JamesHetfield 08.07.2005 21:05:25 | |
---|
elikkäs.. seuraavia asioita kyselisin:
1. mikä on ko. bändin paras levy? 2.mikä on "the boxer":ssa se soitin joka on muistaakseni 1. ja 3. säkeistöissä? kiitos. miksi hevari syö jau- jau- jauhelihansa raakana? KOSKA SE ON PAHAA!
OSTAKAA Jackson JS30!!!! täältä löytyy! käytetty 3 v, 150 € ja siitä ylöspäin. |
Mr. Mustard 08.07.2005 22:45:51 | |
---|
elikkäs.. seuraavia asioita kyselisin:
1. mikä on ko. bändin paras levy? sounds of silence 2.mikä on "the boxer":ssa se soitin joka on muistaakseni 1. ja 3. säkeistöissä? kiitos. Ruoska? "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
baron 09.07.2005 02:51:54 | |
---|
sounds of silence Sound of Silence Nimimerkki "Snobbailija" Itse asiasta olen samaa mieltä. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
lxi 09.07.2005 02:54:51 | |
---|
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
risto 09.07.2005 03:01:40 | |
---|
The Boxer on ainakin lemppari koska halusin nuorena poikana oppia soittamaan akustista metallikielistä juuri niinkuin Simon. Boxeri oli tietysti se harjoituskappale. Paras biisi, hmm, ehkä Bridge Over Troubled Water, vaikka lukuisia muita tosi hyviä myös. Mukaan lukien uudempi, afrikanvärinen tuotanto. Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia |
baron 09.07.2005 03:06:54 (muokattu 09.07.2005 03:21:54) | |
---|
http://home.wish.net/~zamerc/Simon% … unds%20of%20silence%20-%20Front.jpg No joo, mulla on nuottikokoelma "Simon and Garfunkel's Greatest Hits" ja siinä sen nimi on "The Sound of Silence". Siinä on myös piisin sanat ja koskaan sanoissa ei ole sounds. Eli: Nettitietoon pitää osata suhtautua kriittisesti, eikä aina uskoa, mitä sieltä tarjotaan. PS: Mulla on myös vinyyli ja kuuntelin sen: Vinyylissä nimi on Sound eivätkä ne kertaakaan laula sounds. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
risto 09.07.2005 03:25:43 | |
---|
Mul on toi levy mut en jaksa mennä katsomaan mutta kansikuva vaikuttaa oikealta eli just toi. Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia |
baron 09.07.2005 03:33:51 | |
---|
Mul on toi levy mut en jaksa mennä katsomaan mutta kansikuva vaikuttaa oikealta eli just toi. Se on älppärin nimi, ei piisin! "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
risto 09.07.2005 03:35:21 | |
---|
Se on älppärin nimi, ei piisin! Ok, ei jaksa mennä alakertaan tarkastamaan, uskotaan.. Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia |
baron 09.07.2005 03:46:11 | |
---|
Mua asia alkoi kiinnostaa sen verran että googletin kunnolla ja: Asiaan ei ole yksiselitteistä vastausta eli kaikki oikeassa tai kaikki väärässä, mun mielestä turha kinata, koska kummallekin kannalle löytyy tukea vaikka kuinka paljon. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
lxi 09.07.2005 12:55:28 | |
---|
No joo, mulla on nuottikokoelma "Simon and Garfunkel's Greatest Hits" ja siinä sen nimi on "The Sound of Silence". Siinä on myös piisin sanat ja koskaan sanoissa ei ole sounds. Huomaatko, että kysymys koski nimenomaan levyä? The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
Mr. Mustard 09.07.2005 15:19:12 | |
---|
sounds of silence = levyn nimi the sound of silence = biisin nimi Vaikeaa, muttei mahdotonta;) "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
risto 09.07.2005 19:41:24 (muokattu 09.07.2005 20:40:10) | |
---|
