Antti Takalo 17.10.2004 23:30:05 | |
---|
mutta loistavan Thrakin jälkeen ko. tuotos saattoi olla monille pettymys. Thrak on Three of a Perfect Pairin jälkeen surkeinta mitä ovat koskaan vahvistimistaan ja rummuistaan ulos päästäneet. Jotenkin liian populaaria, mutta kuitenkin kovaa musiikkia verrattuna ei Crimsonin tekemisiin. Power potkii erityisesti ja Constructionilla on ne hetkensä. |
Aryokal 18.10.2004 13:45:15 | |
---|
Loistava levy parhaalta bändiltä.. Varsinkin ko. biisi on parhainpia. |
Nuages 18.10.2004 15:51:30 (muokattu 18.10.2004 15:52:29) | |
---|
Olenko tällä palstalla ainoa, joka ei osaa oikein arvostaa tuota PTB:tä? Mikä siitä muka tekee NIIN hyvän? Kyllä mä siitä jossain määrin tykkään ja levyhyllystä se löytyy, mutta Crimson-asteikolla se on mielestäni varsin kehno. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
inkognito 18.10.2004 15:54:53 | |
---|
Thrak on Three of a Perfect Pairin jälkeen surkeinta mitä ovat koskaan vahvistimistaan ja rummuistaan ulos päästäneet. Jotenkin liian populaaria, mutta kuitenkin kovaa musiikkia verrattuna ei Crimsonin tekemisiin. Power potkii erityisesti ja Constructionilla on ne hetkensä. Olen eri mieltä. |
paranoid android 18.10.2004 15:59:52 | |
---|
Thrak on Three of a Perfect Pairin jälkeen surkeinta mitä ovat koskaan vahvistimistaan ja rummuistaan ulos päästäneet. Jotenkin liian populaaria, mutta kuitenkin kovaa musiikkia verrattuna ei Crimsonin tekemisiin. Power potkii erityisesti ja Constructionilla on ne hetkensä. Oletkos kuullut Absent loversia? Se on siis livelevy vuodelta 84, ja siinä kyllä nuo TOAPP kappaleet toimivat aivan loistavasti. Nahkaliivit paukkuu. |
Antti Takalo 18.10.2004 16:30:53 | |
---|
Oletkos kuullut Absent loversia? Se on siis livelevy vuodelta 84, ja siinä kyllä nuo TOAPP kappaleet toimivat aivan loistavasti. Olen kuullut, ja olen samaa mieltä niiden toimivuudesta livenä, sama pätee myös Thrakiin, mutta levyllä ne ei vaan jotenkin toimi lähellekään yhtä hyvin. Neil Jack and Me on myös loistava paketti. |
paranoid android 18.10.2004 16:34:27 | |
---|
Industry livenä on lähellä täydellisintä musiikkia ikinä. Nahkaliivit paukkuu. |
lxi 18.10.2004 16:40:56 | |
---|
Minusta The ConstruKction of Light on mainettaan parempi levy ja pyörinyt soittimessani varmaan enemmänkin kuin The Power to Believe. Monia tuntuu häiritsevän biiseissä suuri viittausten määrä Crimsonin vanhaan tuotantoon, minua ei kovinkaan paljon. Ei ehkä suurin suosikkini, mutta taattua King Crimsonia ja yhtyeen raskain levy. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Keke Urlaub 18.10.2004 17:31:19 | |
---|
Minusta The ConstruKction of Light on mainettaan parempi levy ja pyörinyt soittimessani varmaan enemmänkin kuin The Power to Believe. Monia tuntuu häiritsevän biiseissä suuri viittausten määrä Crimsonin vanhaan tuotantoon, minua ei kovinkaan paljon. Ei ehkä suurin suosikkini, mutta taattua King Crimsonia ja yhtyeen raskain levy. Sama täällä. Shake before use. |
Flow 18.10.2004 19:36:15 | |
---|
Minusta The ConstruKction of Light on mainettaan parempi levy ja pyörinyt soittimessani varmaan enemmänkin kuin The Power to Believe. Näin on asia ainakin minun mielestäni. Hauska levy tuo Construcktioni, pyörinyt levylautasella aikaslailla paljon eikä vielä ole käynyt pahasti hermoille... "Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11 Pastilli? |
cfe 19.10.2004 08:16:26 (muokattu 19.10.2004 10:52:10) | |
---|
KC:n kaksi parasta levyä ovat kaksi viimeisintä. Loistavaa painostavuutta, kuulasta kauneutta, erinomaista omintakeisuutta päivitettynä tähän päivään. Bändi vain paranee vanhetessaan... Cause For Effect http://listen.to/cfe basso/rummut fuusiogrind-duo, uusi MCD ulkona! |