Järvihirviö 25.03.2003 16:28:02 | |
---|
Hermanni näyttää olevan kuin eno veneessä. No offence, man. Hauska nuita kirjotuksia katella. |
Lerxst77 26.03.2003 12:02:44 | |
---|
when the water breaks issä on ihan kivoja kohtia paikoin.. sitä on kiva kuunnella autossa... :) ja tietysti biaxidenttikin menee.. ja muut mutta sopivassa määrin... eli jos kuuntelee pidennetyin väliajoin.. esim puolen vuojen välein ;) |
Hermanni 27.03.2003 13:35:36 | |
---|
Hermanni näyttää olevan kuin eno veneessä. No offence, man. Hauska nuita kirjotuksia katella. älä ota sitä tosissaan. kun toi musiikkikaan ei mitään ihan vakavalla naamalla kuunneltavaa ole niin... vaikka kyllä sitä mielellään kuuntelee. tosin aina tollasessa kikkelinkasvatusmusiikissa suu vähän hymyyn menee. enkä mä nyt käytä noita "lottoproge", "kikkelinkasvatusmusa" termejä mitenkään negatiivisessa merkityksessä. ne vaan kuvaa sitä musiikkia. |
Järvihirviö 27.03.2003 14:32:45 | |
---|
älä ota sitä tosissaan. kun toi musiikkikaan ei mitään ihan vakavalla naamalla kuunneltavaa ole niin... vaikka kyllä sitä mielellään kuuntelee. tosin aina tollasessa kikkelinkasvatusmusiikissa suu vähän hymyyn menee. enkä mä nyt käytä noita "lottoproge", "kikkelinkasvatusmusa" termejä mitenkään negatiivisessa merkityksessä. ne vaan kuvaa sitä musiikkia. En tietenkään. Enhän mä itsekään ota LTE:tä niin tosissaan, vaikka siitä viikon vaahtosinkin kun levy postilaatikosta tippui. Lauseenmuodostukset menee taas päin persettä, mutta menköön ;)
|
JasonBeckerWannabe 06.04.2003 15:06:21 | |
---|
Häh ? Kyllästyy vai ? Oon kuunnellu noitten parhaita bíisejä varmaan 70 kertaa kaikki eika vaan ikinä pysty kyllästymään ! Referring Jason as a genious is an understatement :Marty Friedman |
eetu- 11.04.2003 02:06:00 | |
---|
Tiivistelmä: Paska. Siivous musaa. tylsää kikkelinkasvatusmusaa. Kiitos, hei.. |
Progressiveland 11.04.2003 16:41:58 | |
---|
Häh ? Kyllästyy vai ? Oon kuunnellu noitten parhaita bíisejä varmaan 70 kertaa kaikki eika vaan ikinä pysty kyllästymään ! SAMA!en vieläkää oo kyllästyny,joskus saattaa pyöri levyt 12tuntia putkeen eikä ala kyllästyttään. kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |
kingdom 12.04.2003 13:36:23 | |
---|
Ja mikä siinä on niin kamalaa jos tahtilajit vaihtuu tiheään? Musiikin historian tärkeimpiin teoksiin kuuluva Igor Stravinskin Kevätuhri on tunnettu näistä tahtilajin vaihdoksista. Finaalin viimeisten 250 tahdin aikana tahtilaji vaihtuu 150 kertaa ja en usko että kukaan ei kuuntele sitä teosta sen takia että se on semmosta lottoamista koko ajan. |
lxi 12.04.2003 13:56:48 | |
---|
Ja mikä siinä on niin kamalaa jos tahtilajit vaihtuu tiheään? Kuten Hermanni sanoi: "enkä mä nyt käytä noita "lottoproge", "kikkelinkasvatusmusa" termejä mitenkään negatiivisessa merkityksessä. ne vaan kuvaa sitä musiikkia." Huvittavaltahan se kyllä välillä kuulostaa. Aika suorituskeskeistä kamaa. |
Veke 13.04.2003 00:04:04 | |
---|
Taas on nämä "minä tiedän kaiken musiikista ja sen teoriasta" tyyppejä vauhdissa. Tämän enempää en jaksa aiheeseen edes puuttua. Jee jee... Kaikki vittuun paitsi minä. |
ChangeOfSeasons 13.04.2003 00:49:20 | |
---|
Taas on nämä "minä tiedän kaiken musiikista ja sen teoriasta" tyyppejä vauhdissa. Tämän enempää en jaksa aiheeseen edes puuttua. Jee jee... Kaikki vittuun paitsi minä. totuus on että kaverit osaavat soittaa ja teoriakin on tiedossa mutta mitä siten ? eikö pojat saisi soittaa kykyjensä mukaan varsinkin kun heillä löytyy MYÖS sitä tunnetta ? ..and I smile and I'll lurn to pretend... |
