Epämuusikko 11.06.2005 21:58:48 | |
---|
Marcus Millerin versio Teen Townista on kyllä erittäin hyvä. Hatunnosto siitä että menee kyseinen riffi peukulla:) Off-topic: Kyseisellä levyllä on ehkä hirveintä kitarointia mitä äkkiseltään tulee mieleen. Kyllähän tuota Teen Townia kuunteli joskus. Mieleen jäi se, että Steve Ferrone soittaa kompin ja Omar Hakim fillit. Hauskaa. Risoo vieläkin se bassoklarinetin tunkeminen joka reikään, aukkoon ja töpseliin... Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
Basismi 14.06.2005 22:59:20 | |
---|
Ensi kuussa lähden Imatralle häntä katsomaankin. Onko kukaan muu menossa? Olisi mennyt takuulla ohi, ellet olisi varoittanut. Missä helkkarissa on Imatra? Viistous helpottaa soittamista! |
Cup 15.06.2005 17:34:47 | |
---|
Missä helkkarissa on Imatra? Öö... www.imatra.fi..?Minä vain lennän sinne siivellä muitten seurassa. Minun ei siis tarvitsekkan tietää. Muttamutta, onko sinne vielä lippuja? Myö ostettiin ne jo aika päiviä sitten. A4:n kokoiset lappuset. Tämä puoli ylöspäin. |
Basismi 20.06.2005 13:27:07 | |
---|
Milleri putkahtaa esiin yllättävissä yhteyksissä. Soitteleepi tällä hetkellä keikkoja Headhuntersin riveissä ja nettisivuilta löytyi tällainen uutinen: "Marcus can be seen performing two songs with "Roxy Music" on the 4-DVD set documenting the "Live Aid" concert from July 13, 1985" Listataanpa tähän poppisbiisejä joissa Marcus soittaa: Walk the Dinosaur (was not was), Sweet 16 (Billy Idol), Perfect Way (Scritti Politti) Tietääkö joku muita? Viistous helpottaa soittamista! |
Sammo 20.06.2005 13:42:29 | |
---|
Listataanpa tähän poppisbiisejä joissa Marcus soittaa Boz Scaggsin levyllä Other Roads Miller soittaa ainakin kolmella raidalla ja on väsännyt ainakin yhden biisin. Tykkään kovasti levystä, tosin sen takia että siinä soittaa suunnilleen *kaikki* kasaristudiohemmot. http://www.stevelukather.net/Session.aspx?id=194 |
Notefix 20.06.2005 14:03:18 | |
---|
tosin sen takia että siinä soittaa suunnilleen *kaikki* kasaristudiohemmot. Ne on parhaita! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Clef 20.06.2005 14:28:06 | |
---|
Paljonhan se Miller on ollut tuottamassa smooth jazz -osastoa (Benson, Grover Washington, ja erityisesti Sanborn). Muusta musasta/artisteista se on tuottanut ja säveltänyt 80-90 -luvuilla ainakin r&b-kultakurkku Luther Vandrossille biisejä ja levyjä. Bassoa se soittaa ainakin näillä plätyillä: Donald Fagenin 'Nightfly', Paul Simonin 'Hearts and Bones', Frank Sinatran 'LA Is My Lady'. (Siis pop/viihde-puolelta) |
Cup 26.06.2005 20:41:10 | |
---|
Eikö kukaan tosiaan ole Silver Rain-nimistä levyä kuunnellut? Meinaan, sehän on hyvä. Kuullostaa vieläkin paremmalta kun sen on muutaman kerran kuunnellut. Tämä puoli ylöspäin. |
chief 27.06.2005 14:42:17 | |
---|
Mulla on lippu Imatralle! Jee! Se mitä olen herran tuotantoa kuullut, lähinnä soololevyjä, niin onhan se ihan kivaa musaa kyllä. Livenä kuulemma täräjää sitten enempi, saas nähdä kuinka. "It's the ear, not the gear. " |
Basismi 28.06.2005 21:22:54 | |
---|
Livenä kuulemma täräjää sitten enempi, saas nähdä kuinka. Porissa ainakin pari vuotta sitten tuli hyvällä soundilla ja niin lujaa että maksa tärisi. Pitäsköhän sitä taas veivautua... Viistous helpottaa soittamista! |
Cup 10.07.2005 19:54:57 | |
---|
Jätkän keikka Imatralla perjantai yönä oli aivan mielettömän mahtava. Harva keikka on näin loistava. Soundit pelasivat ja fiilinki oli mahtava. Loistavaa. Enpä voi muuta sanoa. Tämä puoli ylöspäin. |
arse 10.07.2005 21:16:25 (muokattu 10.07.2005 21:17:05) | |
---|
Imatralla kaverilla oli komppibasisti bändissä, jotta saa itse viuhutella peukkuaan rauhassa. Välillä nappasi käteen myös bassoklaran ja sopraanofonin. Ja lauloi jonkun rallin. Erittäin viihdyttävä keikka, sopivan överiksi heitettyä hommaa. Miehen soololevyä en ostaisi ikinä. el maraquero |
Karlsson 11.07.2005 14:30:39 | |
---|
"Ei toi biisi huono ole. Se on ihan paska!" -Pahvisimpanssi |
wewwie 12.07.2005 17:03:34 | |
---|
Olin tuota Imatran keikkaa kattelemassa ja pidin kyllä. Ihan viihdyttävä ja ei tuo Miller taida mikään turha kaveri olla. Muut soittajat bändissä olivat kyllä myös hemmetin taitavia. Paitakin piti ostaa. tosin täysin ulkonäkösyistä. Hitsin hieno siis. VITSIPALSTA TAKAISIN!! HETI! |
Paijukainen 12.07.2005 22:31:53 | |
---|
Kulmikasta. en juuri diggaa. saa lyyä No ookkonää kuunnellu uusinta Silver Rainia? Kulmikkuutta, noh jos se on sitä niin beaver kyllä taitaa sitten pitää kovin. Ja saundi puree aiiivan sikana. Eli, Marcushan on, niin.. hän ON. Mies paikallaan. Eikä nyt mikään huonompi ilmestys kosmeettisestikaan. Naisnäkökulmaa.. Kaikki suuri kypsyy hyyvin hiljaa. |
Keny 22.07.2005 12:04:42 | |
---|
Juu kova oli toi imatran veto taas.Kolmas kerta ku livenä näin ja aina toimii.Koko bändi skullaa hiton hyvin. Homma nimittäin groovaa ja kunnolla niin turha selittää mistään kulmikkuudesta tai hifi kilinästä ellei oo livenä nähny. No juu makuasioita nää taas. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Petzki_H 24.07.2005 02:34:02 | |
---|
Vaihtelevassa Top-3 listassa vakiohemmo. Soittaa vaan niin pirun hyvin, ja biisitkin hyviä. Ei mua vaivaa se että äijä soittaa koko ajan kuin olisi sooloa vetämässä, jos omalla nimellään esiintyy niin kai sitä sitten on ihan lupakin olla esillä. Jos en bassoa soittaisi niin varmaan kyllä jäisi vähemmälle. Matalien taajuuksien maisteri |
stragowa 03.08.2005 23:15:44 | |
---|
Olin kans imatralla. oli hyvä, groovas ja helvetin hyvät soundit. "Ikinä ei opi soittamaan, mutta aina voi harjoittelemalla yrittää." |