fatso 01.01.2004 17:59:19 | |
---|
Nyt on inspiraatio vähissä. Olen tähän mennessä ammentanut alla olevien artistien 70-luvun tuotannosta irti sen minkä olen saanut, ja nyt pitäisi keksiä jotain uutta, ettei joudu aina samoja ralleja kuuntelemaan ja soittamaan. Eli kertokaas jotain vastaavanlaisia artisteja, joiden tuotanto saattaisi sopia meikäläisen makuun. Ehdotuksianne helpottamaan voisin mainita, että Hancockin "Thrust" on lempilevyni tuolta aikakaudelta. Herbie Hancock Roy Ayers Donald Byrd George Benson Ronnie Laws Lonnie Liston Smith "What chew gon' play now?"
"Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky" |
BaariMikko 01.01.2004 20:56:17 | |
---|
Stanley Clarkella on ainakin jotain, esmes. "Silly Putty". Ei ole tosin kolissut läheskään niin kovaa, kuin Herbien tuotokset(Head Hunters, Thrust, Flood) Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
??? 02.01.2004 06:01:28 | |
---|
|
Jamuud 02.01.2004 09:59:30 | |
---|
Maceo Parker. "Hot can be cool and cool can be hot and each can be both but hot or cool, man, jazz is jazz."
-Louis Armstrong- |
Basismi 02.01.2004 10:25:55 | |
---|
Olisko Return to Forever mitään? Tai Kikan soolomatsku... It's hard to be humble when you're so fucking big! |
J. Cool 03.01.2004 19:57:57 | |
---|
jos saa tarjota joukkoon vähän nuorempaa tavaraa niin nyt alkuhätään tosta brand new heavies incognito lee ritenour james taylor quartet brian bromberg urban knights maceo sanottiinkin jo. |
käki 04.01.2004 01:38:35 | |
---|
jos saa tarjota joukkoon vähän nuorempaa tavaraa niin nyt alkuhätään tosta brand new heavies incognito lee ritenour james taylor quartet brian bromberg urban knights maceo sanottiinkin jo. Incognito on lähinnä kliinistä anti-musiikkia, vaikka bändi taitava onkin. Minulla on kalyamaha. |
fatso 04.01.2004 12:58:26 (muokattu 04.01.2004 12:59:54) | |
---|
Incognito on lähinnä kliinistä anti-musiikkia, vaikka bändi taitava onkin. Heh, ihan noin jyrkästi en olisi itse sanonut, mutta kyllä Incognito ja muut (britti)acid-jazz -bändit ovat jazz-funkista aika kaukana (vaikka Incognito on jopa tehnyt levyn nimeltä "jazz-funk"). Laittaisin asian lyhyesti niin, että acid-jazzissa harmoniat ja rytmit ovat lähempänä lattari-musiikkia kuin mustaa amerikkalaista musiikkia josta jazz-funkin elementit ovat kotoisin. "What chew gon' play now?"
"Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky" |
Kari S 04.01.2004 20:07:15 | |
---|
|