J. Cool 16.04.2004 15:42:30 | |
---|
mies on tehny sen verran paljon matskua, että toivottavasti tulee esiin uusia :) joitaki omia suosikkeja: Charged Particles, Eye of The Beholder, Spain, CTA, Morning Sprite, Got A Match, The Wish ja Eternal Child aivan hirrveetä menoa! |
Fuzzy Boner 16.04.2004 16:23:59 | |
---|
mies on tehny sen verran paljon matskua, että toivottavasti tulee esiin uusia :) joitaki omia suosikkeja: Charged Particles, Eye of The Beholder, Spain, CTA, Morning Sprite, Got A Match, The Wish ja Eternal Child Aika paljon oli tossa sähköbändimatskua. C.T.A:han on tosiasiassa Jimmy Heathin biisi. Corealla on hienoja juttuja aikasemmilta ajoilta, esim; Three Quartets, Friends.. ETC. Eli paljon on mies tehnyt vaikka mitä. Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron!
*Entä jos ei ahdistaiskaan?* TILUTTAMINEN ON PERSEESTÄ! (Juho L) "Ihan jees, jopa ok" (COB 16.4.2004) |
J. Cool 16.04.2004 16:50:23 | |
---|
C.T.A:han on tosiasiassa Jimmy Heathin biisi. ahaa. ei jaksa vaivautua tarkistaan noita :D sähköä tietty. quartet ja akoustic kelpaa kans.. aivan hirrveetä menoa! |
Epämuusikko 16.04.2004 22:32:08 | |
---|
The Lephrechaun, Inner Space, Light as a Feather. The Return to the 7th Galaxy. Jos et tee virheitä, et yritä tarpeeksi |
sub zero 17.04.2004 10:06:06 (muokattu 17.04.2004 10:08:28) | |
---|
mies on tehny sen verran paljon matskua, että toivottavasti tulee esiin uusia :) joitaki omia suosikkeja: Charged Particles, Eye of The Beholder, Spain, CTA, Morning Sprite, Got A Match, The Wish ja Eternal Child Suosikkini on melkeinpä "Friends" albumi vuodelta 1978 joka on vaihtelevaa, melodista jazzia. Sitten My Spanish Heart on ehdoton albumi. Samoin Return to Foreverin melkeinpä kaikki levyt. Sanotaan nyt erikseen nimetön debyytti, No Mystery ja Hymn of the Seventh Galaxy. Elektrik Bandilta nimetön debyyttilevy (1986) on melkeinpä paras fuusiolevy mun mielestä. Jos biisejä piti sanoa, niin Samba Song, Windows (Hubert Lawsin kanssa tehty versio), Friends, Cool Weasel Boogie, Elektrik City, Theme to the Mothership, Captain Senor Mouse, Jungle Waterfall, No Mystery, Matrix, A Wave Goodbye, Quartet 2 part 1, Return to Forever, Love Castle, Night Streets, El Bozo, Straight Up & Down |
Johannes_t 17.04.2004 20:23:58 | |
---|
My Spanish Heart (lukuun ottamatta muutamaa tinkeli-tonkeli biisiä levyn puolivälissä) on yksi hienoimmista levyistä, mitä olen kuullut. |
mr.muzak 18.04.2004 21:21:27 | |
---|
Onko joku joskus tehnyt Suomessa kunnon tribuutti -proggista herran sähkötuotannosta? Kaikessa korniudessaan olisi joskus hauska kasaa proggis aiheesta, autenttisilla soundeilla tietysti. Ja tiedän...mulla heittää päästä vähän..varsinkin tässä kohtaa:) |
sub zero 18.04.2004 22:37:23 | |
---|
Onko joku joskus tehnyt Suomessa kunnon tribuutti -proggista herran sähkötuotannosta? Kaikessa korniudessaan olisi joskus hauska kasaa proggis aiheesta, autenttisilla soundeilla tietysti. Ja tiedän...mulla heittää päästä vähän..varsinkin tässä kohtaa:) Kummelissa oli jonkinlainen Chick Corea tribuutti. Bändin nimi oli "the spirit of the new age" ja kylläpä sitä tilua riitti. Siinä oli Kikka Korea ja Jussi Pattitussi. |
Notefix 18.04.2004 22:41:36 | |
---|
Sanokaas Corealta joku oikeasti hyvä biisi, niin vois taas yrittää tutustua, jos vaikka iskis. My name is Baron, Notefix Baron "
Reijoteppo: Ääninäytteesi kuulostaa siltä kuin avo-hoitopotilaat olisi päästetty keikalle ja lääkkeiden otto on unohtunut |
sub zero 18.04.2004 23:08:16 (muokattu 18.04.2004 23:10:50) | |
---|
Sanokaas Corealta joku oikeasti hyvä biisi, niin vois taas yrittää tutustua, jos vaikka iskis. Corealla (kuten kaikilla kuuluisimmilla pianisteilla) on tietysti persoonallinen soittotyyli, mutta ehkä selviten hän eroaa muista jazzmuusikoista melodisena säveltäjänä (tämä puoli ei kuitenkaan näy Corean koko tuotannossa). perusjazzia (60-luvun hard bop, post-bop jne.): Matrix Straight Up and Down Quartet 1, 2 & 3 Inner Space melodisempaa jazzia: Windows (paras versio on 8 min, hubert laws huilussa) Crystal Silence What Game Shall We Play Today Friends 70-luvun rock-jazz fuusiota: The Hymn of the Seventh Galaxy Theme to the Mothership Medieval Overture Funk-jazzia: Light Years Jungle Waterfall Space Circus part II espanjalaisvaikutteista fuusiota tai latin-jazzia: Love Castle Night Streets Guijira Armando's Tango Armando's Rhumba La Fiesta 80- & 90-luvun fuusiota: Elektric City Cool Weasel Boogie Inside Out A Wave Goodbye klassista musiikkia: Trio for Flute, Bassoon and Piano Piano Concerto no.1 avant-garde jazz: L.A. Scenes Tale of Daring jotainihanihmeellistäfuusiota: No Mystery Musician El Bozo part 1-3 |
