vt1100 16.09.2010 19:33:41 | |
---|
Nostetaas kun tämmönen säie löytyi. Itselle bändi tuli tutuksi serkkujen myötä (kuin moni muukin, kiitokset siitä heille :)) kun poikasena tuli viettyä kesiä heidän luonaan, ja kyllähän noita neljää ensimmäistä kovasti luukutettiin. Eipä siinä kohtaa ollut muita lättyjä tosin vielä ilmestynytkään... Worlds Apart levyn jälkeen itsellä meni maku bändiin ja sitä myöten jäi muunkin materiaalin kuuntelu, harmi sinänsä koska tuossa taannoin tarttui käsiin Silent Knight ja kyllähän tuo melkoisen nostalgian nosti pintaan. Myöskin varsin sci-fi kansitaide kolmella ensimmäisellä levyllä oli kymmenvuotiaan silmissä kova juttu :) Hieno bändi ja Hienot Miehet, tarvinnee tutustua uutukaiseen. |
Osteri 17.09.2010 21:44:38 (muokattu 17.09.2010 21:59:14) | |
---|
Hienoa. SAGA-ystävät kokoontuvat. Joo, kyllä se vaan on bändi. Itsellä löytyy ne 7 ensimmäistä vinyylinä ja olen kyllä sitä mieltä että Heads Or Tales levyltäkin löytyy vielä hienoja biisejä. Muutama hyvä ralli on myös vuoteen 87 saakka, vaikka popimpaa onkin, mutta siitä eteenpäin droppaa aika rajusti. Uuden laulajan Rob Morattin ääni ei mun mielestäni sovi noihin biiseihin, mutta pääasia on että homma jatkuu. Ihan sama millä kokoonpanolla tulisivat Suomeen niin lipun hankkisin joka tapauksessa. SAGA forever. Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita.... |
Pitchman 28.09.2010 14:41:19 | |
---|
Jep.mulla Kanadan poikien koko julkaisu hyllyssä.Ei pölyty.miltei koko ajan kuuntelussa.Tasaisen vahvaa ja ainutlaatuista progerockia. |
Artturi 06.06.2011 09:28:48 | |
---|
|
Osteri 07.06.2011 22:27:23 | |
---|
Unelmien täyttymys! 30 vuotta odotusta! Tiketistä heti pari lippua ja sinne ! Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita.... |
Pitchman 15.06.2011 20:40:42 | |
---|
No vihdoinkin saatiin Suomee.Tiketti jo hallussa.SAGA ROCKS |
bluesy 01.07.2011 22:37:42 | |
---|
Pitchman: No vihdoinkin saatiin Suomee.Tiketti jo hallussa.SAGA ROCKS Kuka on vokalistina nykyään vai onks totta ett M.Sadler tuli takas ja onks tällä hesan keikalla? |
Osteri 02.07.2011 20:40:30 | |
---|
Kyllä on M.Sadler taas takaisin ja aivan loistava juttu niin. Tiedotteista löytyy mm. April 14th 2011 : Saga are now officially in the recording studio working on the new studio CD with Michael Sadler. ja lisää täältä http://sagaontour.moonfruit.com/#Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita.... |
jtannin 28.07.2011 23:25:10 | |
---|
No jopas... vielä hengissä?!!! Olisikohan 20 vuotta kun olen viimeksi kuunnellut, mutta pakkohan se oli jo nostalgian vuoksi lippu hommata |
flowerpower 31.08.2011 21:51:07 | |
---|
Jees! M. Sadler taas mikin ääressä ja liput hankittu keikalle! Näin heidät 25 vuotta sitten Tukholmassa ja KOVA oli keikka silloin. Nytten mennään nostalgia mielessä mutta tietenkin kovin odotuksin :=) |
Lebowski 09.09.2011 18:22:25 | |
---|
Ostin sokko-ostoksena Sagan esikoislevyn vinyylinä. Eipä ole tullut bändiin aiemmin törmättyä. Iha mukiinmenevän kuuloista neo-progea tuntuu olevan. Laulajasta en vielä ainakaan diggaile kybällä, mutta pittää täsä kuunnella lisää. "Is this darkness in you too" -TM |
