Wil-J 21.05.2004 11:00:15 | |
---|
Mistäs löytyis muuten WDADU...? Oon ettiny mutta pk seudulta ei ole kaupan hyllyltä löytyny.. Kaikki paitsi se ja uusin löytyy :/ Ja uusin ostetaan sit ku hinta tipahtaa :D |
ChangeOfSeasons 21.05.2004 13:49:11 | |
---|
Mistäs löytyis muuten WDADU...? Oon ettiny mutta pk seudulta ei ole kaupan hyllyltä löytyny.. Kaikki paitsi se ja uusin löytyy :/ Ja uusin ostetaan sit ku hinta tipahtaa :D löytyy varmaan joka free record shopin "2 levyä 20e" hyllystä. If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now ! |
Wil-J 21.05.2004 22:58:22 | |
---|
Ei muuten löydy... Niis on aina kaikki muut mut ei sitä! |
absentmind 22.05.2004 10:55:15 | |
---|
CDON-nettikaupasta löytyy kyllä. WDADU on hyvä levy vaikka äänenlaatu on aikamoista kidutusta. |
Huevos 22.05.2004 12:03:56 | |
---|
Kyllä. Kyllä. Hyvä levy. Learning to live tällasista kommenteista on varmasti vitusti hyötyä... |
Wil-J 22.05.2004 12:23:13 | |
---|
CDON-nettikaupasta löytyy kyllä. WDADU on hyvä levy vaikka äänenlaatu on aikamoista kidutusta. Selvä, kiitos tiedosta :) Joo onhan mulla noi biisit koneella... Haluisin vaan levyn, ku kaikki muutki (paitsi ToT) löytyy :) |
moottorisaha 27.05.2004 23:12:40 | |
---|
Tässä Change of Seasons -EP:llä on helvetin paska (liian kova) kompurointi, varsinkin ihan alussa. |
oizo 28.05.2004 17:48:54 | |
---|
Kansii ostaa, ja mieluummin vielä dvd:nä. Ihan loistojöötiä. Ja DT:n paras biisi: A Change of seasons. Without music, life would be a mistake - Friedrich
Nietzsche |
Slapit_87 31.05.2004 23:35:54 | |
---|
Suosittelen sitä niiden debyyttiä When Dream And Day Unitea. Viime aikoina oon kuunnellut sitä, ja blokkasin Ytse Jamin ja Killing Handin bassot ja kirjotin ylös. Kai The Ytse Jam on DT:n yks legendaarisimpia biisejä. Vähän kylla harmittaa se, että biiseissä ei livenä juuri ole yllätyksiä vaan ne on soittettu täsmälleen kuten levyillä. Paitsi sillä Scenes From Memory-Dvd:llä niissä vanhoissa biiseissä on jotain kivoja juttuja. Mm. Silent Man on loistava siinä. Live fast, die young!! |
absentmind 01.06.2004 10:26:40 (muokattu 01.06.2004 10:27:23) | |
---|
Onhan ne nyt livenä lisänneet Hollow Yearsiin pari minuuttia uutta, samoln Beyond This Lifeen Zappa-jamisektion, ja jotain satunnaisia muutoksia myös. Muuten biisit soitetaan kyllä aika identtisesti, paitsi Portnoy soittaa metallibiisit aina kovemmalla tempolla :P |
Slapit_87 01.06.2004 13:51:18 | |
---|
...paitsi Portnoy soittaa metallibiisit aina kovemmalla tempolla :P Sekin on totta... Live fast, die young!! |
Evil-Chuck 02.06.2004 11:39:48 | |
---|
Onhan ne nyt livenä lisänneet Hollow Yearsiin pari minuuttia uutta, samoln Beyond This Lifeen Zappa-jamisektion, ja jotain satunnaisia muutoksia myös. Muuten biisit soitetaan kyllä aika identtisesti, paitsi Portnoy soittaa metallibiisit aina kovemmalla tempolla :P Learning to livessä oli reggaekohta ainakin Scenes From a Memory-dvd:llä. "As Wolfs Among Sheep We have Wandered" |
juuso a 10.06.2004 21:47:20 | |
---|
Onko Dt:n Scenes from a memory -live video ostamisen arvoinen? no en tiiä. en oo kattonu ko. videota. Minulla on cd:llä jo Images and words, Scenes from a memory, Awake ja Change of seasons Kannataako hankkia Falling into infinity? joo, erittäin asiallista materiaalia. ei kumminkaan niin progea mitä nuo edellämainitut, mutta esittelee ihan erilaisen puolen dt:stä. ja saundit on tosiaan hyvät.. toisaalta, ei ne huonot ole muillakaan levyillä paitsi when dream and day unite:lla. Entä mikä on dt:n paras biisi? ehkäpä se perinteinen pull me under, joka on eka dt-biisi jonka olen koskaan kuullut ja joka teki minuun sellaisen vaikutuksen ettei niistä stratosfääreistä ollut enää paluuta takaisin. ensimmäiset viisi nuottia pudotti kuuntelijan pallilta levykaupassa. Elämä on kivaa, jippii!!! |
carnath 10.06.2004 22:48:37 | |
---|
Minusta tuo dvd on aika verraton. "You see, it's all clear, you were meant to be here... From the beginning" |
lkx 12.06.2004 02:07:22 | |
---|
Onko Dt:n Scenes from a memory -live video ostamisen arvoinen? Video on vähän tynkä, kun vertaa DVD:n tarjoamiin bonuksiin. Scenes-setin psykedeelikuvahässäkät ottaa vähän aivoon, mutta bonusträkeissä kuvataan pelkkää soittoo - which is nice. :) Kannataako hankkia Falling into infinity? Kannattaa. Mielestäni todella tiukka levy, tykkään melkein kaikista biiseistä. Burning my soul on todella hyvä ralli, IMO (pakko kuitata, kun joku ei tykänny :). Ja onhan sitä Sherinianin työskentelyä mukava kuunnella, varsinkin kun rupee Rudessin soolosoundi vähitellen ärsyttään. :P) Entä mikä on dt:n paras biisi? Mulla on monta suosikkia, ei voi luetella. Kaikilta levyiltä löytyy niin jäätävää settiä... :D There is no spoon... |
jigsore 29.08.2004 20:54:08 | |
---|
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8 |
assassin 29.08.2004 21:19:45 | |
---|
Let's go lehmät, navetta palaa. |
Pedroz 29.08.2004 22:02:51 | |
---|
Onhan ne nyt livenä lisänneet Hollow Yearsiin pari minuuttia uutta, samoln Beyond This Lifeen Zappa-jamisektion Beyond This Life on jo studioversiona DT:n pahiten venytetty kappale, jota ei millään jaksaisi kokonaan kuunnella. Minkähänlainen maratonversio siitä sitten nyt vedetään... Six Degrees on minusta ostamisen arvoinen jo pelkästään yhden biisin takia: Blind Faith on ehdottomasti yksi DT:n parhaita kappaleita. Muutenkin ykköslevy on suhteellisen kovaa kamaa, joistakin venyttelyistä huolimatta, mutta kakkosta en ole aikoihin jaksanut kuunnella, minä kun suhtaudun siihen nimenomaan yhtenä pitkänä biisinä. FII on ehkä DT:n huonoin levy, mutta ostamisen arvoinen sekin. Trial of Tears on niin pirun hieno, että jo sen takia se kannattaa hyllystä löytyä. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Corpsegrinder 29.08.2004 22:21:37 | |
---|
St. Wanker |
Uli Con Carne 30.08.2004 09:53:08 | |
---|
...tai Borland. |