Joo taitaapi hyllystä löytyä toi nimikko ja lähtö matkalle. Ei oo tullu kyllä paljoa kuunneltua. Muistaakseni ihan kivaa suomifuusiota. Aika paljon Mahavishnumaista. Taitavia soittajia, mutta jotenkin sielutonta musaa, en mä tiedä oon kyllä niin vähän kuunnellu, mutta pitäis kuunella taas joskus. Ainakin tuo "Fighter" oli vähän sellaista tusinafuusiota. Mutta hei ei täs muuta. Ensin vessa sitten pissa.com |
Joo taitaapi hyllystä löytyä toi nimikko ja lähtö matkalle. Ei oo tullu kyllä paljoa kuunneltua. Muistaakseni ihan kivaa suomifuusiota. Aika paljon Mahavishnumaista. Taitavia soittajia, mutta jotenkin sielutonta musaa, en mä tiedä oon kyllä niin vähän kuunnellu, mutta pitäis kuunella taas joskus. Ainakin tuo "Fighter" oli vähän sellaista tusinafuusiota. Mutta hei ei täs muuta. Vähän samoilla linjoilla minäkin. "Lähtö matkalle" -levyllä oli jotain ihan hienojakin biisejä, hieman sellaista rauhallisempaa ja mietiskelevämpää teemojen kehittelyä, mistä pidin. Omistin aikoinaan Musean julkaiseman cd:n, mikä sisälti kaksi ensimmäistä levyä. Kannessa oli niin ei-Suomalaisen näköinen metsä kuin olla ja voi.:) |