Fuzzy Boner 17.05.2005 11:24:29 | |
---|
Kato, sitä on liikkeellä...hihihi! Mä nukun iteki puolet niistä! Olet kirjoittanut keskusteluun 8300 kirjoitusta |
funkylord 17.05.2005 11:48:40 | |
---|
Jaha, eiköhän siinä ollut kaikki olennainen. Komb. + Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
J. Cool 19.05.2005 13:39:51 | |
---|
Ei paljon naurata kun vaahtosammuttimen kokoiset toisen polven rumpalit pyyhkii meikäläisellä lattioita. Yritä siinä pitää virnettä yllä. itseasiassa jos tämän tilanteen kuvittelee mielessään, mulla ainakin virne pysyy yllä ihan itsekseen. hyvähän se on jos nerojakin tulee sillon tällön. pitäähän jonku uudistaa ja viedä eteenpäin, todennäkösesti ihmelapset tekee kypsällä iällä enemmän hyvää. eikä ne jenkkilän pojat täältä vie töitä keneltäkään. O: 16" K-custom dark crash! |
arse 19.05.2005 14:09:40 | |
---|
eikä ne jenkkilän pojat täältä vie töitä keneltäkään. Voi, kuule, ei niitä jenkkilästä asti tarvitsekaan hakea. Eiköhän Epämuusikko viitannut ihan kotimaisiin nuoriin kunuihin. Suomi on vaan niin täynnä hienoja ja mielenkiintosia soittajia, että ympärilleen katselemalla ja itseään muihin vertaamalla kuka tahansa voi tuntea itsensä vanhaksi ja väsyneeksi, nuoreksi ja levottomaksi, tylsäksi, jäykäksi, epätarkaksi tai ties miksikä. Ja kaikki saman päivän aikana, jos niikseen on. Tai sitten voi vedellä vaan pää pystyssä ja nauraa omille mokailuilleen. Paineet lähtevät omasta päästä. el maraquero |
Epämuusikko 19.05.2005 19:41:11 (muokattu 19.05.2005 19:41:20) | |
---|
Se on ihan päivästä kiinni, siis reaktio jonkun nuoren ja taitavan tyypin soittoon: fiilikset vaihtelevat ylöspäisestä piikistä treenimotivaatiossa haluun polttaa rummut roviolla palaen itse keskellä mukana. Itse olen törmännyt "happy-happy-jeejee-musiikki on mukavaa"-asenteeseen tilanteissa joissa keskustelevat ns. lahjakas/taitava ja ei-niin-pitkälle-edennyt soittaja. Helppohan se on sanoa, jos keikkaa pukkaa. Kaikilla ei ole niin. Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
toivajar16 19.05.2005 20:14:25 | |
---|
Mulla on teoria: Jokainen hyvin soittava muusikko yrittää vain päästä huonommin soittavan kollegansa kotiin asumaan ja viedä vaimon/miehen sekä opettaa lapsen sylkemään isänsä päälle. Lisäksi ne kaikki puhuu selän takana pahaa. Kunhan eivät meidän pihalle tule.... Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) to Frank Zappa -- "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response -- "So, with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Fuzzy Boner 19.05.2005 20:24:28 | |
---|
Mulla on teoria: Jokainen hyvin soittava muusikko yrittää vain päästä huonommin soittavan kollegansa kotiin asumaan ja viedä vaimon/miehen sekä opettaa lapsen sylkemään isänsä päälle. Lisäksi ne kaikki puhuu selän takana pahaa. Kunhan eivät meidän pihalle tule.... Juuri näin ! :) + Olet kirjoittanut keskusteluun 8400 kirjoitusta |
toivajar16 19.05.2005 20:32:43 | |
---|
Juuri näin ! :) + Hey, I'll be watching you. Meidän pihalle on sitten ihan turha tulla.... ;) Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) to Frank Zappa -- "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response -- "So, with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Fuzzy Boner 19.05.2005 21:14:16 | |
---|
