Notefix 09.07.2003 11:13:25 | |
---|
"Steely Dan's Plush TV Jazz-Rock Party In Sensuous Surround Sound" - aivan loistava. Mikäs tuo on???!!! Mistäs sellaisen voi hankkia? |
Kari S 09.07.2003 11:25:40 | |
---|
Mikäs tuo on???!!! Mistäs sellaisen voi hankkia? Omani ostin keväällä Free Record Shopin alennusmyynnistä, mutta sitä voi tilata CDON.comista (suomalainen). DVD on siellä "Two Against Nature" -nimellä. Varo ettet osta vahingossa DVD-Audioalbumia tai CD:tä. Osta se, minkä hinta on €13.95. |
Notefix 09.07.2003 12:11:50 | |
---|
Omani ostin keväällä Free Record Shopin alennusmyynnistä, mutta sitä voi tilata CDON.comista (suomalainen). DVD on siellä "Two Against Nature" -nimellä. Varo ettet osta vahingossa DVD-Audioalbumia tai CD:tä. Osta se, minkä hinta on €13.95. Ah joo, tottahan tuo mulla on....nimi vaan hämäs. Hyvä se on, ihan pakollinen hankinta DT.friikeille. :) |
JC 09.07.2003 15:04:23 | |
---|
Ah joo, tottahan tuo mulla on....nimi vaan hämäs. Hyvä se on, ihan pakollinen hankinta DT.friikeille. :) DT!? Freudilainen lipsahdus? :o) |
Notefix 09.07.2003 15:34:27 | |
---|
DT!? Freudilainen lipsahdus? :o) Oho, mistäs tuo tuli...vahingossa kuitenkin, koska en diggaa DT:stä yhtään :) |
Jabbe 09.07.2003 18:27:16 | |
---|
Oho, mistäs tuo tuli...vahingossa kuitenkin, koska en diggaa DT:stä yhtään :) Varo tai joku tulee ärisemään.. ;) Äh. |
Ossi 09.07.2003 18:57:09 | |
---|
DVD-miesten kannattaa ehdottomasti tsekata kaverusten klubitaltiointi, ytimekkäästi nimetty "Steely Dan's Plush TV Jazz-Rock Party In Sensuous Surround Sound" - aivan loistava. Suosittelen! Itsekin ostin tuon vasti'ikään. Taas yksi esitys, jonka perusteella voi todeta, että helppoahan se on kun osaa :) Minäkin suosittelen, ehdottomasti. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Epämuusikko 11.07.2003 18:12:41 | |
---|
On kyllä hyvä toi Jazz-rock party (vaikka kuvanauha ja ääniraita riitelevät keskenään), katsoin sitä viimeksi tänään. Mutta hommatkaa samalla myös Classic Albums: Aja-DVD. Siinä kerrotaan kaikkien (paitsi I've got the News) Ajalla olleiden biisien teosta, ja itse levytyksen aikana läsnä- olleet muusikot (osa heistä, siis) avaavat sanaiset arkkunsa. Suosittelen tätä DVD:tä kaikille ihmisille. www.stileproject.com |
Calle 22.07.2003 22:07:04 | |
---|
Mun mielestä paras Steely Dan albumi on ehrottomasti Alive in America. Se on vuosien 93-94 livealbumi ja sisältää aivan loistavaa materiaalia. Parasta Steely Dania! |
Speedy 22.07.2003 22:45:45 | |
---|
Mun mielestä paras Steely Dan albumi on ehrottomasti Alive in America. Se on vuosien 93-94 livealbumi ja sisältää aivan loistavaa materiaalia. Parasta Steely Dania! Onks tää nyt se levy missä on rummuissa Porcaro, ja sit joku muu.. Oon kuullu että jollain ois Chamberssi, jos joku jo mainittikin, ja jossain Gadd, vai onks ne kaikki samassa..?? "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
JC 22.07.2003 22:48:27 | |
---|
Eikös tuolla livellä ole Peter Erskine ja jo mainittu DC. |
Speedy 23.07.2003 00:01:31 | |
---|
