ZegoN 24.02.2003 19:59:10 | |
---|
Eli tänne vain vapaasti juttua progrock ja metal bändeistä. eli ei sotketa mitään humppapumppuja tänne =P Näin alkuun voisi heittää ajatuksen et heittäkääpäs hyviä uusia löytöjä tänne, jos eteen tulee. |
NORTON 24.02.2003 22:54:11 | |
---|
Eli tänne vain vapaasti juttua progrock ja metal bändeistä. eli ei sotketa mitään humppapumppuja tänne =P Näin alkuun voisi heittää ajatuksen et heittäkääpäs hyviä uusia löytöjä tänne, jos eteen tulee. Ja kertokaa samalla mielipiteenne DT:stä. |
lxi 24.02.2003 22:56:31 | |
---|
Ja kertokaa samalla mielipiteenne DT:stä. Hoho! Oot Norton aika ilkeä jannu. "Ja näin pilataan taas yksi viestiketju ..."
|
Teijo K. 25.02.2003 09:57:57 | |
---|
Ja kertokaa samalla mielipiteenne DT:stä. http://www.fusion.org.uk/info/reaction.htm Aika vaikea konsepti. Olisi pitänyt varmaan opiskella alaa hieman enemmän että ymmärtäisi kunnolla. Käsittääkseni homma on kuitenkin toistaiseksi enemmän teoriatasolla. |
MrTorture 27.02.2003 09:14:02 | |
---|
Suosikaa suomalaista. TUNNELVISION! :) |
Supernaut 28.02.2003 21:04:38 | |
---|
Suosikaa suomalaista. Kingston Wall! Funk you! |
Peki 28.02.2003 23:19:20 | |
---|
Kingston Wall! aika kaukana progesta.. mutta käsittääkseni ainaki uusi King Crimson on melkoisen progerock, jopa -metallia. ja Crimson on kyllä aika kovassa kuosissa taas. pitäisipä tuo uusi levy hankkia juu ei auta siihen DT-kelkkaan lähteä ;)
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
SinTrade 01.03.2003 09:22:01 | |
---|
Ja kertokaa samalla mielipiteenne DT:stä. uskomaton bandi ja upeaa musiikkia laidasta laitaan !
|
S.i.r. 01.03.2003 10:49:55 | |
---|
No höpötetään sitten. Hiustenhalkomisella voisimme vaikka aloittaa: Miksi Dream Theateria oikeastaan kutsutaan "progemetalliksi"? Ei siinä oikeastaan ole mitään, minkä minä progeksi käsitän. Parempi nimitys olisi mielestäni vaikkapa "fuusiometalli". DT:n soitanta on kuitenkin kaikkine teknisine kikkailuineen (mielestäni) huomattavasti lähempänä vaikkapa Mahavishnu Orchestraa ja vastaavia fuusiojazztykittäjiä, kuin esimerkiksi jotain Yesiä tai Genesistä tai Gentle Giantia. Jos jotain bändiä voisi progemetalliksi kutsua, niin OPETH olisi erinomainen ehdokas. Äh, turhaa paskanjauhantaa lauantai-aamun kunniaksi. Unohtakaa koko juttu. - Ei ole sellaista päänsärkyä, jota .357 ei parantaisi. - |
Juho L 01.03.2003 13:35:11 | |
---|
Minäkin haluan mukaan! Minäkin olen DT:n progeleimaa vastaan. Mitä progressiivista on siinä, että jokin bändi tekee teknisellä kikkailulla varustettua sukkahousuheville maistuvaa tuotantoa? Ei se tekninen kikkailu progea tee. Minulle proge on lähinnä 70-lukua, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta! |
Snowblind 01.03.2003 23:10:56 | |
---|
Suosikaa suomalaista. Hidria Spacefolk! Taskunorsut ovat sellaisia pieniä elefantteja jotka mahtuvat taskuun! |
ZegoN 02.03.2003 11:19:44 | |
---|
