Linnunlaulupuu 29.09.2007 16:49:35 | |
---|
Saa haastattelija olla tyytyväinen että sillä on vielä luita ehjänä. Mua kiinnostais tietää, millä tavalla petrucci olis rikkonut haastattelijan luita. Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
SomethingWild 29.09.2007 17:15:04 | |
---|
Mua kiinnostais tietää, millä tavalla petrucci olis rikkonut haastattelijan luita. Kyllä sillä nykyään näyttää tuota habaa olevan. Aika nolo kyllä toi haastattelia. Ei oleee! |
Proge 29.09.2007 17:27:13 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=I30G … 5z3Yy4&mode=related&search= http://www.youtube.com/watch?v=vYnN … ZCcMGc&mode=related&search= Petruccin haastattelu ennen keskiviikon keikkaa. Mä en oo ikinä ennen hävenny enempää kun noita katsoessa, toi saatanan haastettelija meni oikeesti kysymään Petruccilta että: "Why does most americans hate their country?" Ja vielä New Yorkilaiselta. Saa haastattelija olla tyytyväinen että sillä on vielä luita ehjänä. No eihän toi nyt niin paha ollut. Ja noi kysymyksetkin oli vaan hyviä kun olivat vähän erilaisempia. Ja voi olla muuten aika jännä paikka haastatella Petruccia, niin saattaa siinä mennä kokeneemmaltakin englanti solmuun, kuitenkaan englanti ei ole suomalaisten kotikieli. Ja toi kysymys "miksi useimmat jenkit vihaavat maataan" ei edes ole kovin paha jos esität sen nykiläiselle, siellä ollaan sentään vähän avarakatseisempia kuin vaikkapa Texasissa tai Arkansasissa, joissa on isänmaallisuus se pyhä juttu. Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat. |
shovi 29.09.2007 18:21:37 | |
---|
No jos mielestäsi karisma on sitä, että vedetään jotain ripaskaa siellä lavalla liekit ympärillä fanfaarien soidessa taustalla niin ihan rauhassa. Sellainen yltiöpäinen hihhulointi ja moshailu tekee usein vain esiintyjästä pellen. Ja sä meinaat että ne nolot animaatiot, rumat muurahaiset ja päätön tilusirkus eivät tehneet bändistä pelleä, niin meinaa ihan rauhassa. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
Kasperi Tervonen 29.09.2007 19:13:22 (muokattu 29.09.2007 19:16:39) | |
---|
Ja sä meinaat että ne nolot animaatiot, rumat muurahaiset ja päätön tilusirkus eivät tehneet bändistä pelleä, niin meinaa ihan rauhassa. Vittu mitä paskaa. Ne animaatiothan oli ihan parhautta, varsinkin dark eternal nightissa. :D Rumat muurahaisetkin olivat mun mielestä ihan hauskoja, ja tuohon "päättömään tilusirkukseen" nyt ei viitsi edes kommentoida. "Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
gorgonoidi 29.09.2007 19:17:33 (muokattu 29.09.2007 19:19:45) | |
---|
Ja sä meinaat että ne nolot animaatiot, rumat muurahaiset ja päätön tilusirkus eivät tehneet bändistä pelleä, niin meinaa ihan rauhassa. Minusta ne olivat ihan hienoja. Sä voit pitää niitä nolona, mutta muistappa nyt se että ei se toisten mielipiteisiin vaikuta. Olkoon sun mielestä kuinka noloa vaan, vittu miten typerää tollanen. Animaatiot olivat mielestäni todella loistavia, nauroin ainakin. |
shovi 29.09.2007 19:22:46 (muokattu 29.09.2007 19:28:11) | |
---|
Vittu mitä paskaa. Ne animaatiothan oli ihan parhautta, varsinkin dark eternal nightissa. :D Rumat muurahaisetkin olivat mun mielestä ihan hauskoja, ja tuohon "päättömään tilusirkukseen" nyt ei viitsi edes kommentoida. Just. Mun mielestä on hauska keskustella fiksujen ihmisten kanssa, vaikka ne olisivat eri mieltä kuin minä. En kuitenkaan jaksa keskustella tyhmien ihmisten kanssa, olivat ne ihan mitä mieltä tahansa. Tämän jauhaminen loppuu ainakin mun osaltani tähän. Minusta ne olivat ihan hienoja. Sä voit pitää niitä nolona, mutta muistappa nyt se että ei se toisten mielipiteisiin vaikuta. Olkoon sun