Aihe: Napakympin tunnari
1
komero
07.05.2005 23:49:22
Kukahan mahtaa esittää Napakympin tunnusmusiikin ja mikä on biisin nimi? Ihan hauska jatsiveisu.
- Klaus Komero -
Kimmo72
08.05.2005 00:49:47
Postasit sitte kahteen paikkaan.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
komero
08.05.2005 01:52:10
Postasit sitte kahteen paikkaan.

Kyllä. Meni ensin väärään (Yleinen) osastoon, tänne piti laittaa kun täällä joku voisi paremmin tietää, jatsiahan se biisi on. Ei liene vakava asia tämä tuplapostaus.
- Klaus Komero -
Kimmo72
08.05.2005 02:10:25
Kyllä. Meni ensin väärään (Yleinen) osastoon, tänne piti laittaa kun täällä joku voisi paremmin tietää, jatsiahan se biisi on. Ei liene vakava asia tämä tuplapostaus.

Eipä kait..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Nakkiso
20.05.2005 14:22:19
No! Mä oon usein kelannut samaa biisiä, että mistäs sen löytäis. Kertokaa joku!
Simplex
24.05.2005 16:06:49

No! Mä oon usein kelannut samaa biisiä, että mistäs sen löytäis. Kertokaa joku!

Joo, ei ole mullakaan siitä tietoa mutta hieman aihetta sivuten aloin miettimään muita jazzeja joita tunnareina on käytetty niin nämä tuli mieleen:
-Blues Walk, Clifford Brown, Levyraati
-The Pink Panther Theme, Henry Mancini, muut esittäjät mm. Benny Goodman ja Quincy Jones.
-Tossed Salads and Scrambled Eggs, Kelsey Grammer,Frasier
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
heu heu
24.05.2005 23:00:41
Jos oikein muistan niin ko. tunnarin soittaa islantilainen Bändi nimeltä mezzoforte.. Google ttamalla löytyy jotain..
Huonoa huumoria jo vuodesta 1959
komero
25.05.2005 10:02:15
Jos oikein muistan niin ko. tunnarin soittaa islantilainen Bändi nimeltä mezzoforte.. Google ttamalla löytyy jotain..

Mezzoforte? Ei oikein heidän musiikiltaan kuulosta, mutta enpä tyrmää, koska minulla ei tietoa ole. Mezzofortea on/oli ainakin Blondi tuli taloon -sarjan tunnarina ja loppubiisinä.
- Klaus Komero -
Neljä Ruuvia
25.05.2005 17:01:04
Äh ,sen on säveltänyt se Napakympin Kaitsu,Kai Wessman.Teatterimuusikko .Tuskin millään levyllä mutta Kaitsulla vois olla siitä lappu.
Clef
27.05.2005 19:31:37
Vähän aiheeseen liittyen - tiesittekö että Herbie Hancockin "Maiden Voyage" oli sävelletty alunperin tv:n partavesimainokseen. Sittenhän se on tehnyt tunnarin ainakin leffaan "Blow Up" sekä Charles Bronsonin legendaariseen "Death Wish":iin.
JE
29.05.2005 12:25:15
Samaan kysyn aiheesta (ennenkin ollut), kuka on säveltänyt Volvotunnarin? Olen etsinyt niin kauan jo sitä, mutta tuntuu että se on niin hyvin piilotettu. Tietty voi olla, että se on vain mainosbiisinä jossain tv:n arkistoissa.
sikanaama
29.05.2005 13:26:56
Samaan kysyn aiheesta (ennenkin ollut), kuka on säveltänyt Volvotunnarin? Olen etsinyt niin kauan jo sitä, mutta tuntuu että se on niin hyvin piilotettu. Tietty voi olla, että se on vain mainosbiisinä jossain tv:n arkistoissa.

Eikös se ole ihan oikea piisi. Onko se piisi joku Take my breath away? En kyllä nyt muista että sekoitanko johonkin muuhun automainokseen.

http://www.geocities.com/Heartland/Woods/7822/take.html

Tuossa se pauhaa.
Its only Rock´n´Roll, that's why I hate it.
JE
29.05.2005 21:42:30
Voi olla et hiukan erehdyit :D.

Siin Volvotunnaris ei ole laulua, vaan hieno taustamelodia ja soolokitaraa päällä.
sikanaama
29.05.2005 22:09:08
Voi olla et hiukan erehdyit :D.

Siin Volvotunnaris ei ole laulua, vaan hieno taustamelodia ja soolokitaraa päällä.

Haha. Voi olla. Hmm. Jos se on instru.
Ei mutta oikeasti tuo piisi on ollu jossain mainoksessa. Tai jossain top gunissa.
Its only Rock´n´Roll, that's why I hate it.
Super-Jari
30.05.2005 00:07:51
Haha. Voi olla. Hmm. Jos se on instru.
Ei mutta oikeasti tuo piisi on ollu jossain mainoksessa. Tai jossain top gunissa.

Joku taisi joskus sanoa ehkä jossain vissiin jotain ehkä että ois Satrianin tekemä biisi, ehkä.
Basisti on hyvä soitin
-Eemil
Neljä Ruuvia
30.05.2005 00:51:05 (muokattu 30.05.2005 00:52:03)
Joku taisi joskus sanoa ehkä jossain vissiin jotain ehkä että ois Satrianin tekemä biisi, ehkä.

Satriani,my ass. Jori Sivonen on säveltäjä ja kitaristi on Juha Björninen.
P.S Silloin ku tuo on tehty Joe-poika taputteli kakkaa lattialla.
M.i.k.key
30.05.2005 02:00:45
Satriani,my ass. Jori Sivonen on säveltäjä ja kitaristi on Juha Björninen.
P.S Silloin ku tuo on tehty Joe-poika taputteli kakkaa lattialla.

Ei muutakun että plussaa teikäläiselle...
Mä lopetan nää hommat!
BaariMikko
30.05.2005 02:12:09

Vähän aiheeseen liittyen - tiesittekö että Herbie Hancockin "Maiden Voyage" oli sävelletty alunperin tv:n partavesimainokseen. Sittenhän se on tehnyt tunnarin ainakin leffaan "Blow Up" sekä Charles Bronsonin legendaariseen "Death Wish":iin.

Ja Fat Albert Rotundahan on myös alunperin soundtrack-levy Bill Cosbyn piirrettyihin.
""Three men riding on a bicycle which has only one wheel, I guess that's surrealist."
-Dong Kingman
TiMiTheShiT
31.05.2005 22:42:27
Joo, ei ole mullakaan siitä tietoa mutta hieman aihetta sivuten aloin miettimään muita jazzeja joita tunnareina on käytetty niin nämä tuli mieleen:
-The Pink Panther Theme, Henry Mancini

lisäksi: Mancinilta myös - raindrops keep falling on my head
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"V*ttuun sotiminen tämä äijä lähtee paskalle"|
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)