Aihe: Threshold: Critical mass
1
kippe-gerbiili
28.05.2003 22:20:35
Tää on taas tää yleinen kysymys, notta kuinka moni on tutustunu kyseiseen bändiin ja juurikin tähän levyyn. On meinaan aika munakas plätyskä. Mielipiteitä? Kommentteja? Raha lahjotuksia? Sinappia?.. Joo..
Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä...
flowerpower
30.05.2003 13:56:21
En ole kuullut kyseistä levyä, mutta omistan Thresholdin Hypothetical(-01)ja se on pyörinyt useasti levylautasella. Taitavia kavereita kuuluu siihen DT osastoon mutta parhaaseen A-ryhmään. Threshold kuullostaa muita lajitovereitansa melodisemmalta ja laulaja ei yritä mitään korkeita ooppera falseerauksia vaan kuullosta "aidolta". Piiseissä on taustana täyteläinen kosketinsoitinmatto niinkuin Asialla oli kultaaikoina. Ovat kuulema engelsmanneja, jotenkin sen erottaa musikissa jos vertaa niihin tuhansiin jenkkiläisiin DT kopioihin, mikä on mielestäni positiivista
Bantuteurastaja
30.05.2003 17:27:17
Hypothetical huomattavasti parempi.
Karlsson
02.06.2003 16:00:04
Hmm, Kouvola-Lahti suunnalla muuten toimii ton niminen hc-bändi..? Hämäs aluks vähän toi otsikko. Tätä Tresholdia en taidakaan tuntea, joten menenpä pois..
"Sehän selviää vain maistamalla!" -Riitta Väisänen
JarnoH
04.06.2003 21:23:32

Joo oon tutustunut tuohon Critical mass levyyn ja tykkäsin kyllä ihan sikana. Jämäköitä biisejä.
" La ballerina si chiama bella rusa "
Lerxst77
25.06.2003 16:28:08

Tää on taas tää yleinen kysymys, notta kuinka moni on tutustunu kyseiseen bändiin ja juurikin tähän levyyn. On meinaan aika munakas plätyskä. Mielipiteitä? Kommentteja? Raha lahjotuksia? Sinappia?.. Joo..

Kyllä on suorastaan GRRRRRREAT! itse löysin bändin vasta muutama viikko sitten... aukko sivistyksessä ;) biiseissä on sisältöä ihan kivasti.. löytyy nii progea kuin iskelmääkin :D
Kyllä tämä kriittinen massa pyörii soittimessa nyt useammankin kuukauden :) vielä kun saataisiin suomeen keikalle niin a vot.
"Räjähdysainekerroin kun kyseessä on aniitti? -yks vai kaks?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)