Hey, I'll be watching you. Meidän pihalle on sitten ihan turha tulla.... ;) ;) Tehään vaihto:) Olet kirjoittanut keskusteluun 8400 kirjoitusta |
toivajar16 19.05.2005 21:17:34 | |
---|
;) Tehään vaihto:) Ok, mutta et mene sitten sitä olohuoneen lipaston toiseksi ylintä laatikkoa nuuskimaan....mun yksityisaluetta Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) to Frank Zappa -- "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response -- "So, with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Fuzzy Boner 19.05.2005 21:18:17 | |
---|
Ok, mutta et mene sitten sitä olohuoneen lipaston toiseksi ylintä laatikkoa nuuskimaan....mun yksityisaluetta Mul on omasta takaa.. Olet kirjoittanut keskusteluun 8400 kirjoitusta |
toivajar16 19.05.2005 21:19:37 | |
---|
Mul on omasta takaa.. Ai Bass Player-lehtiä ja vihreitä kuulia....sielunveli Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) to Frank Zappa -- "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response -- "So, with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Fuzzy Boner 19.05.2005 21:32:12 | |
---|
Ai Bass Player-lehtiä ja vihreitä kuulia....sielunveli Plus john pattitussun soolotuotanto Olet kirjoittanut keskusteluun 8400 kirjoitusta |
toivajar16 19.05.2005 21:34:29 | |
---|
Plus john pattitussun soolotuotanto Toi on kyllä jotain todella hc-tiskinaltakamaa....Tunnen itseni ihan tissiposkeksi Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) to Frank Zappa -- "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response -- "So, with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Eddy 19.05.2005 21:35:38 | |
---|
MEITÄ ON MONEEN JUNAAN! (ja osa hengaa asemilla) Ja osa jää pendoliinon alle... Koskettelen soittimia... |
Teijo K. 21.05.2005 16:37:47 | |
---|
Plus john pattitussun soolotuotanto Pattitussilla on siis maailman paras päänliikehdintä soittaessa. Ottakaa siitä mallia! Näkyy hyvin siinä opetusvideossa. Avovaimo sanoi, että kohta se pää irtoaa ja sieltä paljastuu iso jousi minkä varassa se keikkuu. Aivan huikeaa! Ilmiömäistä! Itse aiheeseen sitten -hohhoijaa. Onneksi sitä on alusta lähtien tottunut siihen, että ilmanmuuta kaikki muut on parempia kuin mie, siitähän siis lähdetään. |
chief 21.05.2005 16:45:17 | |
---|
Pattitussilla on siis maailman paras päänliikehdintä soittaessa. Ottakaa siitä mallia! Näkyy hyvin siinä opetusvideossa. Avovaimo sanoi, että kohta se pää irtoaa ja sieltä paljastuu iso jousi minkä varassa se keikkuu. Aivan huikeaa! Ilmiömäistä! Juuh, mäki näin siitä pätkän tossa äskettäin ja on kyllä miehellä rytmi veressä. Sen verta sulavasti liikkui lantiokin. "It's the ear, not the gear. " |
Leper Messiah 22.05.2005 14:18:20 | |
---|
no ei meillä täälä ala-keiteleen musaopistossa kelläään oo kilpailua. tai siis mulla ainakaan kenenkään kanssa. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Epämuusikko 22.05.2005 19:27:55 | |
---|
En nyt kuitenkaan ole tilannetta itse sivusta nähnyt mutta tiedän sen kyllä että akateemisella puolella kaikki keinot ovat sallittuja eteenkin kilpailun puolella ja eiköhän tämä enemmänkin näy sosiaalisella puolella että perustetaan kuppikuntia opiskelupaikan sisällä. Tuohan on aivan normaalia. mistä tässä jauhetaan? Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
käreyndanni 24.05.2005 10:12:57 | |
---|
Jos ei ole kilpailua, ei ole myöskään kehitystä. |