BaariMikko 12.12.2002 16:45:57 | |
---|
Kuulinpa tässä äsken aika mykistävän huhun, jonka mukaan Wigujen Tavastian keikalla 19.2 lauteille kipuaisivat nykyviisikon lisäksi myös Hulden, Nikamo, Hietanen sekä wigujen wigu Jukka Gustavson. Lisäksi väittävät vielä, että Gutsi olisi lupautunut esittämään livenä Luulosairaan. Mitenköhän on, mahtaako pitää paikkansa? Jos pitää, niin lippu tuolle keikalle on kyllä hankittava mahdollisimman pian. Kuulostaa kyllä vähän liian hyvältä ollakseen totta... Vaikka Hietasta en kyllä kaipailekaan, Pedro on kaikessa lyhykäisyydessään todella ikävystyttävä soittaja, keskittyy pelkkään mattojen soittamiseen, häviää Kotilaiselle 6-0. Listen to the music, not the song |
Peki 12.12.2002 17:06:22 | |
---|
Kuulinpa tässä äsken aika mykistävän huhun, jonka mukaan Wigujen Tavastian keikalla 19.2 lauteille kipuaisivat nykyviisikon lisäksi myös Hulden, Nikamo, Hietanen sekä wigujen wigu Jukka Gustavson. Lisäksi väittävät vielä, että Gutsi olisi lupautunut esittämään livenä Luulosairaan. Mitenköhän on, mahtaako pitää paikkansa? Jos pitää, niin lippu tuolle keikalle on kyllä hankittava mahdollisimman pian. Kuulostaa kyllä vähän liian hyvältä ollakseen totta... Vaikka Hietasta en kyllä kaipailekaan, Pedro on kaikessa lyhykäisyydessään todella ikävystyttävä soittaja, keskittyy pelkkään mattojen soittamiseen, häviää Kotilaiselle 6-0. Pohjola ku vielä olis ni ai jumalauta... tosin, en mä sinne tavastialle pääse kuitenkaan :(( pekka 17v, terve! |
BaariMikko 12.12.2002 17:22:02 | |
---|
Pohjola ku vielä olis ni ai jumalauta... tosin, en mä sinne tavastialle pääse kuitenkaan :(( pekka 17v, terve! Pohjola olis toisaalta tosiaan myös helvetin hienoa saada mukaan, mutta toisaalta voi olla, että miehen läsnäolo lähinnä huonontaisi viboja, ottaen nykykondiksen huomioon.
Listen to the music, not the song |
maalaisserkku 12.12.2002 19:24:46 | |
---|
Pohjola olis toisaalta tosiaan myös helvetin hienoa saada mukaan, mutta toisaalta voi olla, että miehen läsnäolo lähinnä huonontaisi viboja, ottaen nykykondiksen huomioon. Mikä se kondis sitten nykyään oikein on, tarkoitatko soittokuntoa vai muuta?
|
Mika Antero 12.12.2002 19:57:30 | |
---|
Eikös Pohjola ole kaikin puolin hyvässä kondiksessa nykyisin? Vai olenko minä taas muutaman vuoden ajastani jäljessä? Olen ymmärtänyt, että mies ei ryyppää, urheilee vaan. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
1960-1980 12.12.2002 21:19:05 | |
---|
Helvetti tuonnehan pitää sitten lippu hommata. |
BaariMikko 12.12.2002 23:16:59 | |
---|
Mikä se kondis sitten nykyään oikein on, tarkoitatko soittokuntoa vai muuta? No, itse en kyllä ole Pohjolaa edes livenä nähnyt, mutta lähes kaikki viime aikoina keikoilla olleet ovat todenneet soiton kulkeneen, mutta muuten mies on kuulemma ollut jumissa. Kuulopuheita tietysti, mutta aika voimakkaita. Listen to the music, not the song |
Mörkö 13.12.2002 19:00:03 | |
---|
Ettei vaan olisi huhupuhetta, uskon vasta kun näen. |
maalaisserkku 13.12.2002 21:58:55 | |
---|
No, itse en kyllä ole Pohjolaa edes livenä nähnyt, mutta lähes kaikki viime aikoina keikoilla olleet ovat todenneet soiton kulkeneen, mutta muuten mies on kuulemma ollut jumissa. Kuulopuheita tietysti, mutta aika voimakkaita. Onkos se muuten yleensä tehnyt Suomessa, tai muuallakaan, edes keikkaa vähään aikaan? Ettei nyt vaan puhuttaisi (ja viralliseksi totuudeksi muutettaisi) kuulopuheita muutaman vuoden takaisista asioista? Tietääkö joku kertoa, minkäslainen bändi sillä nykyisin on? Nykänen? Entäs kitarassa?
|
Peki 13.12.2002 22:28:57 | |
---|
Onkos se muuten yleensä tehnyt Suomessa, tai muuallakaan, edes keikkaa vähään aikaan? Ettei nyt vaan puhuttaisi (ja viralliseksi totuudeksi muutettaisi) kuulopuheita muutaman vuoden takaisista asioista? Tietääkö joku kertoa, minkäslainen bändi sillä nykyisin on? Nykänen? Entäs kitarassa? on se tehny suomessa keikkoja. ja nimenomaan hiljattain. ainakin se "Vähällä sähköllä" oli hetken aikaa sitten.. siellä oli Verneri-poikaki. bändissä: Nykänen joo, Markku Kanerva kitarassa, sen kosketinsoittajan nimee en nyt muista... hyvä se ainakin on..