mielestä kuinka noloa vaan. Jos mä kirjoitan, että meinaa ihan rauhassa mitä meinaat niin mikä kohta on niin helvetin vaikea ymmärtää kun pitää tulla vinkumaan että "et sä voi toisten mielipiteisiin vaikuttaa"? Koko hommahan oli vastaus tälle: No jos mielestäsi karisma on sitä, että vedetään jotain ripaskaa siellä lavalla liekit ympärillä fanfaarien soidessa taustalla niin ihan rauhassa. Sellainen yltiöpäinen hihhulointi ja moshailu tekee usein vain esiintyjästä pellen. Että oikeasti karismaattiset bändit olisivatkin vaan (sori, "usein) pellejä jotka vetävät "jotain ripaskaa" lavalla fanfaarien soidessa. DLR:llä on karismaa eikä siihen tarvita fanfaareja eikä liekkishowta. Rudessilla ei ole ja se näyttää tarvitsevan kummallisia teknoleluja, paperimassamuurahaisia ja animaatioita. e. Sori että mä oon ikävä ja kärjistetty, mutta aika kärjistettyä tekstiä tää on nyt muidenkin osalta ollut. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
gorgonoidi 29.09.2007 19:27:54 | |
---|
Ei tässä muuta kuin se että kirjoitat kuin mielipiteesi olisi olevinaan jokin ainoa oikea. Kyllä mielipiteet hyväksyn, oli ne minkälaisia tahansa, mutta se tapa millä ne kirjoitetaan vaikuttaa aika paljon. |
Randomizer 29.09.2007 19:54:58 | |
---|
Mitä vittua Petrucci ei tiennyt mitään suomalaisia bändejä. Edes HIMiä ei tiennyt. Markkinointi taitaa kusta edelleen. Tai sitten Petrucci elää tynnyrissä. Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
SomethingWild 29.09.2007 20:03:19 | |
---|
Mitä vittua Petrucci ei tiennyt mitään suomalaisia bändejä. Edes HIMiä ei tiennyt. Markkinointi taitaa kusta edelleen. Tai sitten Petrucci elää tynnyrissä. Ois kysyny mitä mieltä on Children of Bodomista tai mitä oli mieltä taanoisista Laihon lausahduksista. :) Ei oleee! |
Linnunlaulupuu 29.09.2007 20:11:31 | |
---|
Kyllä sillä nykyään näyttää tuota habaa olevan. Aika nolo kyllä toi haastattelia. Joten petrucci olisi tehnyt miehen työn rikkoessaan häneltä luita? Eikö skaalarunkkaus enää riitä nuorille kitaristihirmuille? Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
Kasperi Tervonen 29.09.2007 20:32:32 (muokattu 29.09.2007 20:46:31) | |
---|
Just. Mun mielestä on hauska keskustella fiksujen ihmisten kanssa, vaikka ne olisivat eri mieltä kuin minä. En kuitenkaan jaksa keskustella tyhmien ihmisten kanssa, olivat ne ihan mitä mieltä tahansa. Tämän jauhaminen loppuu ainakin mun osaltani tähän. Tuon "vittu mitä paskaa"-provon kirjoitin kyllä varsin tietoisena siitä, ettei se mikään järin korrekti argumentti ollut. Ollakseni rehellinen, kirjoitin sen aivan piruuttani ihan vaan vittuillakseni sulle juurikin siitä syystä, että olet mielestäni kirjoittanut "ikävästi ja kärkkäästi". Toki voit mennä henkilökohtaisuuksiin ja tuomita mut tän ketjun perusteella tyhmäksi ihmiseksi jos siltä tuntuu. Sen nyt kuitenkin vielä sanon, ettet säkään tässä ketjussa järin fiksua kuvaa anna itsestäsi. Pehmikehymiö: :) E: siinä suhteessa tunnustan kyllä olevani aivan helevetin tyhmä, että tuhlasin aikaani tämänkin postauksen kirjoittamiseen sen sijaan että olisin jättänyt nuo sun dissaukset aivan omaan arvoonsa. Taidan lopettaa tämän jauhamisen omaltakin osaltani. "Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
Jesus_Plastica 29.09.2007 21:36:15 (muokattu 29.09.2007 21:36:45) | |
---|
Joten petrucci olisi tehnyt miehen työn rikkoessaan häneltä luita? Eikö skaalarunkkaus enää riitä nuorille kitaristihirmuille? Olisin mä mielummin sitä luiden rikkomista katellu kuin noita ala-arvoisia kysymyksiä ala-aste englannilla väännettynä. |
Awake 29.09.2007 21:43:56 | |
---|
SX oli ihan paska. DT oli hyvä :) Joo..