Eikös tuolla livellä ole Peter Erskine ja jo mainittu DC. Hmm.. onkos sitten muita Steely Danin live levyjä, kun muistan jostain kuulleeni, että jossain on Porcaro.. "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
drumm 25.09.2003 10:31:25 | |
---|
Uudella Steely Dan-levyllä soittava Keith Carlock on kyllä ihan huippulahjakas äijä. Ainoa rumpali ikinä, joka on soittanut kokonaisen levyn tuossa bändissä. Groovaa ja toimii. Äijällä menee muutenkin lujaa. Huhu kertoo, että kaveri olisi seuraavana ehdolla Stingin bändiin uuden levyn kiertueelle. |
Kari S 29.09.2003 15:26:53 | |
---|
Äijällä menee muutenkin lujaa. Huhu kertoo, että kaveri olisi seuraavana ehdolla Stingin bändiin uuden levyn kiertueelle. On ilmeisesti vahvistettu juttu kans. Colauita hoitaa promokeikat, ja Carlock tulevan kiertueen. Hyvä vaan, ettei sitä Manu Katchea enää laskettu messiin... |
Jabbe 29.09.2003 15:33:37 | |
---|
Uudella Steely Dan-levyllä soittava Keith Carlock on kyllä ihan huippulahjakas äijä. http://www.dandom.com/carlock/ Tuolta vaikkapa toi "steroids" -video. On tosiaan suht kova... huhhuh. |
sirdickyj 15.07.2004 01:09:08 (muokattu 15.07.2004 01:09:29) | |
---|
Olen viime päivät diggaillut (taas) Steely Dania, ja piti aloittaa uusi topicci jossa kehuttaisiin ja ylistettäisiin orkesteria, mutta sellainenhan oli jo! Nyt varmaan Steely Danin fanit ottaa nokkiinsa, mutta mää voisin jonkun verran verrata sitä Totoon.. Hyvät muusikot, sovitukset (myös aika paljon tavaraa), saundi yms. Kuinkas nyt kukaan täysjärkinen voisi Totoon vertaamisesta suuttua? Molemmat on hienoja bändejä! Gaucho rules, tosin ei kaikki levyt oo hallussa, mm. juuri tuo kovasti ylistetty Aja puuttuu. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
2541 15.07.2004 02:27:10 | |
---|
Ainoa rumpali ikinä, joka on soittanut kokonaisen levyn tuossa bändissä. Paitsi Jim Hodder, soitti Can't Buy A Thrillillä ja Countdown To Ecstasylla. |
KTR 15.07.2004 14:40:06 (muokattu 15.07.2004 14:41:36) | |
---|
Steely Danin se viimeisin lätty oli kyllä pienoinen pettymys, vaikka Pixeleen-biisi vastasi ainakin itselleni koko levyn hintaa. Toivottavasti joskus poikkeavat taas Suomessa. Olisi hauska nähdä ne uudestaan. Ja tosiaan se DVD on hankinnan arvoinen. Tajuttoman tyylikästä musaa, tämän paremmin en osaa sitä sanoa. |
Notefix 15.07.2004 19:31:59 | |
---|
Steely Danin se viimeisin lätty oli kyllä pienoinen pettymys, vaikka Pixeleen-biisi vastasi ainakin itselleni koko levyn hintaa. Se on munkin suosikki tolta levyltä. Itseasiassa diggaan tuosta levystäkin, vaikka onkin harmonisesti vhän simppelimpi. Silti, Two against nature on mielestäni ´parempi näistä uusista. On se hieno bändi!! My name is Baron, Notefix Baron " |
J.Hollström 27.05.2005 14:55:58 (muokattu 27.05.2005 14:56:30) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 315 päivää vanhaan ketjuun! No, perskeles. Nostetaan maailman paras musa ylemmäs. Kehutaan lisää: Parhaat biisit, paras meininki, parhaat peruukit, paras backstage. Kuinka moni oli Suomen keikalla? Boston Rag käyntiin ja homma oli taputeltu minun osalta. Ainoa mikä närästää nyky SD:ssä, on se Beckerin bassottelu uudella levyllä. Olis voinu ottaa ihan oikeekin basistin kehiin... |