|
Dirk 13.12.2002 22:45:30 | |
---|
on se tehny suomessa keikkoja. ja nimenomaan hiljattain. ainakin se "Vähällä sähköllä" oli hetken aikaa sitten.. siellä oli Verneri-poikaki. bändissä: Nykänen joo, Markku Kanerva kitarassa, sen kosketinsoittajan nimee en nyt muista... hyvä se ainakin on.. Joo, mut Verneri-poika on ainaki minusta saanut mainetta isänsä puolesta, ei soittotaitonsa perusteella, mikä erinäisten kertojen perusteella ei ainakaan mua ole vakuuttanu...rumpusetistä puhumattakaan :)
|
BaariMikko 19.12.2002 00:14:27 | |
---|
Wigwamin kotisivujen ylläpitäjä mainitsi sivujen vieraskirjassa, että vierailijoita on Tavastian keikalle tulossa. Alkaa siis huhut vahvistumaan, tässähän alkaa kohta innostua ihan tosissaan. Ajatelkaa nyt, Gutsi ja Kotilainen soittamassa sooloja kilpaa... Listen to the music, not the song |
Maza 25.12.2002 22:45:48 | |
---|
Jees, Meriläisen Mikko (Nuclear Netclubin ylläpitäjä) tuossa vahvisti huhut todeksi ja tuolla tosiaankin tulee yllämainitut henkilöt olemaan mestoilla. "Vissiin" joutuu olemaan paikalla. Jumankekka (: |
Peki 26.12.2002 17:14:03 | |
---|
Wigwamin kotisivujen ylläpitäjä mainitsi sivujen vieraskirjassa, että vierailijoita on Tavastian keikalle tulossa. Alkaa siis huhut vahvistumaan, tässähän alkaa kohta innostua ihan tosissaan. Ajatelkaa nyt, Gutsi ja Kotilainen soittamassa sooloja kilpaa... voi helvetinperkele!! tavastia... mitä se on k-18 vai k-21?! VOI SAURON!! olis vaikka nosturissa ;) |
jtpennane 27.12.2002 17:39:42 | |
---|
Tavastia on K-18, mutta tuskin nuo tuollaisessa tapahtumassa pahveja jaksavat tivata. Sinne vaan. ID on tarpeen vaan jos meinaa mennä seuraamaan HIMiä tai muuta teinityttöjen suosikkibändiä.... ;) "mutku mä oon IHAN OIKEESTI kahexantoist!" Mä tiedän missä sä asut. |
BaariMikko 08.01.2003 21:39:27 | |
---|
Lappeenrannasta kuuluu huonoa: Esa Kotilainen on nimetty Lpr:n kaupunginteatterin Laila Kinnunen-musikaalin taustaorkesterin kapellimestariksi ja tämä em. show menee muutaman kerran päällekäin Wigwamin keikkojen kanssa. Toivottavasti tämä ei tarkoita sitä, että Kotilaista ei nähdä kiertueella Wigujen riveissä. Listen to the music, not the song |
Peki 09.01.2003 21:45:00 | |
---|
Tavastia on K-18, mutta tuskin nuo tuollaisessa tapahtumassa pahveja jaksavat tivata. Sinne vaan. ID on tarpeen vaan jos meinaa mennä seuraamaan HIMiä tai muuta teinityttöjen suosikkibändiä.... ;) "mutku mä oon IHAN OIKEESTI kahexantoist!" ei vaan viittis lähtee stadiin jos ei pääsekään sisään.. |
BaariMikko 24.01.2003 19:24:18 | |
---|
Nostetaanpa taas ylös vaikka yksinpuheluksi uhkaa mennä: tikettejä on kuulemma myyty jo pari sataa, joten kannattaa olla ajoissa liikkeellä ettei jää ilman. Listen to the music, not the song |
Teijo K. 25.01.2003 13:39:17 | |
---|
No, itse en kyllä ole Pohjolaa edes livenä nähnyt, mutta lähes kaikki viime aikoina keikoilla olleet ovat todenneet soiton kulkeneen, mutta muuten mies on kuulemma ollut jumissa. Kuulopuheita tietysti, mutta aika voimakkaita. Näin Pohjolan Xl:n keikalla jokin aika sitten ja mies oli erittäin huonukuntoisen näköinen. Piti ensin 10 min puheen kuinka oli ollut juuri katkolla eikä ehtinyt treenata biisejä... joi bisseä. Soitto sujui, varsinkin parissa omassa biisissä loistavasti mutta silti... tuli jotenkin surullinen olo miestä katsellessa. kyseessä on kuitenkin Legenda.
|
BaariMikko 25.01.2003 16:08:58 | |
---|
No niin, Wigut aloittivat sitten kiertueensa Saariselällä eilen. Olivat kuuleman mukaan soittaneet seuraavanlaisen setin: 1. Heaven In A Modern World 2. Answer To Life 3. Nuclear Nightclub 4. Absalom 5. Save My Money & Name 6. That's The Way 7. Eddie And The Boys 8. Bless Your Lucky Stars 9. Remains To Be Seen 10. Tombstone Valentine 11. Do Or Die -------------- 12. Freddie Are You Ready 13. Grass For Blades Mukana pari mielenkiintoista biisiä, erityisesti Answer to Lifen saisivat Tavastiallakin soittaa. Nythän kehissä oli normaali nykykokoonpano kuten kiertueen muillakin keikoilla Tavastiaa lukuunottamatta. Kotilainen on kuulemma taas ollut erityisen hyvässä vireessä, hienoja moog-sooloja on siis edelleen odotettavissa. Listen to the music, not the song |