Aihe: Suo, kuokka ja Jussi
1 2
Jabbe
05.06.2003 10:25:04 (muokattu 05.06.2003 10:27:38)
Ja tärkein unohtui: Koska ja mistä????

Olisikohan sunnuntaina TV2:lta siinä yhdeksän maissa. Näin muistaakseni, pitää vielä tarkistaa.

EDIT: su 8.6 klo 20.45 TV2
Vierivä sämpylä ei sammaloidu.
Tanu
05.06.2003 11:21:19
su 8.6 klo 20.45 TV2

Phuh, hyvä kun kerroit. Minä olin saanut jostakin dataa, että se olisi ensi viikon tiistai tai keskiviikko..
isojussi
05.06.2003 21:13:06
su 8.6 klo 20.45 TV2

Suuuuuuuri kiitos ja helevetin syvä kumarrus!

Se on muuten satavarma, että meillä ei tohon aikaan muuta katota.
Osta mut - ma olen kaupan!
Notefix
08.06.2003 22:16:42

No helvetin kuustoista!!!!!!

Näinpä sain tosta tokastakin osasta katsottua kokonaiset 10 minuuttia! Hyvältä kuulosti...
Jabbe
09.06.2003 10:31:09
Hah! Arvatkaapa kenellä on molemmat osat videolla, lällällää.. :)
Vierivä sämpylä ei sammaloidu.
Tanu
09.06.2003 14:30:26
Sainpa tuon toisen osan nauhalle ja katsottuakin melkein kokonaan. Helvetin hyvää settiä ja rento fiilis.
PekKampela
09.06.2003 17:50:59

Muistinpas itekki katella tovin eilistä settiä. Bändin esittely oli melkosen koominen...siisti! Alttosaksofonissa tietenkin...Jukka Perko...Jukka Perko....Jukka Perko....Jukka Perko...Jukka Perko...jne.

Harmi kyllä, kun en kummastakaan nähny, kun pikkupätkät.
Kyllä se hylamaito muroissa menee!
Epämuusikko
09.06.2003 22:59:19
Saisivat sen Saaren sampan (ja ehkä perkonkin :P )
potkia bändistä niin johan lähtis, ei tipu hirveenä
propsei ainakaan Saarelle. Mutta jälleen kerran IMHO, ja
edelleen tosi hyvä konsertti, vaikkakin eka osa oli ehkä
parempi.
www.stileproject.com
Speedy
09.06.2003 23:24:52

tosi hyvä konsertti, vaikkakin eka osa oli ehkä
parempi.

Tyhmä kysymys, mutta miten edellisen voi määritellä paremmaksi, kun kyse oli kuitenkin samasta konsertista..=i Paitsi tietysti jos ensimmäiseen puoliskoon sattu paremmat biisit..=)
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
R.W. Piuha
10.06.2003 00:10:15
Voihan vee,kyllä homma TOIMI!Näin ekasta osasta vain pätkän, SATTUMALTA avasin telkun,ja enhän minä vanha pieru tajunnut että nää jätkät on SUAMALAISIA,tais mennä ekaan välispiikkiin asti vaan ihmetellessä meininkiä;-)

Jo pelkkä uskallus lähtee tollasta tekeen vaatii melkosta itseluottamusta,onhan EW&F kaiketi alan kovimpia bändejä...

Ettei aivan pelkäksi kehumiseksi mene niin...Perkon soolot ei oikeen istunut MUN mielestä hommaan,liian tzääääz??tai jotain...ja se Varren skitta soolo siinä kakkososan Beatles-biisissä "kattu kettu intu mai laif"oli ehkä myös jotenkin tyylitajuton,no kun itse oon kitaristi niin tietty muistin sen alkuperäsen soolon(kuka sen muuten veti??)oliko se joku ritenourcarltonvanhalen ??MUTTA kokonaisuutta aatellen noi nyt oli pikkujuttuja,kuten joku jo totesi,HYVÄ SUAMI :-)
Supernaut
10.06.2003 17:43:28
Tätä kun vielä pääsisi katsomaan omin silmin livenä, niin voi että...
Onneksi on molemmat osat nauhalla.
Funk you!
Herra Rapu
11.06.2003 15:09:09

II-osaa kerkesin näkemään osan, mutta kyllähän se groovas, melkein niinku EW&H:n papoilla itellään..
Paino ei ole mikään ongelma.
FAT = MOTION
isojussi
12.06.2003 12:43:27
R.W.P: ...Perkon soolot ei oikeen istunut MUN mielestä hommaan,liian tzääääz??

Näin vaan toisen osan, mutta oon täysin samaa mieltä. Tenoristin soolot sen sijaan oli just eikä melkein niinkuin pitää.

tai jotain...ja se Varren skitta soolo siinä kakkososan Beatles-biisissä "kattu kettu intu mai laif"oli ehkä myös jotenkin tyylitajuton,no kun itse oon kitaristi niin tietty muistin sen alkuperäsen soolon(kuka sen muuten veti??)

EWF:hän sen on aikoinaan levyttänyt.... En muista kuulleeni muita levytyksiä, mutta ei olis eka aukko mun vaatimattomassa sivistyksessäni...;-)

Mr. Grab: II-osaa kerkesin näkemään osan, mutta kyllähän se groovas, melkein niinku EW&H:n papoilla itellään..

Vaikka ihan hyvä veto olikin, niin pääpaino tässä on sanalla MELKEIN: Ei komppi rullanut niin rennosti, kuin EWF:llä
Herra Rapu
12.06.2003 13:23:01

Vaikka ihan hyvä veto olikin, niin pääpaino tässä on sanalla MELKEIN: Ei komppi rullanut niin rennosti, kuin EWF:llä

Aivan.. :) Eihän niitten groovea ja menoa peittoa mikään.
Paino ei ole mikään ongelma.
FAT = MOTION
isojussi
12.06.2003 13:50:46
Aivan.. :) Eihän niitten groovea ja menoa peittoa mikään.

Mmmmmm......

Näin ne muutama vuosi sitten Björneborgissa ja toistakymmentä ukkoo lavalla, lisänä käyttettiin vähän luuppeja ja sekkareita ja ppeeerrrrrkele, miten se groovas unfuckingbeliveable!

Torvisektio oli saanu olla isompi (Trp - sax - trb), eikä niin munattomaks miksattu.
HCW
13.06.2003 12:00:06 (muokattu 13.06.2003 12:00:25)
Musta se taasen oli aika latteaa groovea...ei oikein purrut meikäläiseen vaikka siellä niitä starba äijiä oli vetämässä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)