Aihe: GG/Camel
1 2 3 4 5 6
2541
15.09.2005 02:45:38

ja olen jopa ollut Camelin konsertissa Treen Tekulla joskus vuonna seitkyt???...en prkl edes muista,valokuviakin löytyy kyllä tuosta;-)

1976?

vaan enpä tiiä,kuuntelin Uriah Heepin ekaa lättyä tossa joku aikaa sitten(mun ihan eka suosikki Zeppelinin kaa)...vähän sellanen "aikansa kutakin"-ilmiö tuli,ei jaksanut kuunnella,eikä mitään nostalgisia tunteita syttynyt laingan!!

En syytä, aika karsea levy se onkin!:)

Mutta hienoja bändejä ja hienoo että jengi kuuntelee vieläkin noita proge-osastoja,kenties vielä joskus itsekkin kaivan nuo Yes/Genesis/Focus/Camel/Caravan/Happy The Man/Greenslade/etc -vanhat levyt naftaliinista...

Tottakai kannattaa kaivaa nuo levyt esiin. Greenslade oli myös hyvä bändi ja Happy The Mania voi suositella kaikille Camel -faneille, olihan mainio kosketinsoittaja Kit Watkins lähtöisin tuosta yhtyeestä.
Kimmo72
15.09.2005 04:47:47
...olen aina tykännyt Latimerin kitaroinnista/saundista,vaikka mikään virtuoosi mies ei olekkaan,tai no ehkä juuri siksi....

Totta. Sama täällä. En tosin ole keikoilla käynyt muutakuin "virtuaalisesti" ja pitkänlinjan Camelin kuuntelijana, täytyy vain ihailla Andyn yksinkertaista, mutta hienoa soundia.
Niin... Se soundihan lähtee sormista... sanotaan.. :)
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)