sesese 30.05.2008 14:41:33 | |
---|
When in Rome 2007 Huh huh jäätävän hieno :)... kamariorkesteri tulee taas |
Regalis Apertura 06.06.2008 20:33:02 | |
---|
Juuh oikein hienot puitteet/kuvaus/äänitys... En tiennytkään että kyseessä oli ilmaiskeikka;). Nyt tiedän. Ilmankos populaa näkyi olevan yllinkyllin... |
Lebowski 12.06.2008 17:44:12 (muokattu 12.06.2008 17:50:53) | |
---|
Kiva löytö. Lamb (remasteroitu versio) divarista 9€ :) Käsittämättömiä fiiliksiähän tästä saa. Nyt ei huippukauden platuista puutu hyllystä enää oikeastaan kuin Selling England by a Pound ja Trespass. "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" -CP |
Pedroz 12.06.2008 17:54:57 | |
---|
^Heh, nuo ovat ne ainoat, jotka minulta löytyy. Pitää loput hamstrata käytettynä sitten kun fanaatikot päivittävät uusiin remastereihin. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Lebowski 12.06.2008 17:57:22 | |
---|
Juu, pitäs aina divarit koluta läpi ku ilmestyy uusia painoksia :P "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" -CP |
Tattimus 17.06.2008 09:55:25 | |
---|
Lambia ei tahdo löytyä kaupoista. Oottekos nähny kyseistä levyä jossain? |
reino 17.06.2008 10:07:51 | |
---|
Lambia ei tahdo löytyä kaupoista. Oottekos nähny kyseistä levyä jossain? Kyllä tuota aina sillon tällöin näkyy. Itse poimin joskus Second Hand Swampista uuden levyn hintaan 7,90€. Ehkä yksi parhaista levyostoksista minkä olen tehnyt. Ajan saatossa noussut ehkä tärkeimmäksi Genesis-levyksi. Tai no Foxtrot ja Selling England ovat kanssa huikeita. ding-dong |
jhoo 17.06.2008 16:39:00 | |
---|
Lambia ei tahdo löytyä kaupoista. Oottekos nähny kyseistä levyä jossain? Fm Musicin kautta sain omani. Jostain Englannista kai tilasivat. Tampereen myymälästä kävin kysymässä, mutta ehkä nettisivujenkin kautta saa, sinne vaan sähköpostia! (hintaa tuli tosin 28€) http://www.fmmusic.fi/ "Jotta voisin paremmin syödä sinut!" sanoi isoäiti ja nauroi, kunnes halkesi. |
Teijo K. 03.07.2008 11:27:50 | |
---|
Lambia ei tahdo löytyä kaupoista. Oottekos nähny kyseistä levyä jossain? Taisin tunnelin levystä ostaa pari vuotta sitten heräteostoksena. Ihan ok. mutta ei mulla kyllä nouse noitten vielä varhaisempien mestariteosten tasoiseksi. |
MK73 03.07.2008 12:01:20 | |
---|
Selling England by the Pound on mestariteos vailla vertaa. Ei heikkoa hetkeä. -Laitoin äsken soimaan... The Lamb Lies Down on Broadway-albumista mulla on himmeät muistot lapsuudesta. Saattaa viimeisestä kuuntelusta olla kulunut liki 30 vuotta. Nyt pitäisi etsiä tuokin levy käsiin, ei muistaakseni hullumpi :-) |
Mika Torvinen 03.07.2008 16:23:20 | |
---|
Taisin tunnelin levystä ostaa pari vuotta sitten heräteostoksena. Ihan ok. mutta ei mulla kyllä nouse noitten vielä varhaisempien mestariteosten tasoiseksi. Minun mielestä Lamb taas on paras Peten aikanen levy. Selling myös loistava toki, jo pelkästään Firth Of Fifthin ja The Cinema Shown takia. Jeh. |
mj2000 04.07.2008 19:20:22 | |
---|
älkää immeiset unohtako sitä Trespassia, koska siellä on suunnattoman upeita hetkiä. Ei kokonaisuudessaan ole Foxtrotin (mun suurin suosikki) ja Selling Englandin tasoa, mutta kuitenkin. Dukea kannattaa kuunnella lähinnä parhaana Collinsin pannujenhakkaamislevynä. Live Seconds Outilta kannattaa puolestaan kuunella täysillä biisi Cinema Show. Rummut ja Moog pääosissa. |
Mika Torvinen 04.07.2008 21:20:14 | |
---|