mr.muzak 19.04.2004 01:00:57 | |
---|
Sanokaas Corealta joku oikeasti hyvä biisi, niin vois taas yrittää tutustua, jos vaikka iskis. Kuuntele Three Quartets:lta Slippery when wet, se on veikee. |
J. Cool 19.04.2004 11:12:59 | |
---|
Onko joku joskus tehnyt Suomessa kunnon tribuutti -proggista herran sähkötuotannosta? Kaikessa korniudessaan olisi joskus hauska kasaa proggis aiheesta, autenttisilla soundeilla tietysti. Ja tiedän...mulla heittää päästä vähän..varsinkin tässä kohtaa:) joo, kyllä sulla vähän heittää :D mutta olishan tuo rouheeta ; } heh ja vähänkö corea-poliisit perässä.. toinen juttu onki sitten, että osaisko kukaan suomessa vetää noita tarpeeks vakuuttavasti. muzak, haluatko nähdä elektric band 2003 got a match vedon? pistä pikaviestiä jos kiinnostaa. aivan hirrveetä menoa! |
Bassballs 19.04.2004 13:22:48 | |
---|
Spain ja Got A Match nyt ekana tulevat mieleen. En sitten tiedä..Miehellä on niin hirveästi matskua, mutta vain muutamat biisit sieltä täältä uppoavat minuun. Paska reissu, mutta tulipahan tehdyksi... |
mr.muzak 19.04.2004 17:36:54 | |
---|
joo, kyllä sulla vähän heittää :D mutta olishan tuo rouheeta ; } heh ja vähänkö corea-poliisit perässä... Just ton poliisi-aspektin takia se oiskin niin pirun hauskaa, kun yleisössä ois kuitenkin niitä kun ottais sen haudanvakavasti! :) |
Fuzzy Boner 19.04.2004 22:55:29 | |
---|
Onko joku joskus tehnyt Suomessa kunnon tribuutti -proggista herran sähkötuotannosta? Kaikessa korniudessaan olisi joskus hauska kasaa proggis aiheesta, autenttisilla soundeilla tietysti. Ja tiedän...mulla heittää päästä vähän..varsinkin tässä kohtaa:) Mä olen päättänyt moisen tehdä... Itseasiassa juuri treenattiin yhtä hittibiisiä niiltä;) hoho(tosin ei autenttisesti tälläkertaa) |
J. Cool 20.04.2004 17:33:54 | |
---|
Just ton poliisi-aspektin takia se oiskin niin pirun hauskaa, kun yleisössä ois kuitenkin niitä kun ottais sen haudanvakavasti! :) jep, kynän ja muistin kans ottais ylös kaikki virheet ja eri tavalla soitetut jutut ja eikun sit nollaamaan keikan jälkeen. sitä seläntakana-paskan määrää :D hehe fuzzy, kohta on poliisit perässä! aivan hirrveetä menoa! |
MrShaft 20.04.2004 19:27:59 | |
---|
Onko joku joskus tehnyt Suomessa kunnon tribuutti -proggista herran sähkötuotannosta? Kaikessa korniudessaan olisi joskus hauska kasaa proggis aiheesta, autenttisilla soundeilla tietysti. Ja tiedän...mulla heittää päästä vähän..varsinkin tässä kohtaa:) Niin heittää ja mulla myös! Jos nimittäin innokkaita muita hulluja löytyy, niin ilmoittaudun täten vapaaehtoiseksi soittamaan koskettimia MNet Corea Elektrik Band- tribuutti bandiin. Osaan Elektrin bandin tuotannosta "Eye of the Beholderin" ja "Inside Outin" biisit, mutten vielä kaikkia ulkoa. Ja "Tale of Daring 1-4" soitetaan tietysti! Multa löytyy myös auttavasti 90-alun Yamaha-synaosastoa, joten autenttiset sounditkin saadaan. MrS |
J. Cool 20.04.2004 20:47:11 (muokattu 20.04.2004 20:48:34) | |
---|
o'helmi :D mua kiehtos kovasti veivata settiä jos tällanen prokkis joskus oikeasti toteutuis. hehe täällähän on jo synailijoiden kilpailu käynnissä! aivan hirrveetä menoa! |
Notefix 20.04.2004 20:56:16 | |
---|
hehe täällähän on jo synailijoiden kilpailu käynnissä! No, mä voin helpottaa ruuhkaa ja sanoa etten osallistu! Vaikka tänään tuli kai epähuomiossa luvattua opetella joku Kikan biisi... My name is Baron, Notefix Baron "
Reijoteppo: Ääninäytteesi kuulostaa siltä kuin avo-hoitopotilaat olisi päästetty keikalle ja lääkkeiden otto on unohtunut |
J. Cool 20.04.2004 21:01:06 | |
---|
No, mä voin helpottaa ruuhkaa ja sanoa etten osallistu! Vaikka tänään tuli kai epähuomiossa luvattua opetella joku Kikan biisi... hehe note! no ei mut sä voitki ottaa haitarinakin... aivan hirrveetä menoa! |