2541 09.09.2011 20:27:57 | |
---|
Lebowski: Iha mukiinmenevän kuuloista neo-progea tuntuu olevan.. Mutta sehän on ilmestynyt jo 1978, laulajalla on viikset eikä meikkiä ja bändi ei soita The Curen ja Genesiksen ristisiitokselta kuulostavaa musiikkia.;) |
Lebowski 09.09.2011 22:04:33 | |
---|
2541: Mutta sehän on ilmestynyt jo 1978, laulajalla on viikset eikä meikkiä ja bändi ei soita The Curen ja Genesiksen ristisiitokselta kuulostavaa musiikkia.;) Ennois kyllä arvannu että levy on tehty -78. Oisin veikannut meiningin perusteella tonne 83-84 akselille. ;) Onhan tuossa aikalailla uusia tuulia verrattuna perinteisiin 70-l proge tallenteisiin ala Genesis, Camel... Tuonne suuntaanhan se Camelkin sitten lipui. B-puolella oli kyllä aika kovia vetoja. Ei mikään turha ostos. Ehkä joskus nappaan tuolle kaverin jos eteen kävelee. "Is this darkness in you too" -TM |
tepeskeli 10.09.2011 18:55:24 | |
---|
In Transitia kuuntelin joskus '96 armeijassa sotkun kirjastossa. Muistan tykänneeni jossain määrin, mutta en tutustunut bändiin jälkeenpäin sen kummemmin. Nyt kirppiksellä osui samainen vinyyli käteen ja mukaanhan se lähti... En muistanut väärin, hieno levy. Nyt aprikoin, ostaako lippu tulevalle keikalle. Ainoina esteinä ehkä oma keikka edellisenä päivänä, sitä seuraava väsymys sekä töihin meno Sagan keikan jälkeisenä aamuna... 'Knowing how to swim doesn't mean you never drown' (S.Adamson/Big Country) |
Osteri 10.09.2011 20:06:05 | |
---|
tepeskeli: Nyt aprikoin, ostaako lippu tulevalle keikalle Rohkaisen sinua - osta se lippu. Onhan tää ny tapahtuma kun äijät ekan ja vikan kerran käy Suomessa. Murehditaan sitä maanantaiväsymystä sitten myöhemmin. Noni, eiks tää ny ole selvä homma. Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita.... |
Artturi 20.09.2011 16:51:00 | |
---|
|
jtannin 01.11.2011 23:08:42 (muokattu 01.11.2011 23:17:49) | |
---|
|
G-Zus 02.11.2011 01:56:05 | |
---|
Toivottavasti tuonne tulee edes välttävä määrä yleisöä. Sunnuntai-ilta voi olla haastava homma enkä minä ole nähnyt tästä mitään isompaa mainontaa. Facebookin maksettu mainos kiinnitti huomion... Kaikki joukolla kirkumaan tuonne. Ne joilla on flunssa voivat rykiä ja pärskiä... Winston Churchill: I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly. |
flowerpower 06.11.2011 00:02:51 | |
---|
Huomenna nähdään ....olen odottanut tätä kun..... Hienoa kun Saga tulee Suomeen! Kaikki sinne! Loistava bändi! |
HS 06.11.2011 21:19:02 | |
---|
Terve Kertakaikkisen hämmentävää! Bändi kuului 80-luvulla ehdottomiin suosikkeihin. Vinyylit Images at Twilight ja Silent Knight tuli kuunneltua puhki. Sitten tapahtui jotain outoa. Bändi vaipui jostain käsittämättömästä syystä unholaan... Hetki sitten minua lyötiin lekalla päähän! Olin totaalisesti unohtanut koko bändin kunnes näin täällä otsikon "Saga". Synnyin juuri 80-luvulle uudestaan! Kunpa olisin käynyt tällä puolen viikko sitten, olisin takuuvarmasti tällä hetkellä Helsingissä! "Soita sillain... sillain... silleen niinku... sillain... ... ...
... hyvin". |