jj86 17.01.2004 17:34:01 | |
---|
Eli varmasti tästä on keskusteltu, mutta kun haku ei toimi niin voisittekohan vähän jelpata, kuulin tässä taas pitkästä aikaa rushia, ja tällä kertaa se kuullostikin jo aeevan mahoottoman hyvääle, niin millä levyillä kannattaisi aloittaa rushin kuuntelu, jos lähtee "DT pohjalta".. Ettei alkuun jättäisi kylmäksi.. ja taas pettyisi kun joskus kuulin aikoja sitten rushia niin se ei ainakaan sillon ihan auennut mulla.. mutta jos nyt antaisi uuden mahollisuuden kun oon jo pikkasen kasvanut Megadeth Megadeth vaiheesta. DT=Dream Theater.. Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |
EH 17.01.2004 18:26:05 | |
---|
kuulin tässä taas pitkästä aikaa rushia, ja tällä kertaa se kuullostikin jo aeevan mahoottoman hyvääle, niin millä levyillä kannattaisi aloittaa rushin kuuntelu Kaikillahan on toki omat suosikkinsa, enkä nyt ainakaan itse keksi mitään levyä, joka sopisi erityisen hyvin "DT-pohjalta" lähteville, joten vastaan että se suurin klassikko Moving Pictures varmaan toimii. Mitä tapahtuu, jos säikähdät puolikuoliaaksi kahdesti? |
Fortune 17.01.2004 19:10:15 | |
---|
Moving Pictures, Signals, 2112. Ja yllätysvetona Presto sekä Counterparts. Uusin, eli "Vapor trails" voisi myös kitaravetoisena iskeä. Perhana, hyviä ne ovat kaikki. Osta kaikki. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Bonham 17.01.2004 20:29:48 (muokattu 17.01.2004 20:30:54) | |
---|
Moving Pictures, Signals, 2112. Ja yllätysvetona Presto sekä Counterparts. Uusin, eli "Vapor trails" voisi myös kitaravetoisena iskeä. Perhana, hyviä ne ovat kaikki. Osta kaikki. Näin on, voin todistaa... mulla on ne kaikki... Edit: niitä on 23 kappaletta. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
ercciman 17.01.2004 20:40:27 | |
---|
2112:sta olis varmaan hyvä alottaa. Tää tais olla eka Rushin levy jota ite kuuntelin hehe |
Herra Rapu 17.01.2004 21:37:53 | |
---|
Eihän sitä laulua kuuntele koirakaan. Vähän sama ku DT:ssä. :) |
Basismi 18.01.2004 00:08:20 | |
---|
Jos syntsakama toimii, niin Show Of Hands on ehdoton. Rush in Rio on kyllä tällä hetkellä varmaan paras paikka aloittaa. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Tanu 18.01.2004 21:29:06 | |
---|
Rush In Rio on kieltämättä uskomaton paketti. Lauluäänikin on kohtuullisen lähellä normaalia. Geddyn ääntely tuntuu olevan yleisin syy olla pitämättä Rushista, en kyllä tiedä miksi.. Eli hyvä paikka aloittaa on tuo R(u)iR. Se kattaa hyvin koko tuotannon. Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo. |
85423321 19.01.2004 08:43:05 | |
---|
mutta jos nyt antaisi uuden mahollisuuden kun oon jo pikkasen kasvanut Megadeth Megadeth vaiheesta. Ihmiset eivät kasva Megadeth vaiheesta, vaan rappeutuvat siitä. Lopeta rappiolliset elämäntapasi ja kuuntele Megadethiä niin eheydyt. Sade on Jumalan pissaa. |
ZegoN 19.01.2004 11:18:31 | |
---|
Kyllä Rush In Rio on paras paketti aloittaa niin kun on jo muutamaan kertaan todettu... Sama se oli mulla kun ensimmäisen kerran Rushia kuulin nii ei sitä kestäny geddyn äänen takia, taitaa melkein kaikilla olla sama juttu kun kuulee Rushia eka kerran...Mutta tänä pävänä Geddyn ääni on loistava IMO I really don't care if you're not in my sight
I really don't think but I think that I'm right |
jj86 20.01.2004 17:57:54 (muokattu 20.01.2004 17:58:19) | |
---|
Eihän sitä laulua kuuntele koirakaan. Vähän sama ku DT:ssä. :) No sitten mulla alkaa olemaan jo kova kolmikko Mustaine, LaBrie, Geddy. Vai oisko niin että jotkut vaan saa maagisen kyvyn sietää noita, ja jopa pitää. Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |
Mazzola 30.01.2004 18:36:17 | |
---|
Itse voisin suositella Counterparts - levyä. Siinä on aika raskaat soundit, noin Rushin tuotannosta käsin katsottuna. Että ei olisi hyppy niin suuri DT:n maailmasta. Lisäksi levy on tehty 90-luvulla, eikä missään muinaismenneisyydessä (vaikka itse juuri tykkäänkin niistä vanhemmista levyistä) *hymiötähä*. Oodi ilolle - Beethoven |
Fortune 08.02.2004 11:50:05 | |
---|
Itse voisin suositella Counterparts - levyä. Siinä on aika raskaat soundit, noin Rushin tuotannosta käsin katsottuna. Että ei olisi hyppy niin suuri DT:n maailmasta. Lisäksi levy on tehty 90-luvulla, eikä missään muinaismenneisyydessä (vaikka itse juuri tykkäänkin niistä vanhemmista levyistä) *hymiötähä*. Hitto vie, "Stick it out" on rautaa. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
leather rebel 13.02.2004 19:18:36 | |
---|
Geddyn ääntely tuntuu olevan yleisin syy olla pitämättä Rushista, en kyllä tiedä miksi.. Ei ku se on vaan elämääkin rumempi. :D "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Juopa 13.02.2004 19:28:48 | |
---|
No viiskymppiset rokkarit onkin yleensä aika kauniita. |
Fortune 15.02.2004 15:32:08 | |
---|
Ei ku se on vaan elämääkin rumempi. :D Ne kauniiden poikien kansoittamat bändit ovatkin ihan eri yleisölle. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
lfc 17.02.2004 19:38:46 | |
---|
En voi minäkään olla kehumatta rush in rio:a. se on yksinkertaisesti loistava katsaus kyseiseen bändiin. Toinen vaihtoehto on tietenkin ostaa kaikki levyt, mutta siinä saattaa mennä vähän pidempään ennen kuin saa kunnon kokonaiskuvan bändistä. Life is a game, that's never too lame. |
lfc 17.02.2004 19:38:57 | |
---|
Ne kauniiden poikien kansoittamat bändit ovatkin ihan eri yleisölle. Hoho. Life is a game, that's never too lame. |
Evil-Chuck 18.02.2004 16:42:23 | |
---|
Moving pictures on vähän samantyyppistä kuin DT:n When Dream and Day Unite, muttei aivan kuitenkaan. Geddy Leen ja sen DT:n eka laulajan ääni muistuttavat toisiaan muistaakseni. "Se, joka haukkuu muita on ite!" |
Tanu 18.02.2004 21:14:14 | |
---|
Moving pictures on vähän samantyyppistä kuin DT:n When Dream and Day Unite, muttei aivan kuitenkaan. Geddy Leen ja sen DT:n eka laulajan ääni muistuttavat toisiaan muistaakseni. Tulipahan mieleen: DT:llä on Red Barchetta-coveri, mutta siinä kyllä laulaa LaBrie taimikäsennimiolikaan. Seitkytäluku oli elämäni parasta aikaa. |