Se oli kyllä mielenkiintosta. Se "kuudes DT:n jäsen" teki ihan hemmetisti hommia siellä. Mulla kun oli se käsitys, että se vaan pyörittelee sitä Miken mikkitelinettä. Kaveri ei ollu minuuttia kauempaa paikoilaan koko kaikan aikana. Millon teippaili jotain, millon ruuvas jotain ja millon keräili kapuloita. Tyyppi oli usein nilkkoja myöten siellä kioskissa. Mitä lie pedaalia ruuvaamassa lennossa. Mielenkiintonen jobi :) Mukvaa oli myös nähdä mihin Labrie menee aina kun "poistuu lavalta" Siihenhän se jää penkille istuskelemaan Mesan kaappien taakse. Heittipä kerran vitsikkäästi tuota edellä mainittua kuudetta jäsentä pullon korkilla :p (mielenkiintonen huomio) Jätkä ei oo seurannu keikkaa ollenkaan.... TAMA
The Strongest Name In Drums |
Air Born 29.09.2007 23:01:47 | |
---|
Olen sellainen tekniikkamies, että pidin Rudessin tuote-esittelyistä. Ihan paras se pyörivä futuhäkkyrä. Ensin luulin että sen takana oli joku robotti, tai vähintään kyborgi, mutta kyllä sekin repeili itsekin sille kannettavalle synalleen. Pidän Rudessin soitosta, vaikka vähän liikaa onkin tasapaksua tilua. Pianosessiot ovat parhaita. Itse lähdin sillä asenteella, että tilusirkusta tulossa, ja hyvää sellaistahan seurasi. Tällaisiin bändeihin pitää suhtautua vähän eri lailla kuin muuhun musiikkiin. Näillä tarkoitus on esitellä soittajien übertilutekniikkaa. Vähän enemmän jamihenkisyyttä olisin kyllä kaivannut, mutta jätetään se muille. Animaatiot olivat mainioita. Muutenkin keikalla sai nauraa moneen otteeseen. DT:hän on loppujen lopuksi huumorimusiikkia. Eihän tuommoista tilutaistoa voi ottaa tosissaan. Huumorilla kun homman ottaa, niin viihdyttävää siitä tulee. Mielestäni kavereilla kyllä karismaa piisaa. Ei siihen tarvita mitään suuria eleitä. Kun on kova soittamaan, niin se rispekti tulee jo melkein siitä. Ja pidentyneet parrat oli kova juttu. Hyvä keikka tuo oli, vaikka alkoikin haukotuttamaan loppupuolella. Tosiaan vähän enemmän vanhaa kamaa olisi kaivannut. |
Randomizer 30.09.2007 12:51:19 (muokattu 30.09.2007 12:52:01) | |
---|
Olen sellainen tekniikkamies, että pidin Rudessin tuote-esittelyistä. Ihan paras se pyörivä futuhäkkyrä. Ensin luulin että sen takana oli joku robotti, tai vähintään kyborgi, mutta kyllä sekin repeili itsekin sille kannettavalle synalleen. Pidän Rudessin soitosta, vaikka vähän liikaa onkin tasapaksua tilua. Pianosessiot ovat parhaita. Itse lähdin sillä asenteella, että tilusirkusta tulossa, ja hyvää sellaistahan seurasi. Tällaisiin bändeihin pitää suhtautua vähän eri lailla kuin muuhun musiikkiin. Näillä tarkoitus on esitellä soittajien übertilutekniikkaa. Vähän enemmän jamihenkisyyttä olisin kyllä kaivannut, mutta jätetään se muille. Animaatiot olivat mainioita. Muutenkin keikalla sai nauraa moneen otteeseen. DT:hän on loppujen lopuksi huumorimusiikkia. Eihän tuommoista tilutaistoa voi ottaa tosissaan. Huumorilla kun homman