Mua asia alkoi kiinnostaa sen verran että googletin kunnolla ja: Asiaan ei ole yksiselitteistä vastausta eli kaikki oikeassa tai kaikki väärässä, mun mielestä turha kinata, koska kummallekin kannalle löytyy tukea vaikka kuinka paljon. Täältä löytää lähes kaikki julkaistut CD:t www.gracenote.com Asia on aivan yksiselitteinen. Biisi ja levy, molemmilla sama nimi. Simon & Garfunkel / Sounds Of Silence Label: CBS Year: 1966 Track Title 1. The Sounds Of Silence 2. Leaves That Are Green 3. Blessed 4. Kathy's Song 5. Somewhere They Can't Find Me 6. Anji 7. Richard Cory 8. A Most Peculiar Man 9. April Come She Will 10. We've Got A Groovey Thing Goin' 11. I Am A Rock EDIT: No johan on prrrhana, piti vielä kaivaa esiin nuottikirja (The Songs Of Paul Simon) ja siinä lukee yksiselitteisesti Sound Of Silence biisin nimenä. Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia |
baron 10.07.2005 00:35:37 | |
---|
EDIT: No johan on prrrhana, piti vielä kaivaa esiin nuottikirja (The Songs Of Paul Simon) ja siinä lukee yksiselitteisesti Sound Of Silence biisin nimenä. :-) "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
poppamies 10.07.2005 08:08:27 | |
---|
1. mikä on ko. bändin paras levy? sounds of silence Sound of Silence Nimimerkki "Snobbailija" Itse asiasta olen samaa mieltä. Nyt kyllä paruuni, sinun kannataisi myöntää suosiolla että olit väärässä. Asiasta ei voi olla montaa mieltä.Asia on niin kuin pojat sanoo. Levy on Sounds ja kappale Sound. Näin yksinkertaista se on. Myytävänä 2 kpl Rolandin pieniä passiivi monitoreja. Malli on Roland MS-30 (Roland Micromonitorin kokoiset) |
baron 10.07.2005 09:17:00 (muokattu 10.07.2005 09:22:47) | |
---|
sounds of silence Nyt kyllä paruuni, sinun kannataisi myöntää suosiolla että olit väärässä. Asiasta ei voi olla montaa mieltä.Asia on niin kuin pojat sanoo. Levy on Sounds ja kappale Sound. Näin yksinkertaista se on. Oon jo myöntänyt ja myönnän vielä kerran. Vanha "savikiekkoilija" on vain tottunut ajattelemaan, että levy ja piisi on sama asia. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
risto 10.07.2005 12:53:20 | |
---|
Oon jo myöntänyt ja myönnän vielä kerran. Vanha "savikiekkoilija" on vain tottunut ajattelemaan, että levy ja piisi on sama asia. Niin, olit kyllä oikeassa siitä että molempia nimiä esiintyy. Kaivoin savikiekon esiin ja sekä levyn kannessa että itse kiekon keskiössä on panettuna "The Sounds Of Silence" kuten Gracenote tietokannassa. Jostakin syystä levyä myöhemmin ilmestyneissä nuottikirjoissa sitten kuitenkin lukee Sound Of Silence. Olisin itse valmis uskomaan vanhimpaan nimitykseen eli levyyn, joka varmasti on Paul Simonin käsialaa. Nuottikirjat voivat olla kustantajien tekemiä ja tarkastamia ilman että Simon itse ollut mukana julkaisun tekemisessä. Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia |
J.Ahonen 10.07.2005 15:01:15 | |
---|
Scarbarough fair, onko jollain hajua tuon kappaleen eri versiosta? S&G biisihän se ei vissiin ole, joku vanha kansan sävelmä. |
baron 10.07.2005 15:35:32 | |
---|
Scarbarough fair, onko jollain hajua tuon kappaleen eri versiosta? S&G biisihän se ei vissiin ole, joku vanha kansan sävelmä. Mun ymmärtääkseni se on vanha englantilainen kansansävelmä. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
risto 10.07.2005 18:39:31 (muokattu 10.07.2005 18:39:46) | |
---|
Scarbarough fair, onko jollain hajua tuon kappaleen eri versiosta? S&G biisihän se ei vissiin ole, joku vanha kansan sävelmä. Scarborough Fair/Cantile. Siinä on kaksi melodiakulkua päällekäin osittain ja se toinen on juuri Brittein saarilta, kansansävelmä, mutta toinen, se Cantile käsittääkseni Paul Simonin oma. Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia |