Veikko 29.03.2003 03:58:15 | |
---|
Mikä perkule sen live-levyn nimi on, missä yksi biisi (ainakin) on Helsingin keikalta ja Zappa soittaa/kautta laulaa Satumaan? Kiitos. Otan asiasta täydellisen poliittisen vastuun... |
JC 29.03.2003 10:04:57 | |
---|
You Can't Do That on Stage Anymore, Vol. 2 Kokonaisuudessaan äänitetty Helsingin keikoilta. |
Henga 29.03.2003 15:17:58 | |
---|
You Can't Do That on Stage Anymore, Vol. 2 Kokonaisuudessaan äänitetty Helsingin keikoilta. Yrittääkö Zappa muuten laulaa sen Satumaan jotenkin lukemalla paperista sitä lyriikkaa,koska se on ihan jotain käsittämätöntä mokellusta mitä sieltä tulee! =)) |
lxi 29.03.2003 16:48:55 | |
---|
Yrittääkö Zappa muuten laulaa sen Satumaan jotenkin lukemalla paperista sitä lyriikkaa,koska se on ihan jotain käsittämätöntä mokellusta mitä sieltä tulee! =)) Olen saanut käsityksen, että koko bändi vetää biisin primavistana lapuista. Tieto voi tosin olla virheellinen. Ja luulen ettei laulajakaan ole Frank vaan joku toinen bändin poskisolisteista. Tämäkin on vain luulottelua.
|
Veikko 29.03.2003 20:56:14 | |
---|
Olen saanut käsityksen, että koko bändi vetää biisin primavistana lapuista. Tieto voi tosin olla virheellinen. Ja luulen ettei laulajakaan ole Frank vaan joku toinen bändin poskisolisteista. Tämäkin on vain luulottelua. Kiitokset tiedosta. Kylläne sen lapuista vetää, koska Frank Zappa pyytää siinä lisää valoa stagelle, että laput näkyy.
Otan asiasta täydellisen poliittisen vastuun... |
Epämuusikko 29.03.2003 22:14:24 | |
---|
Matti Koskiala opetti tyypeille, miten viännetään suomalaista tangoa. Chester Thompson selvästikin sisäisti koko touhun. Parhaita livelevyjä mitä maa päällään kantaa. www.stileproject.com |
zernobyl 30.03.2003 13:52:59 | |
---|
Matti Koskiala opetti tyypeille, miten viännetään suomalaista tangoa. Chester Thompson selvästikin sisäisti koko touhun. Parhaita livelevyjä mitä maa päällään kantaa. Äh, nyt pitää hankkia jostain :D |
zernobyl 30.03.2003 14:13:59 | |
---|
Yrittääkö Zappa muuten laulaa sen Satumaan jotenkin lukemalla paperista sitä lyriikkaa,koska se on ihan jotain käsittämätöntä mokellusta mitä sieltä tulee! =)) Se on kyllä aivan käsittämätöntä! Ei saa kyllä mitään selvää, mutta ihan hyvä meno. Yleisö ainakin ihan täysillä mukana :)
|
JPQ 01.04.2003 00:41:35 | |
---|
On pakko kiusata teitä mutta keksittteko mitä yhteistä minulla ja zapalla on ?.. PS. Pitää joskus hänen tuotantoonsa tutustua. |
ReBe 01.04.2003 11:45:09 | |
---|
On pakko kiusata teitä mutta keksittteko mitä yhteistä minulla ja zapalla on ?..
Ei kai tämä liity piisiin "why does it hurt when I pee?" ;) |
Veke 01.04.2003 17:06:21 | |
---|
Ei kai tämä liity piisiin "why does it hurt when I pee?" ;) vai oletko erehtynyt syömään keltaista lunta?
|
JPQ 01.04.2003 20:06:10 | |
---|
vai oletko erehtynyt syömään keltaista lunta? No en ole ainakaan minä no sekvenseri kone on samaa tuote perhettä. Eli Amigapa silläkin oli... anteeksi että oli pakko ärsyttää... jos harmitti ärsyttämiseni niin ilmoita niin lopetan ja uskon kerrasta. Mutta lohdukkeeksi suositelkaa jottain Zappaa jota voisi olla helppo löytää kirjastoista ja CDeenä valitettavasti.
|
HulluSimo 01.04.2003 20:16:40 | |
---|
You Can't Do That on Stage Anymore, Vol. 2
Mistäs tän levyn vois hankkia? Save Rock 'n' Roll |
Veke 01.04.2003 21:12:14 | |
---|
No en ole ainakaan minä no sekvenseri kone on samaa tuote perhettä. Eli Amigapa silläkin oli... anteeksi että oli pakko ärsyttää... jos harmitti ärsyttämiseni niin ilmoita niin lopetan ja uskon kerrasta. Mutta lohdukkeeksi suositelkaa jottain Zappaa jota voisi olla helppo löytää kirjastoista ja CDeenä valitettavasti. Läther on loistava kolmen ceedeen hupipaketti ja Them Or Us naurattaa myös :) Zappaa ja Mothersia en ole vielä kuullut mutta kaikki kehuvat.
|
ReBe 01.04.2003 22:18:18 (muokattu 01.04.2003 22:18:46) | |
---|
On pakko kiusata teitä mutta keksittteko mitä yhteistä minulla ja zapalla on ?.. PS. Pitää joskus hänen tuotantoonsa tutustua. Piquantique -bootleg kannattaa kuunnella jo pelkästään father oblivionin viulu(?)soolon takia. Myös Saarbrucken -livestä on hyvä aloittaa ja nuo molemmat löytyvät ainakin Kokkolan kirjastosta joten luulisi suuremmistakin :) En tiedä onko näitä Rykodiscin uusia painoksia kirjastossa mutta niistä ainakin Waka/Jawaka, Weasels eat my flesh, ja Apostrophe kannattaa katsastaa. Nämä siis ovat kaikki vähemmän huumori/kokeilupainotteisia levyjä. Niin ja Jazz from hell vielä pitää mainita, loistava instrumentaalilevy :) |
ReBe 01.04.2003 22:53:02 | |
---|
Tuli vielä mieleen että onko kukaan törmännyt suomessa tuohon Zappan Halloween DVD:n ? Band from utopia tribuutti löytyy ja muita Zappaan liittyviä DVD-julkaisuja ei taida olla ? |
Zarmo 03.04.2003 11:00:43 | |
---|
Kiitokset tiedosta. Kylläne sen lapuista vetää, koska Frank Zappa pyytää siinä lisää valoa stagelle, että laput näkyy. Muistaakseni jotkut ilkiöt ovat väittäneet, että biisiä olisi ainakin vilkaistu etukäteen. Tiedä häntä. Tokihan tuon tason heput osaavat nuoteistakin soittaa.
Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa. |
Epämuusikko 03.04.2003 19:51:40 | |
---|
Muistakaa, että Bouillabaisse on kala-äyriäiskeitto. www.stileproject.com |