sub zero 02.06.2004 10:15:09 | |
---|
Kivoimmat biisit (basson kannalta) joissa Jaco on mukana on Teen Town ja (Shorterin) Palladium. Myös Barbary Coast on aika lähellä näitä. Yhtä kivoja bassolinjoja en ole löytänyt edes Jacon soololevyltä. Se nimetön soolodebyyttilevy pitää kuitenkin kuulla. Tuossa Methenyn Bright Size Lifellä Jacon bassosoundi kuulostaa jostain syystä vähän vaisummalta kuin saman vuoden muissa äänityksessä. Siinä ei ole sellaista vahvaa tatsia joka nimenomaan erottaa jacot akanoista. En oikeestaan tajua että miks vaikka WR:n Alphonso Johnson ei osaa soittaa tuollaisia yhtä voimakkaita bassokulkuja kuin noissa ensin mainitsemissani biiseissä on, mutta ehkä se ei sitten ole niin helppoa. What's there to live for? Who needs the peace corps? |
Basismi 02.06.2004 11:23:27 | |
---|
En oikeestaan tajua että miks vaikka WR:n Alphonso Johnson ei osaa soittaa tuollaisia yhtä voimakkaita bassokulkuja kuin noissa ensin mainitsemissani biiseissä on, mutta ehkä se ei sitten ole niin helppoa. Mun mielestä Black Marketilla AJ soittaa varsin mallikkaasti Olen ihmetellyt miksi Jacosta aikanaan niin kovasti hössötettiin kun Alphonsokin on kerran pelimiehiä.
It's hard to be humble when you're so fucking big! |
sub zero 02.06.2004 21:33:11 | |
---|
Mun mielestä Black Marketilla AJ soittaa varsin mallikkaasti Olen ihmetellyt miksi Jacosta aikanaan niin kovasti hössötettiin kun Alphonsokin on kerran pelimiehiä. Missäs biisissä AJ:lla on puoliksikaan yhtä hyvä bassokulku kuin vaikka Barbary Coastissa? What's there to live for? Who needs the peace corps? |
lfc 02.06.2004 21:53:35 | |
---|
Mun mielestä Black Marketilla AJ soittaa varsin mallikkaasti Olen ihmetellyt miksi Jacosta aikanaan niin kovasti hössötettiin kun Alphonsokin on kerran pelimiehiä. Jaco vain on Jaco. :) Life is a game, that's never too lame. |
Basismi 02.06.2004 22:32:09 (muokattu 02.06.2004 22:32:30) | |
---|
Missäs biisissä AJ:lla on puoliksikaan yhtä hyvä bassokulku kuin vaikka Barbary Coastissa? Elegant people on ihan toimiva ja black market samoin. Onhan se kyllä tosi, että Jacolla on ihan omanlaisensa tatsi joka pyrkii väkisinkin esille. Ja tuossa vaiheessa ideatkin oli vielä tuoreita. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
2541 03.06.2004 11:37:49 | |
---|
Missäs biisissä AJ:lla on puoliksikaan yhtä hyvä bassokulku kuin vaikka Barbary Coastissa? Cucumber Slumber? Tosin eri levyllä (Mysterious Traveller), mutta silti. |
sub zero 03.06.2004 14:15:47 | |
---|
Cucumber Slumber? Tosin eri levyllä (Mysterious Traveller), mutta silti. On hieno bassokuvio, mutta kyllä jää vähän kakkoseksi verrattuna vaikka Palladiumin bassoraitaan. Mistä mä oon katkera Alphonsolle on että se pilas Black Market levyn tyhmällä Herandu-biisillään. What's there to live for? Who needs the peace corps? |
Slapit_87 06.06.2004 12:19:09 (muokattu 06.06.2004 12:19:44) | |
---|
Mistä mä oon katkera Alphonsolle on että se pilas Black Market levyn tyhmällä Herandu-biisillään. Mun mielestä se Herandu-biisi on sairaan hyvä. Ja Elegant People on yks parhaita fuusio-biisejä mitä oon ikinä kuullut. Kai Jaco silti oli parempi kun AJ. Onko Jacosta paljonkin live-taltiointeja ihan julkisessa levityksessä? (Ei mitään hämysiä mustavalkosia undreground-bootlegeja josta ei erota että onko tyyppi Jaco vai George Bush) Mitä? Oon nähnyt kauheen vähän, mutta kiinostais nähdä enemmänkin. Mistä tän Shadows and Lightin saa? Onko harvinainen? Live fast, die young!! |
Karlsson 06.06.2004 14:17:40 | |
---|
Mun mielestä se Herandu-biisi on sairaan hyvä. Ja Elegant People on yks parhaita fuusio-biisejä mitä oon ikinä kuullut. Kai Jaco silti oli parempi kun AJ. Onko Jacosta paljonkin live-taltiointeja ihan julkisessa levityksessä? (Ei mitään hämysiä mustavalkosia undreground-bootlegeja josta ei erota että onko tyyppi Jaco vai George Bush) Mitä? Oon nähnyt kauheen vähän, mutta kiinostais nähdä enemmänkin. Mistä tän Shadows and Lightin saa? Onko harvinainen? Ainakin The Birthday Concert ja Live In Italy on ihan virallisia julkaisuja ja livejä. Lisäksi aikaisemmin mainitsemani Albert Mangeldorffin Trilogy on muistaakseni Live. Excuse me while I kiss my bass... |
Jalmus 08.06.2004 14:48:52 | |
---|
Mä pidän Birdlandista levyllä 8.30. |
Slapit_87 09.06.2004 20:31:57 | |
---|
Tarkoitin lähinnnä elävää kuvaa... Tietoa?? Live fast, die young!! |