ottaa, niin viihdyttävää siitä tulee. Mielestäni kavereilla kyllä karismaa piisaa. Ei siihen tarvita mitään suuria eleitä. Kun on kova soittamaan, niin se rispekti tulee jo melkein siitä. Ja pidentyneet parrat oli kova juttu. Hyvä keikka tuo oli, vaikka alkoikin haukotuttamaan loppupuolella. Tosiaan vähän enemmän vanhaa kamaa olisi kaivannut. Livenä en ole DT:tä nähnyt, mutta musiikista olen osittain samaa mieltä. Kun asennoituu huumorilla järjettömään tilutukseen, se kuulostaa hauskalta. :D This Dying Soul on hyvä esimerkki. Sille lopun järjettömälle tilulle ei voi kun huvittua. Siitä jo kuulee että tehty pilke silmäkulmassa ja hauskaa on varmasti ukoilla ollut nauhoituksissa. Toisaalta on DT:llä myös oikein hyviä "vakaviakin" kappaleita ja tunnelmointikin onnistuu varsin hyvin. Ja bändin nykyinen ulkonäkö on suorastaan uhkaava. LaBrie varsinkin Gunther-viiksineen ja nahkatakkeineen, puhumattakaan Petruccin pumpatusta vartalosta ja heviletistä. (hmm kuulostipas homolta) Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
Linnunlaulupuu 30.09.2007 13:20:56 | |
---|
Olisin mä mielummin sitä luiden rikkomista katellu kuin noita ala-arvoisia kysymyksiä ala-aste englannilla väännettynä. Mutta noissa ala-arvoisissa kysymyksissähän saattaa olla se hyvä puoli, että seuraavan kerran pojat harkitsevat ehkä kahdesti tulevansa tänne -vaikka toiveuntahan se taitaa olla. Ja eikö DT:n keikalla harrasteta pittausta, ettei luun katkomiset loppuisi tyysen? Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
Van Hannes 30.09.2007 13:33:22 | |
---|
Huhhuh kun oli paljon luettavaa, kun en oo muutamaan päivään käyny täällä. Saundit oli hyvät ja biisilista oli yllättävä (hyvällä tavalla, vaikka olisin halunnut kuulla Learning to liven kokonaan). Animaatio oli loistava. Rudessin välishow riemastuttava. "There Can Be Only One Hannes" |
shovi 30.09.2007 13:37:49 | |
---|
Livenä en ole DT:tä nähnyt, mutta musiikista olen osittain samaa mieltä. Kun asennoituu huumorilla järjettömään tilutukseen, se kuulostaa hauskalta. :D This Dying Soul on hyvä esimerkki. Sille lopun järjettömälle tilulle ei voi kun huvittua. Siitä jo kuulee että tehty pilke silmäkulmassa ja hauskaa on varmasti ukoilla ollut nauhoituksissa. Ehkä tässä on se pointti. Jos mä haluan huumoria ja viihdettä, mä menen vaikkapa The Darknessin keikalle (no sinne nyt enää ei mennä, mutta you got the point...?) ja nautin siitä rock'n'roll sirkuksesta minkä ne tekee. Jos mä haluan kuunnella hyvää musaa, mä menen Dream Theaterin keikalle nauttimaan siitä taidokkaasta ja hienosta musiikista, enkä mistään vitun pelleilystä. Ei mua kiinnosta kuinka hauskaa niillä on ollu levyn nauhoituksissa. Komediat on erikseen, musiikki erikseen. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
Air Born 30.09.2007 13:46:53 | |
---|
Eli siis hyvä musa ja huumori ovat toisensa poissulkevia vaihtoehtoja? |