Niin, no niin no... mielestäni kerrankin kunnon tsillailu meininkiä suomesta, hiljaa ja hillitysti. Livenä toimi erinomaisesti, gorillan kokoisen rumpalin viileät fillit minimalistisella setillä toimivat erittäin hyvin. Levyltä löytyy aikas mielenkiintoisia koukkuja, kunhan jaksaa olla KÄRSIVÄLLINEN. Kaikki-heti-mulle-eilen jo. Ei tietenkään käy kiistäminen Kaakkuriniemen ja kumppaneiden soiton loistavuutta, mutta silti bändi jättää täysin kylmäksi. Varmaan nuorempana olisinkin pitänyt enemmän, ihaillut soittotaitoa jne. Ja levyt ovat mielestäni vain tylsiä. Olen kuullut vastaavia bändejä paremmilla biiseillä ja persoonallisemmilla laulajilla jo vuosia sitten. Ei bändiä tarvitse ylistää vain sen takia että se on suomalainen. PS. Kärsivällisyys musiikin kuuntelussa ei ole itsetarkoitus. Ei musiikkia pidä kuunnella otsa kurtussa, jos vaikka sattuisi avautumaan. Kyllä sen muutamalla kuuntelukerralla kuulee pitääkö vaiko eikökö.. Wofon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen!!! |
PS. Kärsivällisyys musiikin kuuntelussa ei ole itsetarkoitus. Ei musiikkia pidä kuunnella otsa kurtussa, jos vaikka sattuisi avautumaan. Kyllä sen muutamalla kuuntelukerralla kuulee pitääkö vaiko eikökö.. No, kaipa tämä on sitten sitä nuorisomusiikkia... :) Ei maar, varmaan minäkään en sitten vanhempana tykkää... PS. Olen avautunut. Can I cut your head off?
So I can weight it. |
No, kaipa tämä on sitten sitä nuorisomusiikkia... :) Ei maar, varmaan minäkään en sitten vanhempana tykkää... PS. Olen avautunut. Tarkoitin että nuorempana sitä saattoi diggailla musiikista ainoastaan soittajien taidon takia. Hyvä että olet avautunut. Minä olen auki. Wofon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen!!! |