arse 30.03.2006 16:53:55 | |
---|
Semmoi ois hyvä jossa larssi soittas kaikki.! Rumba on paskimmillaankin parasta. |
Strutsi 30.03.2006 18:54:04 | |
---|
Rauhotuhan nyt sen Marzin kanssa, vaikka hyvä levy onkin:D Jätkä näyttää ihan mun serkulta, tosin se on sua varmaan 20 vuotta vanhempi:D eikai se oo kuin 10v vanhempi? Mutta sehän olisi juuri passeli heppu tollaiseen progeiluun. |
kimurantti1 30.03.2006 19:19:38 | |
---|
Mutta sehän olisi juuri passeli heppu tollaiseen progeiluun. Eikös Marzi nimenomaan ole ennemmin orientoitunut jazziin ja muuhun vastaavaan kuin tekniikkaheviin? Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
Rypsolisti 30.03.2006 22:24:42 | |
---|
Itse vaihtaisin LTE:stä päällimmäisenä Portnoyn tilalle esim. Virgil Donatin tahi Jason Rullon, muuten oiva poppoo. Tai no, laitetaan vaikka näin: Rummut: Virgil Donati Kitara: John Petrucci / Michael Romeo (Joe Satriani ja Steve Vai ovat liian ilmiselviä) Basso: Tony Levin / Stuart Hamm Koskettimet: Jordan Rudess / Michael Pinella Eli melkein kun Symphony X. Kyllä joku Symphony X jätkistäkin olisi voinu sopia, ehkäpä Michael Pinella synaan. |
Dzouney 31.03.2006 02:05:38 | |
---|
No joo, tulihan siitä vähän SyX-painotteinen, mutta kun ovat vaan niin hyviä :D Jaahas... Olisikohan se enää LTE jos Portnoy lähtis veke? Ei se varmaan ilman John Petruccia, Jordan Rudessia, tai Tony Leviniäkään olisi LTE. Portnoy nyt omasta mielestäni vain sattuu olemaan koko joukon heikoin lenkki.. Onhan hän huippurumpali, ei siinä mitään, mutta ko. seurassa. Parempi katua sitä, mitä on tullut tehtyä, kuin sitä mitä on jättänyt tekemättä. |
Kimmo72 31.03.2006 10:15:49 | |
---|
No joo, tulihan siitä vähän SyX-painotteinen, mutta kun ovat vaan niin hyviä :D
Ei se varmaan ilman John Petruccia, Jordan Rudessia, tai Tony Leviniäkään olisi LTE. Portnoy nyt omasta mielestäni vain sattuu olemaan koko joukon heikoin lenkki.. Onhan hän huippurumpali, ei siinä mitään, mutta ko. seurassa. Portnoyhan sen pani kasaan. Se sen porukan siihen keräsi. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
John Titor 31.03.2006 12:07:43 | |
---|
eikai se oo kuin 10v vanhempi? Mutta sehän olisi juuri passeli heppu tollaiseen progeiluun. Eiku sä näytät mun serkulta. Marzi voisi olla ihan ok, mutta ei senkään tekniikka riittäisi noiden jätkien vauhtiin. |
Strutsi 31.03.2006 13:42:17 (muokattu 31.03.2006 13:44:42) | |
---|
Eiku sä näytät mun serkulta. Marzi voisi olla ihan ok, mutta ei senkään tekniikka riittäisi noiden jätkien vauhtiin. Aijjaa... :D Minusta LTE:n kestävämpi viehätys perustuu enemmän niihin "ei-niin-tilu-teknisiin" -biiseihin. Kuten juuri esim. Chris' and Kevin's excellent adventure. Ja kyllä minä luulen että Marzilla lötytyy tekniikkaa ihan tarpeeksi. E: heh, nyt kun taas ajattelen sitä biisiä ja niitä bassokuvioita, niin alkaa väkisin hymyilyttämään. :) |
Petrukki 31.03.2006 15:45:17 | |
---|
Haen bändia Turusta, metalli-tyyli (progahtava!!), voisin olla komppikitaristi ja leadikin, mutta tilu ei mee... vielä. |
Järvihirviö 31.03.2006 19:59:57 | |
---|
Heei. Tätä onkin pakko kokeilla, näyttävä kokoonpano ainakin. Se on kuulemma progea. |
Kimmo72 01.04.2006 01:07:58 | |
---|
Se on kuulemma progea. Piitlesii... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
luolamies 03.04.2006 11:44:27 | |
---|
universal mind (Y) |
Sir Jöpötin 03.04.2006 20:21:15 | |
---|
universal mind (Y) Word. Meikä musiikkikaupassa: Mää otan nuita Ernie Ballin Power Slinkyjä. Myyjä: Mikä se on näistä? Meikä: Se violetti paketti. Myyjä: Mää oon muuten värisokea. Meikä: No sehän on hyvä homma! Kuolemattomia lausahduksia... |
Rakoni 07.04.2006 11:05:48 | |
---|
Eka levyhän on alle viikossa sävelletty, soitettu ja nauhoitettu. Tuohon nähden melko huippua kamaa siis, itselleni kolahtaa eka levy paremmin. Noilla pojilla oli hirveä hinku päästä soittelemaan ja saada ns. superkokoonpano pystyyn, mutta aikataulut ei oikein natsanneet. Jostain välistä sitten löytyi kuin löytyikin se viikko ja kaikki aloitettiin puhtaalta pöydältä. Kumma kyllä, kakkoslevylle biisejä hiottiin ja sävellettiin vähän perusteellisemmin, mutta silti se ei ole mielestäni yhtä hyvä tekele. Acid Rain tehtiin muistaakseni kahdessa tunnissa, mikä on jotain aivan käsittämätöntä. Yksi parhaista instrumentaaleista. Sanokaa DT kun haluatte hyvää |
pekkalas 07.04.2006 11:44:50 | |
---|
saastaa |
ANtTIKRISTUS 07.04.2006 12:23:04 | |
---|
saastaa Vaikene, ruoja! Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä |
pekkalas 07.04.2006 13:10:45 | |
---|
Puhun vaan totuuksia. |
Sir Jöpötin 07.04.2006 18:50:31 | |
---|
Puhun vaan totuuksia. Hiljaa munapää! *hymiö* Meikä musiikkikaupassa: Mää otan nuita Ernie Ballin Power Slinkyjä. Myyjä: Mikä se on näistä? Meikä: Se violetti paketti. Myyjä: Mää oon muuten värisokea. Meikä: No sehän on hyvä homma! Kuolemattomia lausahduksia... |
Kimmo72 08.04.2006 22:20:55 | |
---|
saastaa Painu sinä ******* Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
a-ksu 09.04.2006 01:21:30 | |
---|
Just kuuntelen Three Minute Warningia.. on kyllä älyttömän hieno biisi. |