Aihe: Kaikki tänään juttutupaan!
1
goose
11.02.2004 19:26:39 (muokattu 11.02.2004 19:26:51)
Tänään on kova porukka Juttutuvassa Säästöpankinrannassa! Husband! Nykänen rummuissa ja Jarmo Saarikin tulee kikkailemaan. Syvä suositus!
...toivotaan parasta varotaan varasta..
Simplex
11.02.2004 22:22:30

Tänään on kova porukka Juttutuvassa Säästöpankinrannassa! Husband! Nykänen rummuissa ja Jarmo Saarikin tulee kikkailemaan. Syvä suositus!

Oli tarkoitus, jätin menemättä ja kaduttaa jo. Kova ryhmä josta jätit mainitsematta Tomi Vartiaisen ja Harri Rantasen. Kaikkia olen livenä nähnyt mutta en samoilla lauteilla. Oliko hyvä? Mitä ne veti?
I might as well go back over yonder...
goose
11.02.2004 23:14:24
Huhhuh.. Oli hyvä keikka. Tuli ihan hiki! Joo Rantanen veti perus 'sormet liikku, mies ei' -meiningillä koko keikan ja Vartiainen tilutteli kun Jarmo leikki looppereilla ja muilla efekteillä. Ebowkin oli tuttuun tapaan.

Mutta kyllä mä nykäsen kruunaan taas kuninkaaks. Meni välillä pelkäks rumpujen kuunteluks kun jäin jumittamaan sen fillejä ja taimia. Ihan toivoton tapaus. Ei oo toista vertaista kaveria. Ne on silleen Kuoppiksen kanssa vähän eri kategorioissa. Nykänen vetää mun mielestä beattia paremmin kun kuoppis mut kuoppis kikkailee ja jotenkin groovaa taas paremmin. Nykäsellä on paremmat ilmeet myös. Suu on auki kun ladon ovet koko ajan. Sympaattinen kaveri.

Biisit oli häröfuusiosta Nirvana-covereihin.

Kyllä Juttutuvassa vaan kelpaa aina käydä. Edullista kun ei maksa mitään. Ja ainahan siinä yhden oluenkin voi samalla särpiä.
...toivotaan parasta varotaan varasta..
Fuzzy Boner
11.02.2004 23:20:03
Hienoja muusikoitahan nuo kaikki juu!
My name is Baron, Fuzzy Baron *kun kääntää töpselin seinässä, tulee äänen tilan tunteeseen tiettyä harsomaisuutta*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)