyväinen ostokseesi, tuon parempaa hinta/laatusuhdetta et tule löytämään enää koskaan mistään.
aksiom
04.05.2007 19:01:44
Kahdella eurolla The Snow Goose vinyyli...siis...mitä vttua? ;D
Ole todellakin tyytyväinen ostokseesi, tuon parempaa hinta/laatusuhdetta et tule löytämään enää koskaan mistään.

Nyt kun tuli puheeksi, itse hankin omani yhdellä eurolla Amsterdamissa. Torilla joku hipinretku kauppasi levyjään. Monta levyä tarttui silloin mukaan.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
Mr T
20.05.2007 10:07:36
Huonoja uutisia Andy Latimerista Camelproductionin sivuilta http://www.camelproductions.com. Hänellä on todettu sairaus nimeltä Myelofibrosis (tuolta löytyy tietoja kyseisestä taudista http://en.wikipedia.org/wiki/Myelofibrosis). Ei vaikuta kovin hyvältä, mutta toivotaan parasta.
'I hate your music and you hair is too long But I'll sign you up because I'd hate to be wrong'
Kiksaus
20.05.2007 14:15:33

Uus studiolevy olis kyl aika kova juttu. Toivottavasti toi tauti ei mee huonompaan suuntaan.
gorgonoidi
20.05.2007 14:43:16

Helkkari sentäs! Ei yhtään kiva juttu tuo. Yksi lempi kitaristejani.. :/
Lord of the strings
20.05.2007 16:37:32
Huonoja uutisia Andy Latimerista Camelproductionin sivuilta...

No voihan helvetti! Paranemista Andylle!
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
aksiom
20.05.2007 19:55:03
The disease progresses very slowly, however, and treated patients can live for five, ten, and even eighteen years after diagnosis.

No, eipä viime torstaina 60 vuotta täyttäneelle rokkarille taida terve elämäkään antaa paljon pidempää elinikäodotetta. Harmillinen juttu silti, tietenkin. Yksi lempi kitaristejani.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
sus
21.05.2007 23:36:37
Hyvänen aika! Paranemisia Andylle. Uskomattoman tunteikasta soittoa ja täydellistä musiikkia.
The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...!
Lasitten
24.05.2007 10:20:16

Camelin mirage on kyllä loistava ja soi tälläkin hetkellä kuulokkeista :) Vois kyllä hommata ainakin tuon Miragen itelle, kun oon vain lainaillu kaverilta sitä. Tykkään ja loistavaa musakkia. Yksi parhaista 70-luvun progebändeistä.
http://www.lineq.net/index.php Linux-foorumi.
V Aalto
29.05.2007 12:00:19
Ostin eilen Jumbon Anttilasta Miragen ja Moonmadnessin 2xCD = 15 € alesta. Kumpaakaan en ole ennen kuullut pätkääkään mutta The Snow Goose on tuttu ja hyvä levy ja kun noita täällä on kehuttu niin eiköhän tuo kannattanut, melko halpaakin oli.
zombywoof
29.05.2007 13:36:01
Ostin eilen Jumbon Anttilasta Miragen ja Moonmadnessin 2xCD = 15 € alesta. Kumpaakaan en ole ennen kuullut pätkääkään mutta The Snow Goose on tuttu ja hyvä levy ja kun noita täällä on kehuttu niin eiköhän tuo kannattanut, melko halpaakin oli.

Loistokaupat oot tehny!
MaD PiAnIsT
29.05.2007 17:55:09

Ostin eilen Jumbon Anttilasta Miragen ja Moonmadnessin 2xCD = 15 € alesta.

Voisin sanoa että ostit Camelin parhaimmat levyt. Omakohtaisesti juuri nuo levyt ovat toimineet parhaiten. Moonmadness eniten;)
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Pedroz
29.05.2007 20:44:27

Kuuntelin tänään A Nod and a Winkin kolmesti, ja sehän alkaa hivuttautua vielä vähän ylöspäin siitä neljän tähden rajalta mihin olin sen asettanut. Erityisesti Fox Hill ja Squigely Fair iskivät tänään hienosti. Japaninpainoksen bonusbiisi After All These Yearskin alkoi toimia paremmin kuin ennen.
Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
Velli
30.05.2007 10:55:00
Kuuntelin tänään A Nod and a Winkin kolmesti, ja sehän alkaa hivuttautua vielä vähän ylöspäin siitä neljän tähden rajalta mihin olin sen asettanut. Erityisesti Fox Hill ja Squigely Fair iskivät tänään hienosti. Japaninpainoksen bonusbiisi After All These Yearskin alkoi toimia paremmin kuin ennen.

Fox Hill ja A Nod And A Wink toimii mulle parhaiten tuolta levyltä. Muista biiseistä en niin hirveästi välitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)