Notefix 28.07.2005 14:01:38 | |
---|
AOR:ää sieltä on tulossa! Just hyvää! Hyvät kertsit on aina tervetulleita. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Arry 28.07.2005 17:31:41 | |
---|
^Aivan! Ja sitäpaitsi melko "aaooärräähän" se Rushin musiikki on jo ollut viitisentoista vuotta. :) Kuuntelee jotain Cold Firea niin sehän nyt on ihan poppia. Which is nice. Yksi suosikeistani Rushin tuotannossa muuten tuo biisi. You have to be happy with what you have to be happy with. |
MK2112 30.07.2005 12:51:18 | |
---|
Ja Peartilta on tulossa joku dvd missä perehdytään rumpusoolojen anatomiaan... Kuten myös kirja tuosta R30 -kiertueesta hieman yllättäen taas prätkäteemalla. Mummy, when I grow up I want to be a musician. No son, sorry. You cant do both. |
ydinaukio 31.07.2005 17:23:13 | |
---|
Eiköhän kaikki 70-luvulla tai aikaisemmin aloittaneet bändit tee AOR:ia. Tiedätkö King crimsonia? |
Mika Antero 31.07.2005 17:53:34 | |
---|
Tiedätkö King crimsonia? Viimeisin King Crimson jonka olen kuullut oli THRAK (onko niiltä sen jälkeen studiolevyä tullutkaan?) ja täytyy kyllä myöntää, että siinä ei ole AOR:stä jälkeäkään. Itse asiassa ei tällä hetkellä tule mieleen yhtään yhtä rajua rocklevyä 90 -luvulta. Tiedä sitten senkään levyn varsinaista kohderyhmää; aikuiset vai teinit. Mutta Rushiin palatakseni... |
Arry 31.07.2005 21:13:40 (muokattu 31.07.2005 21:13:57) | |
---|
Viimeisin King Crimson jonka olen kuullut oli THRAK (onko niiltä sen jälkeen studiolevyä tullutkaan?) ja täytyy kyllä myöntää, että siinä ei ole AOR:stä jälkeäkään. Itse asiassa ei tällä hetkellä tule mieleen yhtään yhtä rajua rocklevyä 90 -luvulta. On tullut THRAKin jälkeen kaksikin kappaletta studiolevyjä, The ConstruKction Of Light sekä The Power To Believe. Enkä kyllä niitäkään nyt aivan sanalla "AOR" luonnehtisi. Pardon the off-topic. You have to be happy with what you have to be happy with. |