Minäkin haluan mukaan! Minäkin olen DT:n progeleimaa vastaan. Mitä progressiivista on siinä, että jokin bändi tekee teknisellä kikkailulla varustettua sukkahousuheville maistuvaa tuotantoa? Ei se tekninen kikkailu progea tee. Minulle proge on lähinnä 70-lukua, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Kyllä se taas vääntö alko tosta dream theaterista. Ensinnäkin progressiivine musa käsite on aika häilyvä nykyään. Eli sulle näyttäs proge olevan sitä mitä sun suosikki bändit edustaa, niin kuin monilla muillakin...mitä minä kuuntelen nii se on progea nii...vittu toi on nii naurettavaa =P Ootkos kuunnellut ikinä dt:tä? Ei todellakaan ole mitään päämäärätöntä kikkailua eikä verrattavissa sukkahousu heviin. Kannattais perehtyä bändiin, oma mielipide on et yksi parhaimmista proge bändeistä. tässä muuten hyvä linkki proge musaan hurahtaneille www.progressiveworld.net |
Jöpöz 02.03.2003 16:09:53 | |
---|
Dream Theater on hullun hyvä! Liquid Tension Experiment on kans hullun hyvä! Symphony X on kans hyvää ja sit yks oudoimmista, mut sekin tosi hyvä, ni on Power of Omens. www.powerofomens.com/Main_Flash.htm |
Juho L 02.03.2003 19:18:23 | |
---|
Kyllä se taas vääntö alko tosta dream theaterista. Ensinnäkin progressiivine musa käsite on aika häilyvä nykyään. Eli sulle näyttäs proge olevan sitä mitä sun suosikki bändit edustaa, niin kuin monilla muillakin...mitä minä kuuntelen nii se on progea nii...vittu toi on nii naurettavaa =P Ootkos kuunnellut ikinä dt:tä? Ei todellakaan ole mitään päämäärätöntä kikkailua eikä verrattavissa sukkahousu heviin. Kannattais perehtyä bändiin, oma mielipide on et yksi parhaimmista proge bändeistä. Tässähän tämä lumipallo vähitellen lähtee taas pyörähtelemään. Hoho. Ei jaksa vääntää. Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta! |
lxi 02.03.2003 19:26:44 | |
---|
Tässähän tämä lumipallo vähitellen lähtee taas pyörähtelemään. Hoho. Ei jaksa vääntää. Sen se varmasti tekee. Uudemmista, ehkä tähän kategoriaan menevistä bändeistä jonkinlaista kiinnostusta ovat herättäneet ainakin Anekdoten, Änglagård, Godspeed You Black Emperor! ja jossain määrin Happy Family.
|
kingdom 02.03.2003 19:39:12 | |
---|
Dream Theater ja LTE ovat molemmat parhaimpia bändejä mitä maa päällään kantaa. Dream Theater on selvästi kehittymässä hyvään suuntaan. |
DiAlba 02.03.2003 21:01:51 | |
---|
Dream Theater ja LTE ovat molemmat parhaimpia bändejä mitä maa päällään kantaa. Dream Theater on selvästi kehittymässä hyvään suuntaan. Voisivat ollakin jos DT:stä karsittaisiin epävireinen solisti sekä syntikkasoolot ja LTE:stä jälkimmäiset. |
W4R 02.03.2003 23:07:08 (muokattu 02.03.2003 23:08:18) | |
---|
Jos haluatte kuulla progemetallia sen varsinaisessa merkityksessä (progressiivinen = edistyksellinen) kuunnelkaa ruotsalaisen Andromeda -pändin "II=I" levy. On niin saakelin hyvä levy! www.andromedaonline.com |
1960-1980 03.03.2003 10:16:50 | |
---|
Ei GYBE! ole progea vaan post/space-rockia!!!1 |
Juho L 03.03.2003 11:38:37 | |
---|
Ei GYBE! ole progea vaan post/space-rockia!!!1 Kohta on kaksi lumipalloa samassa threadissa. Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta! |