sus 23.02.2007 17:10:58 | |
---|
Haulla ei löytynyt kirjoituksia bändistä. Mitä mieltä? Itse ostin juuri bändin tunnetuimman Forever Changes-levyn. Lupaavalta kuulostaa. Laulaja-kitaristi Arthur Lee taisi kuolla kupsahtaa tässä äskettäin? The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...! |
Mika Antero 23.02.2007 17:31:51 | |
---|
On niitä ketjuja ollut tässä yksi: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=74713 Minulla ei ole Lovelta kuin yksi kokoelma. Vähän erikoinen bändi. Musiikki on hienoa; taiteellista mutta silti riittävän poppia. Vaan jotenkin kylmää. Kylmää ja poissaolevaa. En osaa sen paremmin selittää. Liekö tuo tarkoitus vai enkö vain ymmärrä. |
Blue Moon 25.02.2007 14:04:46 (muokattu 25.02.2007 15:57:24) | |
---|
Vähän erikoinen bändi. Musiikki on hienoa; taiteellista mutta silti riittävän poppia. Paitsi eka lätty oli enemmänkin garage-rokin suuntaan. Paikoin. |
Loijaa 03.03.2007 20:52:36 | |
---|
Forever Changes levyä olen kuullut, pari hyvää kappaletta (esim. Red Telephone ja You Set The Scene) löytyy, mutta levy kokonaisuutenaan ei iske. Enemmän iskee H.P.Lovekraft- bändin musa, joka paikoin muistuttaa mielestäni Lovea. Heavy Metal Thunder |
Iso-Jaakko 04.03.2007 13:24:48 | |
---|
Mie kun kuuntelin nuorempana 60-luvun musiikkia niin Love oli suosikkibändi. Löysin siitä mainintoja jostain The Doors-elämäkerroista, ja ostin luokkaretkeltä Tukholmasta Loven kokoelmalevyn. Myöhemmin hankin melkein koko Arthur Leen tuotannon. Bändihän oli samalla levy-yhtiöllä ja alussa The Doorsia suurempi bändi. Doorsilaisten kerrotaan joskus sanoneen että he haaveilevat että joku päivä olisivat yhtä kuuluisia kuin Love. Siksi kuulemma Lovesta ei ikinä tullut isompaa nimeä kun eivät jaksaneet lähteä keikkailemaan Kalifornian ulkopuolelle. False Start-levyllä vierailee Jimi Hendrix ja huhujen mukaan Hendrix keksi Hey Joe-biisin Arthur Leeltä ja Lovelta jotka keksivät sen Byrdsin kautta kun bändin roudari Bryan McLean liittyi Loveen. Tämmöisiä anekdootteja pulpahteli mieleen. Ronskisti ranttaliks vaan! |