ehkä suomalaiset ei halua kuulla samoja biisejä kadulla, kun mitä tanssiivat pienessä tuiskeessa. Se syö jotenkin sitä biisin "tunnetta". Ja usein espanjalaista musaa ainakin minä oon tuon vähäisen maailman kiertelyn aikana kuullu kadulla ympäri maailman soitettavan, koska se on melko pelimanni musaa ja pelimanneille jotenkin imagoon kuuluu katu soitto, koska se on juurtunu kansan päähän, että ne saa siitä sen elantonsa. ja se perinne menee isältä pojalle ja näin... Pelimannimusa kolahtaa kyllä aina. Kun ajattelet, että oot siellä tanssilattialla hienosti pukeutuneena, hieman alkoholia nauttineena juhlatunnelmassa, ja pokaat siellä jotain misua, kun taustalla soi joku Marita Taavitsainen (joka on vähän vanhempien pop-bändi) Sitten kuulet saman biisin kun rämmit tuolla sohjossa tukka paskasena, ja on kiire jonnekkin duuniin, ja pitää hakea vielä lapset tarhasta, ja tehä ruokaa kotona. Niin minua alkaisi silloin ainakin vituttaa, että "perkelettäkö tuo tuossa ilakoi kun jotkut yrittää tehä duuniakini" Ainoastaan jotkut pultsarit jää siihen kytkyttämään persettä, ja huikkaamaan ohikulkijoille, ja blokkaamaan ohikulkevia misuja haisevilla koprilla. Aika liioiteltu mutta suurinpiirtein noin. =) PORKKANA! |