moottorisaha 05.12.2005 03:24:16 | |
---|
COAS:illa on periaatteessa ihan hyvä virvelisoundi, mutta se on niin kireällä että iskut kuulostavat keskenään liian erilaisilta. Jos tuon tyyppistä soundia hakisi, niin kannattaisi käyttää piccolo-virveliä. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
petrutsi 21.12.2005 18:38:09 | |
---|
My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
bedlam 21.12.2005 19:52:25 | |
---|
Jaaha DT:ltä ilmeisesti puskee taas uutta dvd:tä ja cd:tä. http://dreamtheater.net/news_dreamtheater.php#rcmh Rahastamisen makuhan noissa hommissa alkaa olla. Eihän tuo olekaan kuin kolmaskymmenesseitsemäs DT-livelevy. Mutta kaipa noita sitten joku ostaakin. http://www.mikseri.net/kiasma |
carnation 21.12.2005 20:10:56 | |
---|
|
rakula 22.12.2005 09:24:03 (muokattu 22.12.2005 09:24:19) | |
---|
Ihan mukavaan väleihin Dt on pukannut noita livejuttuja, mutta tää tulee kieltämättä aivan liian nopeasti. Live juttuja pitäis pukata vähän harvemmin. Ois nyt odottanu ainakin sen pari vuotta. Eat my ass and balls |
Kampela77 22.12.2005 11:28:51 | |
---|
Eihän niitä levyjä ole pakko ostaa, jos ei halua. Itse en välttämättä tuota cd:tä hommaa, mutta dvd:n voisin hyllyyni ostaa. Budokan-dvd:n biisimateriaali ei ollut omaan makuuni ja uusi hyvä laatuinen dvd-julkaisu erilaisella biiseivalikoimalla voisi olla ihan paikallaan. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Soma city ward 22.12.2005 17:27:36 | |
---|
Eihän niitä levyjä ole pakko ostaa, jos ei halua. Itse en välttämättä tuota cd:tä hommaa, mutta dvd:n voisin hyllyyni ostaa. Budokan-dvd:n biisimateriaali ei ollut omaan makuuni ja uusi hyvä laatuinen dvd-julkaisu erilaisella biiseivalikoimalla voisi olla ihan paikallaan. Näimpä. Noissa DT:n live DVDeissä on se(kin) hyvä juttu, että tuo settilista on joka julkaisussa ollut radikaalisti erilainen. Samoja biisejä ei juurikaan löydy, vaikka on jo 4 DVD:tä julkaistu. Niin ja tuon Budokan-DVD:n biisimateriaali on kerrassaan loistava ;) Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä. |
Kampela77 23.12.2005 00:58:18 | |
---|
Näimpä. Noissa DT:n live DVDeissä on se(kin) hyvä juttu, että tuo settilista on joka julkaisussa ollut radikaalisti erilainen. Samoja biisejä ei juurikaan löydy, vaikka on jo 4 DVD:tä julkaistu. Niin ja tuon Budokan-DVD:n biisimateriaali on kerrassaan loistava ;) Ei Budokanin setti omasta mielestänikään surkea ollut, mutta parempikin olisi voinut olla. Oma mielipide vain kuitenkin ja kaikkia ei tietenkään voi yhtäaikaa miellyttää. Se on kyllä totta ja hyvä juttu, että live-DVD:iden biislistat on vaihdelleet ja tässä mielessä ei pitäisi olla mitään valittamista uusissa DVD-julkaisuissa. Eiköhän tällä uudella DVD:lläkin ole Octavarium vahvasti edustettuna ja biisilista siten taas erilainen kuin edellisillä levyillä. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
petrutsi 23.12.2005 01:19:12 | |
---|
Niin Dream Theaterilla nyt on aina ollut vähän vaikeuksia tunnistaa omat klassikkobiisinsä. Tai sitten eivät ainakaan soita niitä. Tämä on siis vain minun mielipiteeni ja voihan olla, että pojat vetäisevät vuosien kunniaksi oikean hittiparaatin. Epäilen tosin. Ja mitä tulee tuohon "ei sitten osta jos ei kiinnosta"-argumenttiin, niin eikö sitten esimerkiksi kaikkien albumien haukkumiset (lue: mielipiteenilmaisut) voitaisi jättää pois tuon nojalla. :) My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Kampela77 23.12.2005 14:52:02 | |
---|