kingdom 13.04.2003 13:15:04 | |
---|
totuus on että kaverit osaavat soittaa ja teoriakin on tiedossa mutta mitä siten ? eikö pojat saisi soittaa kykyjensä mukaan varsinkin kun heillä löytyy MYÖS sitä tunnetta ? Niinpä. Nythän on tulossa se uusi projekti jossa soittavat Beethoven, Mozart ja Bach. Levyllä tulee olemaan mm. Ukko Nooa, Saku Sammakko ja Satu meni saunaan. Tulee olemaan kovaa kamaa! |
ChangeOfSeasons 13.04.2003 13:56:43 | |
---|
Niinpä. Nythän on tulossa se uusi projekti jossa soittavat Beethoven, Mozart ja Bach. Levyllä tulee olemaan mm. Ukko Nooa, Saku Sammakko ja Satu meni saunaan. Tulee olemaan kovaa kamaa! oho aika kova porukka on kasassa. pitää varmaan tutustua :)
..and I smile and I'll lurn to pretend... |
Veke 14.04.2003 18:07:52 | |
---|
totuus on että kaverit osaavat soittaa ja teoriakin on tiedossa mutta mitä siten ? eikö pojat saisi soittaa kykyjensä mukaan varsinkin kun heillä löytyy MYÖS sitä tunnetta ? Käsitit mun postauksen päinvastaisesti :) edelleen no comments.
|
egaga 07.05.2003 11:48:30 | |
---|
Niinpä. Nythän on tulossa se uusi projekti jossa soittavat Beethoven, Mozart ja Bach. Levyllä tulee olemaan mm. Ukko Nooa, Saku Sammakko ja Satu meni saunaan. Tulee olemaan kovaa kamaa! Mahtavaa! Siinä vasta olisi todellinen supergroup. Jos vain kaikki soittaisivat samaa pianoa kolmestaan, niin riittäisi Rudessillakin vähän ihmettelemistä. Nuo biisit kyllä kuulostavat vähän arveluttavilta. Etteivät menisi vaan plagioimaan. No muutama tahdinmuutos sinne tänne, niin kukaan ei huomaa mitään! Eikös se ole vallitseva trendi ;).
|
Slapit_87 14.05.2003 08:34:01 | |
---|
SIIS MITÄ?? Tämähän on mahtava bändi!! "Osmosis" on niin vitun helmi biisi!! Ja kyllä muuten kestää pitemmänkin kuuntelun (kummatkin lätyt...) Live fast, Die young!! |
Slapit_87 10.06.2003 20:23:54 | |
---|
Lottoproge termi juontuu alunperin Rudessin soololevystä. kun ne biisit viel kuulostaa ihan vitun pilipåalille ihan kun jollekin lottoarvonan tunnarille, ja sit vile rytmit ja muut on niin arvaamalla soitettu et ei se muutakaan voi olla kun lottoprogee. koskaan en myönnä kuitenkaan Rudesia tai LTE:tä kuunnelleeni. varsinkaan soittaneeni. Niin no, että kuka ymmärtää ja kuka ei... Mielestäni Jordan Rudess on yksi hienoimmista muusikoista ikinä!! Live fast, Die young!! |
mz 11.06.2003 10:02:18 | |
---|
Hmm... kun tällainen nyt oli pintaan noussut niin todetaanpa, että tykkään kyllä. Tossa oli nyt muutama kuukausi kun en kuunnellut oikeestaan yhtään, mutta nyt jostain syystä on taas iskenyt pitkästä aikaa. Itse asiassa 3 Minute Warning soi tälläkin hetkellä. (osa II :) Ihan hauskaa kikkailuahan tämä on, muuttuivat tahtilajit tai eivät. |
skebajaba 13.06.2003 16:30:46 | |
---|
Musiikkityyli, jota LTE edustaa. "Virallisen valvojan Aulis Gerlanderin läsnäollessa suoritamme illan ensimmäisen tahtilajiarvonnan. Ja tulos seitsemän oikein on 13/16, 5/8, 3/4, 9/8, (n+1)^2, 31/32 ja eihäntästäsaamitäänselvää." aivan loistava kommentti.... huh tommosia ei monesti näekkään, pistänpä korvan taakse.. |
Epämuusikko 14.06.2003 18:34:28 | |
---|
Niin no, että kuka ymmärtää ja kuka ei... Mielestäni Jordan Rudess on yksi hienoimmista muusikoista ikinä!! Tee-hee-hee. (Suom. "Ti-hih!) www.stileproject.com |