Live Seconds Outilta kannattaa puolestaan kuunella täysillä biisi Cinema Show. Rummut ja Moog pääosissa. Sen verran pitää pilkkua nusasta että Moogiahan siinä ei kuulla ollenkaan. Kyseessä on ARP Pro-Soloist. ;) Jeh. |
sesese 07.07.2008 15:29:54 | |
---|
The Lamb Lies Down on Broadway Muistelisin Peterin aikanaan puuhanneen elokuvaa kyseisen levyn pohjalta. Tuli jutusta mitään? Omana lempibiisinä varhaisista levyistä on "Heittäkään hänet perjantaihin mennessä ulos". kamariorkesteri tulee taas |
mrfixit 12.07.2008 21:15:16 | |
---|
Tosiaan ei kannata unohtaa Trespassia. Pelkästään jo Stagnation riittää syyksi lätyn ostamiseen. Paras kokonaisuus on mielestäni Selling England By The Pound ja siitähän löytyy mm. Genesiksen paras biisi eli The Cinema Show. Kaikki biisit ovat täyttä rautaa paitsi More Fool Me on hieman tylsähkö. Foxtrot tulee sitten toisena ja sisältää myös järkyttävän hyvää materiaalia (Can-Utility And The Coastliners, Supper's Ready) ja pari hyvää biisiä, mutta Time Table ja Horizons tuntuvat vähän fillereiltä vaikka etenkin Horizons on itsessään kyllä tosi hieno biisi. Ei vaan ole jotenkin omassa elementissään kyseisellä albumilla. |
Mika Torvinen 13.07.2008 02:30:47 (muokattu 13.07.2008 02:32:09) | |
---|
Jos kokonaisuuksista ruvetaan puhumaan niin kyllähän se paras on A Trick Of The Tail varmaankin. Vai voiko joku oikeasti, ihan tosissaan, nimetä yhdenkin huonon biisin ko. levyltä? No okei, nimibiisi on tylsin mutta ei missään nimessä huono! Yksittäistä parasta biisiähän Genesikseltä on mahdoton nimetä, kun tuossa heitettiin tuo The Cinema Show, joka toki loistava onkin, niin itse en ainakaan koskaan pysty mitenkään yhtä ainoaa parasta nimeämään. Johtunee osaksi varmaan siitä, että koko tuotanto on minulle tasa-arvossa (From Genesis To Revelation, Trespass ja Foxtrot -levyjä lukuunottamatta). Jeh. |
Mika Torvinen 13.07.2008 02:31:29 | |
---|
Jos kokonaisuuksista ruvetaan puhumaan niin kyllähän se paras on A Trick Of The Tail varmaankin. Vai voiko joku oikeasti, ihan tosissaan, nimetä yhdenkin huonon biisin ko. levyltä? No okei, nimibiisi on tylsin mutta ei missään nimessä huono! Yksittäistä parasta biisiähän Genesikseltä on mahdoton nimetä, kun tuossa heitettiin tuo The Cinema Show, joka toki loistava onkin, niin itse en ainakaan koskaan pysty mitenkään yhtä ainoaa parasta nimeämään. Johtunee osaksi varmaan siitä, että koko tuotanto on minulle tasa-arvossa (From Genesis To Revelation, Trespass ja Foxtrot -levyjä lukuunottamatta). Jeh. |
mrfixit 13.07.2008 10:40:44 | |
---|
Johtunee osaksi varmaan siitä, että koko tuotanto on minulle tasa-arvossa (From Genesis To Revelation, Trespass ja Foxtrot -levyjä lukuunottamatta). Eipä tuo eka levy itsellekään oikeen uppoa mutta ihmettelen kyllä miten Trespass ja varsinkin Foxtrot voivat jäädä huonommille sijoille. Noh... tämähän on niitä kuuluisia mielipidekysymyksiä. |
J.Hollström 19.07.2008 14:31:51 | |
---|
When in Rome 2007 Huh huh jäätävän hieno :)... Jep. Eilen hommasin, ja keikan nähneenä antaa kyllä lisää makua, varsinkin tuo dokumenttiosuus. Suositellaan. Hesassa meni kyllä visuaaliset efektit alkupuolella vähän hukkaan valon takia. Nyt vasta huomaa miten hienoja juttuja siellä oli. |
Jamppa2 19.07.2008 20:34:16 | |
---|
Nursery Cryme on yks suosikki Selling En....ohella. Nurseryllä toimii varsinkin se eka biisi ja sitten lisäksi Seven Stones. Mahtavaa menoa, vaikka joku Cinema Show on myös ihan klassikko kamaa. Jotain pientä. |