Ja mitä tulee tuohon "ei sitten osta jos ei kiinnosta"-argumenttiin, niin eikö sitten esimerkiksi kaikkien albumien haukkumiset (lue: mielipiteenilmaisut) voitaisi jättää pois tuon nojalla. :) Saahan tätä uutta dvd:täkin haukkua, jos ei pidä sisällöstä. En vain näe live-dvd:iden julkaisemista itsessään minään huonona asiana, joka pitäisi tuomita rahastukseksi. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
carnation 23.12.2005 18:06:24 (muokattu 23.12.2005 18:06:57) | |
---|
Saahan tätä uutta dvd:täkin haukkua, jos ei pidä sisällöstä. En vain näe live-dvd:iden julkaisemista itsessään minään huonona asiana, joka pitäisi tuomita rahastukseksi. Eiköhän se dvd ole ihan hyväksyttävä juttu kun on kerran kuvaa äänen kylkiäisenä, mutta jos sieltä tulee taas kerran joku kolmen cd:n livelevy niin pudistelen päätäni ja huokailen. |
petrutsi 23.12.2005 18:30:17 | |
---|
Eiköhän se dvd ole ihan hyväksyttävä juttu kun on kerran kuvaa äänen kylkiäisenä, mutta jos sieltä tulee taas kerran joku kolmen cd:n livelevy niin pudistelen päätäni ja huokailen. Joo samoilla linjoilla. Nimenomaan tämä, että laitetaan se sama keikka vielä levypakettina ulos kun tiedetään, että kuitenkin fanit sen ostaa vaikka ei soittimessa kävisikään. My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Davos 31.12.2005 22:17:55 | |
---|
Noh, live scenesillähän kyse oli siitä että levylle vedettiin koko konsertti, ja dvd:lle vaan Scenesin biisit plus muutama extra. Budokanin levy oli ehkä siltä osin erikoinen ratkaisu että dvd piti sisällään koko konsertin. En kuitenkaan valita, olen tyytyväinen kun voin iPodissanikin pyörittää dt:tä livenä. Mitä uuteen dvd:hen tulee, odotan innolla. Mielestäni mikään ei ole mielenkiintoisempaa kun bändin livetaltioinnit, hommaan taatusti kaikki mitä tulee. :) Ja mitä sukkelampaan ja enemmän sitä parempi. :) |
atimoc 02.01.2006 16:48:24 | |
---|
Mitä uuteen dvd:hen tulee, odotan innolla. Mielestäni mikään ei ole mielenkiintoisempaa kun bändin livetaltioinnit, hommaan taatusti kaikki mitä tulee. :) Ja mitä sukkelampaan ja enemmän sitä parempi. :) Aamen. Mun mielestä Budokan-DVD oli loistava kokonaisuus, mutta jos Train of Thought -levystä ei tykkää, niin ei tuosta välttämättä hyvä maku jää suuhun. ToT:iahan tuossa setissä on 5/18 biisiä: As I am, This dying soul, Endless sacrifice, Stream of consciousness ja In the name of god. Ihan kiinnostavat extratkin tuossa kakkoslevyllä. "No finish could save the look of that guitar. I would recomend real flames for it." -HC |
Davos 02.01.2006 18:23:59 | |
---|
Budokan on mielestäni varmaan paras ikinä julkaistu keikkataltiointi jonka olen nähnyt. ToT kolahtaa niinkuin muutkin, joten mulla ei valittamista. |
Jake.e 02.01.2006 20:15:44 | |
---|
Kitaristille ainakin tosi helppo piisi olis You Not Me se vaan on ehkä sellasta popahtavampaa menoa mutta mä tykkään. ..::Onko sulla tulta? -Hei beibi mä olen tulta::.. |
Soma city ward 03.01.2006 15:02:00 | |
---|
Kitaristille ainakin tosi helppo piisi olis You Not Me se vaan on ehkä sellasta popahtavampaa menoa mutta mä tykkään. WTF Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä. |
bedlam 03.01.2006 16:00:09 | |
---|
WTF No sehän vastasi ketjun aloittajan kysymykseen. http://www.mikseri.net/kiasma |
Rypsolisti 05.01.2006 21:17:54 | |
---|
Nii emmä ny sanois että Dream Theater on paska, niiden tyyli on vaa vaihtunu aikojen myötä, niin käy KAIKILLE bändeille. Ei niitä ideoita tuu loputtomiin. Fanit jotka diggaa niitten vanhasta materiaalista ei välttämättä pidä nii paljoo niitten uusista biiseistä ja sit taas jotku pitää just uusista biiseistä. |
Rypsolisti 05.01.2006 21:19:16 | |
---|
Nii piti vielä että Under A Glass Moon on mun suosikkeja ja Erotomania ja moni moni muu... Helppo biisi olis ehkä Another Day. |