Nuages 29.04.2005 16:45:17 (muokattu 29.04.2005 17:07:24) | |
---|
Niin! Aiotteko katsoa? Edit: Ja minä en edelleenkään osaa näköjään kirjoittaa. Otsikko. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
funkyboss11 29.04.2005 18:25:55 | |
---|
Niin! Aiotteko katsoa? Pakkohan tuo on katsoa. Jamppa on niin kova jätkä ettei taida toista yhtä kovaa löytyä koko Jenkkilästä. "Ananasta ahmaise / hotkaise pyy / loppusi porvari lähestyy." -Vladimir Majakovski- |
fatso 07.05.2005 14:42:23 | |
---|
Katsoin tämän juuri nauhalta. Osasin odottaa joko kattavaa, objektiivista henkilökuvaa tai JB:n rahoittamaa omakehu-dokumettia. Kallistui vahvasti jälkimmäisen puolelle. Olihan siinä vähän kritiikkiäkin, mutta kyllä JB jaksoi sitäkin enemmän kehua itseään ja sopivasti syyttää muita tahoja viime vuosikymmenten törttöilyistään huumeiden ja perheväkivallan parissa. On JB silti funkin kuningas mutta dokkari, jossa hän itse sitä jatkuvasti toistaa oli melkoista propagandaa. "What chew gon' play now?"
"Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky" |
Suleima 11.05.2005 10:48:36 | |
---|
Yllättävän suosittu se kyllä oli, ottaen huomioon, että kaveri puhuu harvakseltaan englantia. |
plööh 11.05.2005 14:47:21 | |
---|
1-2-3,5 |
funkyboss11 11.05.2005 20:42:15 | |
---|
Yllättävän suosittu se kyllä oli, ottaen huomioon, että kaveri puhuu harvakseltaan englantia. Mitä vittua? Ei puhunu englantia? En ymmärrä... selittäisitkö? "Ananasta ahmaise / hotkaise pyy / loppusi porvari lähestyy." -Vladimir Majakovski- |
Suleima 16.05.2005 15:26:20 (muokattu 16.05.2005 15:27:10) | |
---|
No tarkotin lähinnä James Brownin hieman hapuilevaa artikulaatiota, jonka johdosta ainakin itse joudun turvautumaan sanojen lukemiseen jostain, jos haluan tietää mistä lauletaan. Mm. Eddie Murphy on imitoinut komeasti 80-luvulla stand-upissaan James Brownia ylikorostaen juuri tätä epäselvää artikulointia. Imitointi menee tietysti isosti yli, mutta on sen verran osuva kuitenkin, että pistää ainakin minut hymyilemään joka kerta kun tulee kuultua JB:n laulantaa. |
funkyboss11 17.05.2005 21:20:59 | |
---|
No tarkotin lähinnä James Brownin hieman hapuilevaa artikulaatiota, jonka johdosta ainakin itse joudun turvautumaan sanojen lukemiseen jostain, jos haluan tietää mistä lauletaan. Mm. Eddie Murphy on imitoinut komeasti 80-luvulla stand-upissaan James Brownia ylikorostaen juuri tätä epäselvää artikulointia. Imitointi menee tietysti isosti yli, mutta on sen verran osuva kuitenkin, että pistää ainakin minut hymyilemään joka kerta kun tulee kuultua JB:n laulantaa. Aha... OK. No nyt kun tarkemmin ajattelee, niin onhan sillä aika epäselvä artikulointi. Vaikkakin minä saan siitä suht hyvin selvän. "Ananasta ahmaise / hotkaise pyy / loppusi porvari lähestyy." -Vladimir Majakovski- |
Haipuma 20.05.2005 08:15:42 | |
---|
Meni ohi tuo ohjelma, harmi. Aika sekava tyyppihän tuo on kaikin puolin. Sitäpaitsi artikulointi on täysin yliarvostettua! Levysoittimeen sopii hyvin näin kesän kynnyksellä kyseisen jampan Messin' with the blues. Aah, se korvia hivelevä kirkuminen.. Vain ilmainen on kyllin hyvää, ja sit aika halpakin on ihan hyvää. |