Aihe: Groove convention
1 2
Bassballs
13.08.2003 15:09:31

JEEE!!!! Sinne on pakko mennä. Kerätäänhän joku lössi ja mennään porukalla sitä tsekkaa. Kitarasankari on ainakin aika varmasti messissä. :D

Tämä ei ole aivan varmaa tietoa, mutta kuulin huhuja. Kerrankin Olavin tsääs on saamassa hyvän bändin lavalle.
Ei sekuntiakaan liian aikaisin.
JeeVes
13.08.2003 15:11:06
Kerrankin Olavin tsääs on saamassa hyvän bändin lavalle.

Totta! Jos ne tulee, niin pistähän korvan taakse ajatus menosta sinne porukalla. ;) Pitää kysellä eri tahoilta jos ne vaikka tietäis.
-Join me in bed-
plevanto
17.08.2003 13:41:17
Sorry jäbät, ei ole ollut kyllä minun tietääkseni mitään puhetta tuollaisesta keikasta. Täytyy kyllä kehittää jotain bändille, se kun täyttää tänä vuonna pyöreitä.

Jatkoja,

Pessi L
Fuzzy Boner
17.08.2003 17:03:29
Sorry jäbät, ei ole ollut kyllä minun tietääkseni mitään puhetta tuollaisesta keikasta. Täytyy kyllä kehittää jotain bändille, se kun täyttää tänä vuonna pyöreitä.

Jatkoja,

Pessi L

Yeah Pessi. Kehittäkää jotain. Luulen että jengiä kovastikin kiinnostaisi..
niin niin
Jack of Speed
17.08.2003 20:07:31
Ehdottomasti jotain aktiviteettia, kiitos. Groove Convention on yksi niistä harvoista kotimaisista bändeistä, jotka todella haluaisin nähdä livenä. Noin ison porukan kokoaminen yhteen on tosin varmasti iso projekti. Varsinkin, kun kyseessä kuitenkin on vain pieni sivuprojekti.

Mitä Pessin muille proggiksille muuten kuuluu?
Kari S
17.08.2003 22:42:11
Hei Pessi, näin Burnin Espalla heinäkuussa. Onko tulossa levyä?
JeeVes
20.08.2003 21:08:20
Jatkoja, Pessi L

Nyt ei sitten muuta kuin tyrkylle keikalle tänne Itä-Suomeen. Mikäpä parempi paikka vuosia juhlia.
-Join me in bed-
Bassballs
21.08.2003 09:03:57

Jatkoja,

Pessi L

Noh, Olavin tsääs on tunnettu myös suurista puheistaan...

Se olisikin ollut jo liian hyvää.
Ei sekuntiakaan liian aikaisin.
snailfishb
25.08.2003 23:49:25
kuultu on ei mulle kolahtanu vähän tylsän puoleista kamaa ja saundit hyit helv. mitä cleani baskhaa...
J. Cool
02.09.2003 19:58:42

gc olis tosiaan sellanen mikä haluttas nähdä. jos saa tilata niin tulkaa ouluun!! ;D

kuoppiksesta mulle tulee ennemminkin sellaset fiilikset että ***** että äijällä on kaikki hallussa. kw:ssä kunnon tykitystä ja gc:ssä heviletin munakasta groovea. jos vetelis gc:ssä yhtä paljon tavaraa ku kw:ssä niin ei varmasti toimis läheskään niin hyvin. soittaa se nytki koht paljon matskua mut harkittuihin paikkoihin ja jää tilaa ite musalle. toimii ku verokarhu. aika usein suomen huippunimet vetää hyvin jotain tiettyä tyyliä eikä sit soita muuta. nimistä puheen ollen ainaki eskelinen neuvoo keskittymään yhteen. jos pystyy hanskaamaan monta genreä niin imho se on hyödyllisempää. tiedä sitten riitääkö sitten suomessa töitäkään jos ei ole valmis soittamaan sitä mitä tarjolla on. kuoppis saa ainaki mun silmissä all-aroundista bonusrespektiä. suomen #1.
Fuzzy Boner
02.09.2003 23:22:14

aika usein suomen huippunimet vetää hyvin jotain tiettyä tyyliä eikä sit soita muuta.
Jos rumpaleita tarkoitat, niin oon kyllä hyvin paljon eri mieltä sun kanssa. Ennemminkin RUOTSISSA on semmosia rumpaleita jotka klaaraa jonkun stailin ihan satanolla mut muut ei välttämättä tipu.. Suomessa on nimenomaan loistavia all-around rumpaleita aika lailla...Ei varmaan tarvii listata kauheesti mutta ainakin mainitsemasi Kuoppa ja Nykänen(kyllä nimittäin tippuu monet stailit hienosti) ja.....lista jatkuisi...
Onhan tietysti näitä "jazzimpia" tyyppejä esim Mika Kallio joka ei ainakaan paljon muuta mun käsittääkseni soittele.. ja sit on loistavia hevimiehiä...
Ja muuten Mäkysen Teppo vetää aika makeesti stailia ku stailia.. Mutta joo, rumpalien taso on Suomessa huikea, ei tarvii hävetä...
niin niin
Notefix
03.09.2003 13:05:47

Ja muuten Mäkysen Teppo vetää aika makeesti stailia ku stailia..

Mäkynen on ihan kingi! Mä olen ainakin fani.
J. Cool
03.09.2003 14:36:53

hmm. joo ehkä en osannu sanoa ihan hyvin mitä tarkotin. esim nykäsen funkymäinen soitto on tunnistettavissa eri tyylisiltä levyiltä hän kun soittaa aina ...hmm... nykäsmäisesti :). en tiiä hyvä vai huono mut kuoppis on mun mielestä niitä harvoja jotka pystyy lähestymään eri musaa eri tavalla. aivan eri soittotyyli eri musaan on melko vakuuttava näyttö.. melko monella pyörii samat lickit. porthen vetää ehkä parhaiten fusioa ja aika tyylikkäästi muutaki mut esim. s.järvinen on täysin suoraviivanen soittaja. en tosiaankaan tarkota että suomen taso olis huono. huippumiehiä kaikki..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)