DT 04.06.2005 19:18:02 | |
---|
Laitetaanpas tämä nyt tännekin kun kukaan ei näytä reagoivan tuohon otsikkoon Konsertit-palstalla. Zapan pojat Ahmet ja Dweezil lähtevät Euroopan kiertueelle esittämään isänsä kappaleita yhdessä Frankin entisten yhtyetovereiden kanssa. He pysähtyvät Tukholmassa marraskuussa. Liput tulevat myyntiin kesäkuun puolessavälissä. http://www.noblepr.co.uk/zappa/"Kaikki muuttuu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
joelr 04.06.2005 19:58:25 | |
---|
Kuulin tuosta jokunen aika sitten. Olisi mukava nähdä tuo show ja ihmettelen mikseivät he tule Suomeen. Luulisi tuon myyvän hyvin Suomessakin. Ja eikös se isä-Zappa pitänyt Suomesta? |
PoLFus 04.06.2005 20:40:16 | |
---|
Vihtu. Pakko päästä. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
Big Swifty 05.06.2005 13:18:52 | |
---|
Sinne, ja vilppaasti! Mukana menossa näemmä mm. Flo & Eddie Täytyypä olla valmiina 13.6 0900 |
DT 05.06.2005 17:51:50 (muokattu 05.06.2005 17:57:33) | |
---|
Osaako joku kertoa, miten tuo lippujen varaaminen Ruotsista käy. Miten saan lippuni? "Kaikki muuttuu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
aikavaikea 05.06.2005 17:59:22 | |
---|
There's no such thing as gravitation, the world sucks. |
DT 05.06.2005 18:04:13 (muokattu 05.06.2005 18:05:13) | |
---|
"Kaikki muuttuu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
Absalom 05.06.2005 19:06:59 | |
---|
Mutta kun Ruotsin lippupalvelu ei lähetä lippuja ulkomaille. Olen ihmetelly, että miten sitten saan lippuni. Se tässä on ongelmana. Ticnet ei tosiaan lähetä lippuja ulkomaille, mutta voit noutaa varaamasi liput vaikka keikkapäivänä Ticnetin toimipisteestä, joita on Tukholman alueella aika monta. Tuli tuota tapaa kokeiltua Queenin + Paul Rodgersin keikan yhteydessä tänä keväänä ja hyvin toimi. Paskimmillaankin proge on parasta... |
DT 05.06.2005 19:32:19 (muokattu 05.06.2005 19:32:39) | |
---|
Ticnet ei tosiaan lähetä lippuja ulkomaille, mutta voit noutaa varaamasi liput vaikka keikkapäivänä Ticnetin toimipisteestä, joita on Tukholman alueella aika monta. Tuli tuota tapaa kokeiltua Queenin + Paul Rodgersin keikan yhteydessä tänä keväänä ja hyvin toimi. Eli maksan liput heti varattuani ja noudan sitten joskus myöhemmin? Kiitoksia "Kaikki muuttuu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
kyseinen 05.06.2005 19:45:14 | |
---|
Ticnet ei tosiaan lähetä lippuja ulkomaille Jaa, kyllä ainakin mulle lähetettiin aiemmin tänä vuonna liput kotiin, kun pyysin (puhelimella ostetut liput siis). Piti toki maksaa etukäteen ja blaablaa. Kätevämpää on toki noutaa keikkapäivänä jostakin ATG-pisteestä. |
Absalom 05.06.2005 20:22:53 | |
---|
Jaa, kyllä ainakin mulle lähetettiin aiemmin tänä vuonna liput kotiin, kun pyysin (puhelimella ostetut liput siis). Mä kysyin noiden omien lippujen kohdalla asiaa sähköpostilla sieltä neuvonnasta ja sanoivat etteivät lähetä. Lieneekö sitten eri menettely puhelinvarausten ja nettivarausten kanssa? Tuossa Ticnetin nettivarauslomakkeessa ei ole edes mahdollista valita toimitustavaksi postitusta, ainoastaan nouto TG- tai globearenas-palvelupisteistä. Mutta nouto tosiaan sujui hyvin helposti varauskoodia ja tunnuslukua vastaan - mitään ylimääräisä palvelu- ym. maksuja ei peritty. Paskimmillaankin proge on parasta... |
DT 22.08.2005 12:15:40 | |
---|
Zappan kotisivujen foorumilla on ilmoitettu, että kiertue perutetaan ainakin tältä syksyltä. Sadly, the tour has been postponed til next June on Gail Zappa's orders. We (Flo and Eddie) helplessly apologize to anyone who bought tickets expecting the greatest tribute concert EVER! We were all packed and ready to go too. Now all of us are "on hold" until next summer when we'll be forced to go through the ordeal of paperwork and fine print once again. Still, you have to keep believing! When (if) this package ever does get the green light, it's going to be the coolest tour ever! And, as far as I'm concerned, that will be worth the wait. Thank you all for your patience in this matter. what can we (any of us!) do? Howard Kaylan --eddie-- Tekisivät piakkoin virallisen ilmoituksen niin saisi rahansa takaisin. Ticnet nimittäin myy vieläkin lippuja Tukholman konserttiin. "Kaikki muuttuu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
kyseinen 22.08.2005 12:42:30 | |
---|
Zappan kotisivujen foorumilla on ilmoitettu, että kiertue perutetaan ainakin tältä syksyltä. Ei jumalauta. Nyt potkitaan kyllä mua päähän ja isolla saappaalla. Keväältä peruttiin Finn Brothers ja nyt tämä. |
DT 19.09.2005 13:52:08 | |
---|
Tukholman konsertti on siirretty toukokuun 19. päiväksi. ARF! |
tähtivaeltaja 19.09.2005 19:00:15 | |
---|
Suht ristiriitaisin tuntein... Is it worth it? 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |
Jemo 20.09.2005 20:17:17 | |
---|
Minusta tämä on kyllä sellaista pahemman luokan nimellärahastamista. Kumpikaan noista tyypeistä ei ole tehnyt mitään tuon Zappa-nimen eteen, musiikkia tai mitään, mutta ottavat nyt hyödyn irti Isänsä luomasta asiasta. Saattaahan toki olla että tuossa on ihan "Äijälle!"-meininkikin mukana, mutta minä en kullä noin röyhkeään vetoon kajoa. Mitä muuta tuossa on Frankista kuin nimi? -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
kyseinen 21.09.2005 08:58:51 | |
---|
Mitä muuta tuossa on Frankista kuin nimi? Öö... Frankin musiikki, Frankin bändien vanhoja soittajia ja Frankin omaa lihaa ja verta? Eipä siinä muuta. Esim. UMO vetää Zappaa helffetin hyvin, mutta jos pitää valita Markku Kanerva vs. Dweezil Zappa, niin valinta on itselleni aika pässinlihaa. Tästä otan tosin lippurahani takaisin, sen verran nyt kyrsii tämä AZ/DZ-pelleily. |
superfly 21.09.2005 22:44:19 | |
---|
Dweezilin touhut eivät ole ikinä vakuuttaneet, vaikka pätevä soittoukko onkin. Isi oli sen verran kova pappa. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Big Swifty 06.10.2005 23:17:24 | |
---|
Pappa tosiaan oli niin kova,ettei kukaan muukaan tällä planeetalla ole ennen tai jälkeen pahemmin vakuuttanut, saatikka sitten "The Dweez". No, pidetäänpä lipputilaus vielä sisällä, jospa sitten keväämmällä. Ja jos jossain Zappaa soitetaan taidolla ja pieteetillä, niin sitten siellä. |
joelr 24.02.2006 01:23:14 | |
---|
|