Aihe: Eeva Kuvaja
1
Anonymous-jazz
11.05.2005 04:08:32

http://www.humblehouserecords.com/levyt/kuvaja_levy.htm

Eräänä päivänä googetin Jaakko Löytyn nimellä ja päädyin Humble House Recordsin sivuille. Helsinkiläistynyt naislaulaja-lauluntekijä Eeva Kuvaja pisti heti silmään ja kun kuunteli biisien ääninäytteitä. Muut Humble Housen artistit ja biisit ovat enemmän tai vähemmän tätä perustuttua jeesustelua kun taas Kuvajan kappaleista ei paista mikään tekopyhä hengellisyys läpi.

Mikähän siinä on että näin kaunisääniset laulajat eivät välttämättä pääse listoille. Eräs toinenkin erittäin lahjakas songwriter Helsingssä on vasta 2004 Lokakuusa omakustanne debyyttinsä julkaissut Laura Sippola http://www.laurasippola.com

Laura Sippola esiintyy muuten huomenna Rytmihäiriöklubilla juttutuvalla klo 21.00
"We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty." George W.
projekti
11.05.2005 21:43:12
Eiköhän sinne listoille ensisijaisesti pääse ne joiden musiikki on perus ränttätänttää. Omaperäiset ja oikeasti lahjakkaat jäävät valitettavan usein teini-idolien varjoon.
Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu...
M.i.k.key
11.05.2005 22:00:50 (muokattu 11.05.2005 22:03:54)
eipä mittään...
Mä lopetan nää hommat!
M.i.k.key
11.05.2005 22:03:27 (muokattu 11.05.2005 22:04:19)
Eikös rytmihäiriöklubi ole keskiviikkoisin eli tänään?

EDIT: En katsonut tuota alkuperäisen viestin lähettämisaikaa, perkule kun olisi huomannut aikaisemmin olisi voinut jopa lähteä...
Mä lopetan nää hommat!
Anonymous-jazz
13.05.2005 20:22:58 (muokattu 13.05.2005 23:57:22)

Eiköhän sinne listoille ensisijaisesti pääse ne joiden musiikki on perus ränttätänttää. Omaperäiset ja oikeasti lahjakkaat jäävät valitettavan usein teini-idolien varjoon.

Teini-idolien takana on aina ne vedättäjät. Tätä ei varmaan Antti Tuiskukaan vieläkään ymmärrä. Oon kanssa kuullut että Tuisku on kova äijä vetään napanderia liekö liikaa työpaineita kun levytyksen jälkeen seuraa pitkä kiertuehelvetti : )
"We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty." George W.
M.i.k.key
13.05.2005 22:15:19 (muokattu 13.05.2005 22:15:39)
Oon kanssa kuullut että Tuistu on kova äijä vetään napanderia liekö liikaa työpaineita kun levytyksen jälkeen seuraa pitkä kiertuehelvetti : )

HOHO!!!
Mä lopetan nää hommat!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)