Aihe: Trio Mäihä
1
Tixie
05.06.2004 14:33:30
Tää kaunis kolmikko, mikä soittaa Summerissa, nii on iha mahtis! Olisko kellään mitään tietoo näistä miehistä? Vai pitäskö käyä Summerin sivuilla.. No, mitä muut on mieltä tästä triosta?
gandar
06.06.2004 12:27:33 (muokattu 06.06.2004 12:28:30)
No kyllä ne aina ne "Kesäkissat" voittaa, vieläkin herään keskellä yötä kylmässä hiessä huutaen, kun viimekesäistä house bandia muistelen.

Ei oikeasti, Trio Mäihä on melkein ainut syy katsoa Summeria (+ Nuppu). Heitä jopa jaksaa kuunnella, kun ne vieraat ovat yleensä aika rektaalista (paitsi TikTak).

Ja Summerin sivuilla (http://www.yle.fi/summeri/maiha) ei ole kuin tämä:

"Trio Mäihä koostuu kolmesta nuoresta miehestä. Bändin jäsenet Karri Luhtala (piano), Pekka Rajamäki (basso) ja J Salonen (rummut) ovat nuoria muusikoita pääkaupunkiseudulta. Trio Mäihä on ollut kasassa noin vuoden ja tehnyt useita keikkoja erilaisissa tilaisuuksissa. Bändin tarkoituksena on soittaa jamihenkistä musiikkia hyvällä meiningillä eli mäihällä."
"The saxophone is not just something to blow into; it's something to sing through." -Paul Brodie
oizo
06.06.2004 20:04:38
Oikein mainiolta kyllä kuulostaa tämän yhtyeen soitto. Kivaa jamittelua.. Se viimevuotinen "bändi" oli kyllä ihan kauhea.
Without music, life would be a mistake - Friedrich Nietzsche
mikko1
08.06.2004 12:35:40
_Ihan_ perseestä.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
Evil-Chuck
08.06.2004 14:05:24
Basisti on ollut siskon musiikin maikan sijaisena musiikkiluokalla. Ton verran tiedän, mahtava trio kyseessä.
"As Wolfs Among Sheep We have Wandered"
Wil-J
08.06.2004 16:37:25
Mäkin olen pohdiskellut että mitäs sällejä ne on ku noin hyvällä meiningillä vetää :) Kenties jotain alan opiskelijoita?
Anonymous-jazz
10.06.2004 02:57:03

Tää kaunis kolmikko, mikä soittaa Summerissa, nii on iha mahtis! Olisko kellään mitään tietoo näistä miehistä? Vai pitäskö käyä Summerin sivuilla.. No, mitä muut on mieltä tästä triosta?

Tunnen Karrin olin samaan aikaan soittokunnassa jne.
Hemmetin musikaalinen jätkä ja todella kova soittamaan.
Pekankin tiedän koska mun kaveri tuntee sen ja myös J Salosen. On tää Suomi niin pieni maa.
Teemujazz
Wil-J
10.06.2004 18:00:13
Ja on muuten kova basisti se kaveri siinä :) Aika maukasta tuputtelua veteli siinä aina silloin tällöin :P
Anonymous-jazz
11.06.2004 01:33:42

Mäkin olen pohdiskellut että mitäs sällejä ne on ku noin hyvällä meiningillä vetää :) Kenties jotain alan opiskelijoita?

Eiköhän noi kaikki ole Helsingin pop jazz konsiksella. Karri opiskelee Stadia AMK:lla. J "Steinway" Salonen taas pop jazzin II:lla asteella.
Teemujazz
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)