Aihe: Tiedättekö että Pat Metheny on homo
1 2 3
leka
13.08.2004 13:33:08
voi herranjee... lukkoon tämmöiset.
I want to be your sledgehammer, why don't you call my name
gheisari
13.08.2004 20:08:24
voi ne homot olla ihan mukaviakin... kerran tapasin yhden ja ainakaan se ei ollut mikään ihan tajuton seksihullu.
musamies
13.08.2004 21:02:46
Plussan sait. Ehkä tuo a-jazz halusi vaan eilen huomiota..

Omasta mielestäni mielenkiintoisempi lähestymistapa yksityiselämän asioihin olisi jos keskustelijat ottaisivat esiin mieluummin oman elämän epäkohtia ja miten niitä mahdollisia epäkohtia voisi korjata. Muiden elämää on paha nimittäin lähteä korjailemaan, mutta omaansa voi jokainen yrittää korjata tai parannella.

Jos joku rupeaa puimaan palstalla esim. omaa homouttaan tai jotain muuta vastaavaa mahdollisesti vaivaavaa asiaa, niin voin nostaa hattua.

Sensijaan muiden vastaavien asioiden puimisesta en voi hattua nostaa koska ne on jokaisen elämän omia henk. koht. kysymyksiä ja ehkä valintojakin.
blastoff
13.08.2004 21:17:01
Omasta mielestäni mielenkiintoisempi lähestymistapa yksityiselämän asioihin olisi jos keskustelijat ottaisivat esiin mieluummin oman elämän epäkohtia ja miten niitä mahdollisia epäkohtia voisi korjata.

Pidätkö sinä homoseksuaalisuutta jonkinlaisena epäkohtana?
Reporter: "What do you think of Western civilization?" Gandhi: "I think it would be a good idea"
Epämuusikko
13.08.2004 22:19:08 (muokattu 13.08.2004 22:20:20)
Eipä se huononna miestä ihmisenä eikä kitaristina. Arvostan kyseistä henkilöä aivan täysillä. Sama se on kenen vieressä se nukkuu jos noin hienoja biisejä tekee.

Mutta olin itsekin kuullut tuon kauan sitten.
Svengi on vain tehokeino
Simplex
13.08.2004 22:22:50

Plussan sait. Ehkä tuo a-jazz halusi vaan eilen huomiota..

Samaa mieltä!
I might as well go back over yonder...
musamies
13.08.2004 22:25:24
Pidätkö sinä homoseksuaalisuutta jonkinlaisena epäkohtana?

En ole tähän mennessä tuntenut ketään, joka kertoisi olevansa homo. Kyllä monessa kaffepöydässä saattaisi naamat venehtää jos joku pöydässä istuvista yhtäkkiä sellaisen tiedon täräyttäisi kuuluviin.

Ei kai yleinen valtavirran käsitys mikään homoutta suosittelevakaan ole.
baron
13.08.2004 23:30:28

En ole tähän mennessä tuntenut ketään, joka kertoisi olevansa homo. Kyllä monessa kaffepöydässä saattaisi naamat venehtää jos joku pöydässä istuvista yhtäkkiä sellaisen tiedon täräyttäisi kuuluviin.

Ei kai yleinen valtavirran käsitys mikään homoutta suosittelevakaan ole.

Missä tynnyrissä sä elät? Kuinka moni on kahvipöydässä kertonut olevansa hetero?
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Fuzzy Boner
13.08.2004 23:43:40 (muokattu 13.08.2004 23:47:53)
Missä tynnyrissä sä elät? Kuinka moni on kahvipöydässä kertonut olevansa hetero?

minä

Ei oo kavereita enää sen jälkeen ollu
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
baron
14.08.2004 00:07:52 (muokattu 14.08.2004 00:09:35)

minä

Entäs ystävättäriä?
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Fuzzy Boner
14.08.2004 01:18:35
Entäs ystävättäriä?

Niitä riittää, mut a-jazz ei antanu
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
BaariMikko
14.08.2004 01:36:36

Niitä riittää, mut a-jazz ei antanu

Varmaan siks, et sen rajatietokultti kieltää.
"BaariMikkoa ymmärtääkseen täytyy olla mieluiten keskivahvassa humalassa"
-Järvihirviö
Paskaa, ei kaupallista potentiaalia.
Snowblind
14.08.2004 02:07:40

Ei se mitään, kyllä me voidaan sinun kavereita vielä olla. Vaikka en olisi kyllä sinusta ikinä tuollaista uskonut..
"You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man."
Eddy
14.08.2004 05:04:46
Täällähän menee lujaa...
Koskettelen soittimia...
musamies
14.08.2004 12:03:03

Kyllä selvästi useampi heteruuttaan korostaa esimerkiksi esiintymällä siinä eri sukupuolta olevan parin kanssa.

En tunne yhtään homoa, jonka tietäisin olevan homo.

Oma veikkaukseni on, että homoutta pelätään tai karsastetaan samoista syystä kuin yleensäkin jotain erilaisuutta tai ehkä pelätään itsessä mahdollisesti piilevää homoutta ja tämän vuoksi yritetään homoja niin ankarasti tuomita.

Harvempi yrittää miettiä homouden hyviä puolia esimerkiksi liiallisen väestönkasvun näkökulmasta.
sub zero
14.08.2004 12:08:28
Village Peoplen kokoonpanossa, jossa ne hitit tehtiin, oli oikeasti vain yksi homo
What's there to live for? Who needs the peace corps?
Uli Con Carne
14.08.2004 12:47:52

Harvempi yrittää miettiä homouden hyviä puolia esimerkiksi liiallisen väestönkasvun näkökulmasta.

Joo, eipä tosiaan oo tullut yritettyä tuolta kantilta miettiä.

.
.
.
.

Mitä sitten? To each his own.
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
Uli Con Carne
14.08.2004 12:50:45

Mä oon ihan samaa mieltä. Paranoidin hienoutta ei mun mielestäni yhtään vähennä bändistä esitetyt heterovihjailut!

Mua jäi kyllä vaivaamaan kovasti että mimmonenhan Paranoidin riffi olis ollu jos Iommi oliski ollu homo.
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
sub zero
14.08.2004 13:27:01
Mua jäi kyllä vaivaamaan kovasti että mimmonenhan Paranoidin riffi olis ollu jos Iommi oliski ollu homo.

Varmasti ihan perverssi
What's there to live for? Who needs the peace corps?
Huevos
14.08.2004 13:32:06

epäilin jo kyllä sitä kun kuuntelin pat metheny groupia tässä taannoin...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)