Aihe: YES suomeen
1 2 3 4 5 6
nurmi26
23.04.2004 09:17:23
Jammisen esittämä settilista on miltei täydellinen; siitä puuttuu enää Awaken.
There's nowhere to set my aim; so I'm everywhere - Kevin Moore
Jamminen
23.04.2004 12:16:06
Ei paha settilista ollenkaan, varsinkin Heart of the Sunrise olisi mahtavaa. Mutta ota nyt toki huomioon sekin, että kyseessä on 35-vuotisjuhlakiertue. Listallasi on materiaalia viideltä eri levyltä, oikeaan tämänhetkiseen setlistiin kuuluu biisejä neljältätoista eri levyltä.

Joo. Minun puolestani voisivat unohtaa kaiken muun materiaalinsa ja soittaa vain noita! :)

Kai se on ymmärrettävää, että 35 -vuotisjuhlakiertueella soitellaan mahdollisimman laajalta aikajanalta sitä materiaalia. Harmi minulle.
Maybe nothing matters anyway...
aksiom
01.06.2004 00:45:28
Huomenna sitten räjähtää! Ainakin minun aivosoluistossani.

Kyllä on odotukset korkealla ja yesin levyt soi.
seksinovellin kaava on kuin bluesin - arvattava, aina kiehtova. -Tommi Liimatta
leka
01.06.2004 09:20:00
Huomenna sitten räjähtää! Ainakin minun aivosoluistossani.

Kyllä on odotukset korkealla ja yesin levyt soi.

mä en oikeastaan uskalla kuunnella noita yes-levyjä nyt... oottaa vaan huomista
olen tehnyt comebackin
meldrew
01.06.2004 12:54:34 (muokattu 01.06.2004 13:00:50)
Ei ole hirveän montaa tuntia enää. Tuolla backstagella heitettiin ilmaan ajatus, josko pieni miitinki ennen tai jälkeen keikan olisi paikallaan? Muutamia mnettiläisiä on kuitenkin paikalle saapumassa, ja olisi kiva tavata porukkaa ihan naamatustenkin.

Olisiko Jäähallissa tai lähistöllä jotakin baaria tai vastaavaa, johon voisi porukalla kokoontua jossain vaiheessa?

Tarkistin, että hallin ovet aukeavat klo 19. Itse ajattelin tulla Helsinkiin jo aiemmin, joten joku mukava kuppila hallin lähistöllä voisi olla oiva paikka virittäytyä keikkatunnelmaan. Ehdotuksia?
EH
01.06.2004 21:01:11
Onko kenelläkään tietoa onko jäähallilla narikkaa johon saisi reppua ja takkia vietyä?
Luomuolutta Tervakosken huvipuistossa: Isi meni puuhanalle.
meldrew
01.06.2004 21:41:23
Onko kenelläkään tietoa onko jäähallilla narikkaa johon saisi reppua ja takkia vietyä?

Pitäisin aika todennäköisenä, että sellainen sieltä löytyy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)