Fuzzy Boner 01.10.2003 13:57:18 | |
---|
Dear friend, The great drummer Eric Harland visits couple of times in the near future because of his Finnish girl friend. The dates are 18-21 Oct and 1-4 Nov this fall. He wants to play with the locals and create relatioships to make later visits more possible. If you have any gigs for Eric, please email or call him now. Eric Harland has played recently with McCoy Tyner,Jacky Terrason,Charles Lloyd, etc. Contact: Eric Harland Eland Production 1 973 517 0228 dusean5@hotmail.com niin niin |
Notefix 01.10.2003 20:55:00 (muokattu 01.10.2003 20:55:49) | |
---|
Eric Harland has played recently with McCoy Tyner,Jacky Terrason,Charles Lloyd, etc. Eikä sitten mitään paineita...Siitä vaan Notefix McCoy Tynerin jälkeen lauteille...huh...Mr Boner vaan on hyvä ja näyttää esimerkkiä, hoho! |
Fuzzy Boner 01.10.2003 23:21:58 | |
---|
Eikä sitten mitään paineita...Siitä vaan Notefix McCoy Tynerin jälkeen lauteille...huh...Mr Boner vaan on hyvä ja näyttää esimerkkiä, hoho! Mr Boner tyytyy diggailemaan kun nuoret näyttää; eli Notefix, lauteille ja heti ;) hoho! niin niin |
Notefix 02.10.2003 11:40:55 | |
---|
Mr Boner tyytyy diggailemaan kun nuoret näyttää; eli Notefix, lauteille ja heti ;) hoho! Nuoret...? Paljonkos tota ikäeroa olikaan.... |
Fuzzy Boner 02.10.2003 11:55:29 | |
---|
Nuoret...? Paljonkos tota ikäeroa olikaan.... No oonhan mä jonku verran sua vanhempi. Mitä se nyt oli, 10v? No Okei, mennään vetää nelikätisesti sen rumpuesan kanssa ja dikkaillaan! niin niin |
Notefix 02.10.2003 12:37:13 | |
---|
No oonhan mä jonku verran sua vanhempi. Mitä se nyt oli, 10v? Kutakuinkin...laajasti ajateltuna, No Okei, mennään vetää nelikätisesti sen rumpuesan kanssa ja dikkaillaan! Jep, mä voin vetää bassot jos sä vedät skitat... |
Fuzzy Boner 02.10.2003 12:42:27 | |
---|
Jep, mä voin vetää bassot jos sä vedät skitat... Just ku mä olin ehdottamassa et oisin pasisti niin niin |
Kari S 02.10.2003 16:31:31 | |
---|
No mutta kyllähän mies tuntuu olevan ihan pätevä ihminen:(krediittien perusteella ainakin) http://www.jazzhouston.com/news/words.jsp?pKey=1&key=546. Joe Henderson, McCoy Tyner, Kenny Garrett ja vaikka kenen kanssa on levyttänyt ja keikkaillut. En ole kyllä aikaisemmin kuullut koko miehestä, tai ei ole ainakaan nimi jäänyt mieleen. Ovatkohan Sibis-tyypit tietoisia hepun tulosta? Pitäisköhän vihjaista. Voishan ton mailin forwardata vaikka Jukkikselle. |
Notefix 02.10.2003 16:55:56 | |
---|
Just ku mä olin ehdottamassa et oisin pasisti No, mä ajattelin että vanhana kitaristina haluaisit vetää vähän sooloja...passosooloja ei kestä erkkikään. Ovatkohan Sibis-tyypit tietoisia hepun tulosta? Pitäisköhän vihjaista. Voishan ton mailin forwardata vaikka Jukkikselle. Eiköhän ne sibisläiset ole aina tuollaisissa mestoilla...ja loput katsomassa...ja sitten on ogelin jengi siellä eturivissä kans skarpin näköisinä.... |
Fuzzy Boner 02.10.2003 17:23:17 | |
---|
Ovatkohan Sibis-tyypit tietoisia hepun tulosta? Pitäisköhän vihjaista. Voishan ton mailin forwardata vaikka Jukkikselle. On. Kaikki on tietoisia. Maili tuli vaikka kenelle. Trust me.
niin niin |
BaariMikko 05.10.2003 02:55:45 | |
---|
passosooloja ei kestä erkkikään. Kummaa puhetta Pohjola-fanilta x) Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse.
Myydään vahvistin. |