stigcarpelan 13.12.2005 20:30:54 | |
---|
En tykkää rumpu-, basso-, kitarasovituksista ja soundeista mutta muut sovitukset ja soundit on älyttömän hyvät. hammondit, moogiet, akustiset instrumentit sun muut... Ainii ja laulajat kans tietysti. |
Heartwood 15.12.2005 14:17:32 | |
---|
Hieno levy, joka pysyy vieläpä esimerkillisesti kasassa pituudestaan huolimatta. Miinusta ropisee tosin juustoisista sawtooth-syntikoista. Urgh. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
W4R 15.12.2005 23:55:25 | |
---|
Hieno levy, joka pysyy vieläpä esimerkillisesti kasassa pituudestaan huolimatta. Miinusta ropisee tosin juustoisista sawtooth-syntikoista. Urgh. Arjenin synasoundit on aina parhautta. Salaa kuitenkin tykkäät. Prog'n'Roll! |
Heartwood 16.12.2005 11:52:29 | |
---|
Salaa kuitenkin tykkäät. Hys hys, älä vaan kerro kenellekään. Eivät ne synat Ayreonilla sentään mitään sietämättömiä ole eivätkä aiheuta kappaleiden skippausta, mutta varsinkin sooloissa en aina tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Minä tosin en ole kasarimallisten syntikoiden suuri ystävä muutenkaan. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
Davos 16.12.2005 20:50:52 | |
---|
Tänään sain levyn käsiini, ja neljännen biisin kohdalla olen äärettömän vakuuttunut. Tarina, ja tapa jolla se on toteutettu hakee vertaistaan. Lahjakkaat, loistavasti roolinsa hoitavat laulajat kuulostavat aivan uskomattomilta, ja sävellykset ovat toimivia. Lisää kommentteja koko albumin jälkeen. |
Davos 17.12.2005 12:37:53 | |
---|
Aivan ällistyttävä levy. Jokaisen rankemmasta progesta pitävän pitäisi kuunnella tämä levy. Olin heti aivan myyty, ja en vaan voi lakata kuuntelemasta tätä. Tarina, toteutus, musiikki, sävellykset, sovitukset, kaikki toimii loistavasti. Rauhallisesta kohdasta raskaaseen silmän räpäyksessä, Arjen on varmasti nero! Soundimaailma on onnistunut, ja laulajat onnistuvat LOISTAVASTI! |