Aihe: Camel
1 2 3 4 57 8 9 10 1126 27 28 29 30
Kimmo72
20.11.2006 02:09:51
Yksi parhaimmista!

Todellakin. Lost and found sekä instrumentaalit Sahara ja Three wishes lyö tajun kankaalle.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Pedroz
20.11.2006 06:03:00

Puhumattakaan Lawrencesta, ehdottomasti yksi hienoimmista Camel-biiseistä koskaan.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
santarmi
20.11.2006 18:43:00
Juu voihan se olla, että Camel on tehnyt hyviäkin levyjä 1980-luvulla. Ehkä tutustua pitäisi, mutta itse ainakin luulen, ettei meno pahemmin itseäni miellytä. Mutta tälläiset asiathan ovat täysiä mielipidekysymyksiä. Rajazia muistan kuulleeni hiukan jotain aikoja sitten, mutta aika väsyneeltä se kuulosti.

Minulle riittää se, että poppoo on tehnyt yhden maailman parhaista proge-levyistä, Miragen, ja mahtavan instrumentaalieeppoksen The Snow Goose.
Nekrofilia miellyttää, se hengen vie, mutta rakkaus on kypsää. -Tommi Liimatta-
Pedroz
21.11.2006 20:38:38

Arrgghh! Vitun CP on nyt sitten mennyt lopettamaan myös Gods of Lightin valmistuksen. Senkin löytäminen on sitten ihan tuuripeliä, kiva kiva.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
gorgonoidi
21.11.2006 22:24:26

Arrgghh! Vitun CP on nyt sitten mennyt lopettamaan myös Gods of Lightin valmistuksen. Senkin löytäminen on sitten ihan tuuripeliä, kiva kiva.

Öö.. mikä CP? Ja kerroppas uudella fanipojalla noin niinku yleisesti että mitä tarkoitat tällä viestillä? Levy yhtiö lopettanut jonkun Camelin levyn painatuksen???
Pedroz
21.11.2006 22:34:02

Öö.. mikä CP? Ja kerroppas uudella fanipojalla noin niinku yleisesti että mitä tarkoitat tällä viestillä? Levy yhtiö lopettanut jonkun Camelin levyn painatuksen???

CP = Camelproductions, eli Camelin pyörittämä levy-yhtiö, ja Gods of Light on livevetoja vuosilta 73-75 koonnut virallinen bootleg, jonka painaminen on nyt tosiaan kuulemma lopetettu. Vielä on pieni toivonkipinä, että saisin sen yhdestä paikasta tilattua, mutta jos en, niin sitten pitää vain odottaa, että jonain kauniina päivänä saan luottokortin ja voin hankkia levyni ulkomailta.
Ostan [CAMEL - PRESSURE POINTS] ja [ON THE ROAD 1982] cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
gorgonoidi
21.11.2006 22:35:41

CP = Camelproductions, eli Camelin pyörittämä levy-yhtiö, ja Gods of Light on livevetoja vuosilta 73-75 koonnut virallinen bootleg, jonka painaminen on nyt tosiaan kuulemma lopetettu. Vielä on pieni toivonkipinä, että saisin sen yhdestä paikasta tilattua, mutta jos en, niin sitten pitää vain odottaa, että jonain kauniina päivänä saan luottokortin ja voin hankkia levyni ulkomailta.

Mä taidan olla jo myöhässä... :(
tai ehkä sitten jonain eräänä kauniina päivänä...
Pedroz
21.11.2006 22:37:17

^Onhan sinulla tuossa studiotuotannossakin vielä hetkeksi kerättävää ;)
Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
gorgonoidi
22.11.2006 13:31:43

^Onhan sinulla tuossa studiotuotannossakin vielä hetkeksi kerättävää ;)

No juu, onhan sitä. Jouluksi pitäisi joitakin levyjä saada.
Pedroz
09.12.2006 15:42:32

Pitänee hankkia vinyylisoitin. Pressure Points -lp nimittäin käveli vastaan kaupan hyllyjä selatessa, eikä sellaista näkyä voinut vastustaa. Cd:n metsästys silti edelleen käynnissä. Muitakin Camel-vinyylejä näkyi, mutta jätin ne rauhaan siihen asti, kun pystyn niitä kuuntelemaankin.

Gods of Lightin sain kun sainkin hankittua tuossa taannoin Levykauppa Äxän kautta, luojan kiitos.
Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
petrutsi
10.12.2006 21:57:48
Gods of Lightin sain kun sainkin hankittua tuossa taannoin Levykauppa Äxän kautta, luojan kiitos.

Gods of Lightia löytyy vieläkin kyllä äksän hyllystä.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
ekikoo
10.12.2006 23:41:35 (muokattu 10.12.2006 23:45:03)
Tossa sain kuulla Lunar Sea-kokoelmaa, ja sieltä jäi mieleen eritoten kappaleet Rhayader ja Song within a song. Jo näiden piisien perusteella voisin valita toisen Moonmadnessista ja Snow Goosesta. Kumman kannalle massan mielipide painottuu?

e:typo
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
aksiom
11.12.2006 01:42:49
Tossa sain kuulla Lunar Sea-kokoelmaa, ja sieltä jäi mieleen eritoten kappaleet Rhayader ja Song within a song. Jo näiden piisien perusteella voisin valita toisen Moonmadnessista ja Snow Goosesta. Kumman kannalle massan mielipide painottuu?

Snow Goose on kokonaan instrumentaali, uskomattoman kaunis ja melodinen levy, Moonmadness on taas hiukan tummempi ja rockimpi, joskin myös perinteiset Camel-adjektiivit "kaunis" ja "melodinen" sopivat tähänkin. Sanoisin että valitse molemmat, eihän näitä voi arvottaa millään.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
Kiksaus
11.12.2006 14:42:15

Ota Moonmadness, koska sillä on Another Night. Snow Goosen ostat joka tapauksessa sen jälkeen kun bändiin pääset tutustumaan. Ja siitä se ajatus sitten lähtee...
Pedroz
11.12.2006 19:47:04

Ja Another Night, niin hieno biisi kuin onkin, on se vähiten loistava pala Moonmadnessilta. Chord Changesta olen viime aikoina innostunut ihan uudella tavalla.
Mr T
11.12.2006 23:02:17
Itse olen vakaasti edelleen sitä mieltä, että Air Born kappale Moonmadness levyltä on edelleen Camelin upein kappale.
'I hate your music and you hair is too long But I'll sign you up because I'd hate to be wrong'
lapio
11.12.2006 23:16:17

Itse olen vakaasti edelleen sitä mieltä, että Air Born kappale Moonmadness levyltä on edelleen Camelin upein kappale.

Ihan hullut kylmät väreet iskee aina, kun mellotroni tulee siihen huilun perään alussa.
Lord of the strings
12.12.2006 17:14:37
Ihan hullut kylmät väreet iskee aina, kun mellotroni tulee siihen huilun perään alussa.

Jep. Uskomaton biisi. Loistava esimerkki Camelin melodiatajusta.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Mr T
12.12.2006 18:55:51

Siinä varmaan onkin syy, miksi minulla on taas flunssa.
'I hate your music and you hair is too long But I'll sign you up because I'd hate to be wrong'
petrutsi
13.12.2006 14:20:10

Samoilla linjoilla.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)