Bassballs 19.09.2003 11:29:01 | |
---|
Olen tuossa teeveen ääressä istuessani pohtinut, notta mikä biisi soi tuon Bertolli pastakastikemainoksen taustalla? Kappaleessa on hirmu hienot mandoliinilinjat. Mainoksen lopussa kipale alkaa muistuttaa sitä hyvät pahat ja rumat veisua. Toiletpaper here is like (The) Talkkari.. Rough, tough and takes no shit from any asshole. |
Neljä Ruuvia 19.09.2003 11:30:25 | |
---|
Olen tuossa teeveen ääressä istuessani pohtinut, notta mikä biisi soi tuon Bertolli pastakastikemainoksen taustalla? Kappaleessa on hirmu hienot mandoliinilinjat. Mainoksen lopussa kipale alkaa muistuttaa sitä hyvät pahat ja rumat veisua. Helvetiskö me kaikkia biisejä tiietään. Kohta joku kysyy että mitä on levylautasellasi just nyt? |
J. Cool 21.09.2003 16:42:45 | |
---|
Helvetiskö me kaikkia biisejä tiietään. Kohta joku kysyy että mitä on levylautasellasi just nyt huoh. saa kai sitä kysyä jos vaikka joku tietäs? miks sitä aina pitää olla teilaamassa.. |
fatso 21.09.2003 20:24:05 | |
---|
Mainoksen lopussa kipale alkaa muistuttaa sitä hyvät pahat ja rumat veisua. Eikä ainoastaan muistuta. Loppuosa biisistä on ainakin yks-yhteen "il buono, il brutto, il cattivo". Täytyy seuraavalla kerralla kuunnella tarkemmin, mutta minun mielestäni mainosbiisi on alusta loppuun HP&R -tunnari (osa sitä) erilailla sovitettuna. Veikkaan, että se on tuotettu ihan tuota mainosta varten, niin kuin tapana on. "What chew gon' play now?"
"Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky" |
heska 22.09.2003 14:47:25 | |
---|
Olen tuossa teeveen ääressä istuessani pohtinut, notta mikä biisi soi tuon Bertolli pastakastikemainoksen taustalla? Kappaleessa on hirmu hienot mandoliinilinjat. Mainoksen lopussa kipale alkaa muistuttaa sitä hyvät pahat ja rumat veisua. No sehän on ihan selvästi Ennio Morriconen Hyvät, pahat ja rumat The Good, The Bad and The Ugly (Il buono, il brutto, il cattivo) Siinä loppuosassa on tuommoista mandoliinihärpellystä. äh |
heska 22.09.2003 14:48:10 | |
---|
Eikä ainoastaan muistuta. Loppuosa biisistä on ainakin yks-yhteen "il buono, il brutto, il cattivo". Täytyy seuraavalla kerralla kuunnella tarkemmin, mutta minun mielestäni mainosbiisi on alusta loppuun HP&R -tunnari (osa sitä) erilailla sovitettuna. Veikkaan, että se on tuotettu ihan tuota mainosta varten, niin kuin tapana on. Jaa... sanoin asian näemmä toisen kerran. äh |
Bassballs 22.09.2003 15:30:59 | |
---|
Kiitoskiitos valaisusta. Ajattelinkin, että tämä kipale varmaan on kyseessä, mutta halusin olla warma. Ainahan n.15000 päätä tietää paremmin kuin yksi. Toiletpaper here is like (The) Talkkari.. Rough, tough and takes no shit from any asshole. |